abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:49:48 #101
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30320960
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef djenneke het volgende:
Nogmaals: dat is allemaal helemaal niet zeker. Er zijn ook onderzoeken geweest die wel duidden op afrikaanse afkomst...
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat juist die streek wordt gezien als de plek waar het Indo-Europese ras z'n oorsprong vindt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30321026
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat juist die streek wordt gezien als de plek waar het Indo-Europese ras z'n oorsprong vindt.
ik kan het ook niet helpen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:54:09 #103
106776 Nickthedick
pi_30321066
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik kan het ook niet helpen
Zijn die lui die dit beweren trouwens dezelfde lui die zeggen dat Egyptenaren zwart waren?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:55:47 #104
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30321115
net zoiets als the Bell Curve

jammer genoeg vergeten deze "wetenschappers" dat de meeste zwarten ook in slechtere omstandigheden dan de meeste blanken opgroeien.

dan kun je wel zeggen: hahah zij hebben een lager iq, zijn crimineler, vaker werkloos etc etc

maar met hun huidskleur heeft het weinig te maken..meer met de geschiedenis
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:03:37 #105
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30321364
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef BennyNL het volgende:
net zoiets als the Bell Curve

jammer genoeg vergeten deze "wetenschappers" dat de meeste zwarten ook in slechtere omstandigheden dan de meeste blanken opgroeien.

dan kun je wel zeggen: hahah zij hebben een lager iq, zijn crimineler, vaker werkloos etc etc

maar met hun huidskleur heeft het weinig te maken..meer met de geschiedenis
Je hebt duidelijk de bron niet gelezen. Letterlijk alles wat jij daar zegt word daar ontkracht.
pi_30321388
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:06:59 #107
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30321488
quote:
quote:
Sumer (located in southern Iraq, formerly Mesopotamia)
Arabieren dus, met een zwarte tint.
pi_30321782
Nee, arabieren waren het zeker niet. Omdat daar hun beschaving is opgebouwd, wil dat nog niet zeggen dat ze daar ook oorspronkelijk vandaan kwamen. Aan de taal die ze spraken is al duidelijk dat het geen arabieren waren namelijk.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:25:13 #109
106776 Nickthedick
pi_30322050
quote:
Heb je wel gezien waar de link onderaan de pagina van de 1e website naar leidt? Een website een beetje zoals in de OP, maar dan voor negers.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:29 #110
106776 Nickthedick
pi_30322155
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:16 schreef djenneke het volgende:
Nee, arabieren waren het zeker niet. Omdat daar hun beschaving is opgebouwd, wil dat nog niet zeggen dat ze daar ook oorspronkelijk vandaan kwamen. Aan de taal die ze spraken is al duidelijk dat het geen arabieren waren namelijk.
Er is geen Arabische taal gevonden uit die periode om mee te bergelijken, misschien omdat het... ik weet niet... DE EERSTE geschreven taal was? Perhaps? Dus, misschien was dit wel 1 van de eerste probeerseltjes van Sanskriet?
pi_30322168
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb je wel gezien waar de link onderaan de pagina van de 1e website naar leidt? Een website een beetje zoals in de OP, maar dan voor negers.
Nou, die mis ik dan toch even, geef eens een link, want ik kan een dergelijke link er niet op ontdekken (of ik ben gewoon lui, dat kan eventueel ook, maar zover ik zie, zie ik alleen een soort van ode aan zwarten, wat ook best wel eens mag natuurlijk, ik zie niets negatiefs over blanken iig)
pi_30322268
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Er is geen Arabische taal gevonden uit die periode om mee te bergelijken, misschien omdat het... ik weet niet... DE EERSTE geschreven taal was? Perhaps? Dus, misschien was dit wel 1 van de eerste probeerseltjes van Sanskriet?
Als ze met elkaar verbonden waren, dan zouden er toch vergelijkingen te maken zijn, niet?

Daarnaast staat nog helemaal niet vast wat nou de werkelijke eerste geschreven taal was... Soemer, Egyptisch, Harappa of wellicht iets anders...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:33:29 #113
106776 Nickthedick
pi_30322337
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou, die mis ik dan toch even, geef eens een link, want ik kan een dergelijke link er niet op ontdekken (of ik ben gewoon lui, dat kan eventueel ook, maar zover ik zie, zie ik alleen een soort van ode aan zwarten, wat ook best wel eens mag natuurlijk, ik zie niets negatiefs over blanken iig)
Ik duidde op de onpartijdigheid van beide sites, welke zeer duidelijk bij beide ver te zoeken is.
pi_30322460
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik duidde op de onpartijdigheid van beide sites, welke zeer duidelijk bij beide ver te zoeken is.
De site waar het hier allemaal mee begon was nogal duidelijk anti-zwart, is de site die ik aangaf duidelijk anti-blank? Dan mag je me die link wel geven...
pi_30322514
maar goed, ben ga weg, maar ik kom hier nog wel op terug
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:40:40 #116
106776 Nickthedick
pi_30322569
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef djenneke het volgende:

Als ze met elkaar verbonden waren, dan zouden er toch vergelijkingen te maken zijn, niet?
Nee, geschriften worden wel vaker 'vervangen' er hoeft geen overeenkomst te zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:43:06 #117
106776 Nickthedick
pi_30322653
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

De site waar het hier allemaal mee begon was nogal duidelijk anti-zwart, is de site die ik aangaf duidelijk anti-blank? Dan mag je me die link wel geven...
Pro het een is doorgaans anti het ander. Ik vertrouw ook geen consumentenbladen met reclame erin (you know what I mean?)
pi_30327458
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, geschriften worden wel vaker 'vervangen' er hoeft geen overeenkomst te zijn.
Dan kun je nog wel vaststellen of die talen al dan niet verwant zijn. Of wil je nou beweren dat mensen spontaan hun eigen taal totaal laten vallen om een totaal andere op zich te nemen? En dat binnen niet al te lange tijd, want daar hebben we het immers over he. Het duurde niet lang of het land van de sumeriers werd ook bevolkt door volkeren die wel een semitische taal hadden om maar iets te noemen.
pi_30327592
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Pro het een is doorgaans anti het ander. Ik vertrouw ook geen consumentenbladen met reclame erin (you know what I mean?)
Ja, ik weet prima wat je bedoelt. Maar je vergelijking klopt natuurlijk helemaal niet. Als je iets wilt schrijven over dat wat jouw volk/afkomst heeft bereikt, hoef je helemaal niet negatief te staan t.o.v. een ander volk/mensen van een andere afkomst.

Als je wil aantonen dat je zelf iets geweldig goeds hebt gedaan/uitgevonden whatever, ga je in dat stuk ook niet vertellen dat de buurman ook hele leuke dingen doet/uitvindt.
Terwijl die dingen van de buurman misschien ook wel aardig, leuk of misschien nog wel beter zijn.
pi_30328236
Kunnen negers beter dansen?

Het antwoord op deze vraag is niet zomaar beantwoord. Aan iedereen, ga dit eens kijken:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/stof/bb.20050622.rm

En ga dan weer hier antwoorden
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:52:09 #121
106776 Nickthedick
pi_30328259
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dan kun je nog wel vaststellen of die talen al dan niet verwant zijn. Of wil je nou beweren dat mensen spontaan hun eigen taal totaal laten vallen om een totaal andere op zich te nemen? En dat binnen niet al te lange tijd, want daar hebben we het immers over he. Het duurde niet lang of het land van de sumeriers werd ook bevolkt door volkeren die wel een semitische taal hadden om maar iets te noemen.
Je ziet het waarschijnlijk verkeerd. In die culturen was bijna iedereen analfabeet, op een paar mensen met hoge functies na. Het was dus erg makkelijk het ene geschrift te vervangen door het andere.
pi_30328346
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:52 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je ziet het waarschijnlijk verkeerd. In die culturen was bijna iedereen analfabeet, op een paar mensen met hoge functies na. Het was dus erg makkelijk het ene geschrift te vervangen door het andere.
Ik heb het helemaal niet over schrift. Ik heb het over TAAL!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:56:25 #123
106776 Nickthedick
pi_30328377
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, ik weet prima wat je bedoelt. Maar je vergelijking klopt natuurlijk helemaal niet. Als je iets wilt schrijven over dat wat jouw volk/afkomst heeft bereikt, hoef je helemaal niet negatief te staan t.o.v. een ander volk/mensen van een andere afkomst.

Als je wil aantonen dat je zelf iets geweldig goeds hebt gedaan/uitgevonden whatever, ga je in dat stuk ook niet vertellen dat de buurman ook hele leuke dingen doet/uitvindt.
Terwijl die dingen van de buurman misschien ook wel aardig, leuk of misschien nog wel beter zijn.
Wat zij zeggen is: 'dat hebben wij gedaan, niet zij' terwijl het waarschijnlijk een leugen is. Ik vind zoiets behoorlijk anti. Er is ook zo'n beweging in de VS van negers die van zowat elke grote leider of wie dan ook die iets heeft bereikt, beweren dat diegene zwart is. (Dat was in een programma van Louis Theroux).
pi_30328432
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wat zij zeggen is: 'dat hebben wij gedaan, niet zij' terwijl het waarschijnlijk een leugen is. Ik vind zoiets behoorlijk anti. Er is ook zo'n beweging in de VS van negers die van zowat elke grote leider of wie dan ook die iets heeft bereikt, beweren dat diegene zwart is. (Dat was in een programma van Louis Theroux).
Zoals ik al zei: ik ga niet alles lezen, dus post een link. En verder: rare bewegingen heb je overal... so what?
pi_30329959
"100 Facts and 1 Lie about Whites and Blacks"

De leugen is de titel zelf, Er is namelijk 1 leugen, dat het 100 waarheden zijn...
Zie: Het staat bovenaan zelfs geschreven: THE LIE:
Erg slim erin gestopt, maar toch verwacht ik wel dat iedereen het ziet...

THE LIE

Cleverly hidden within these hundred facts, for added incentive to read
onward, is one lie. not a lie of statistical or grammatical error, but a
ludicrous falsehood at once so absurd as to strike the reader as an insult
to human intelligence, and yet so deadly evil that if allowed to go
unanswered its final cost would be incalculable. I sincerely pledge that my
motivations are not of insult or hatred, but of the deepest love for mankind
and the truest concern for its future generations. my purpose is not to
deceive but to enlighten, and I hope this work will help you reflect and
reexamine your views on race.
pi_30330679
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef FLipKick het volgende:

De leugen is de titel zelf, Er is namelijk 1 leugen, dat het 100 waarheden zijn...

THE LIE

Wel raar dat het 101 verschillende punten zijn dan...
Ook wel raar dat dit op veel white power sites te vinden is....
Ook vreemd dat de schrijver Roger Roots is... een zeer racistisch blank persoon...
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:37:35 #127
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_30336540
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef FLipKick het volgende:

THE LIE

Hey hier heb ik helemaal aan gedacht..

Betekent het nu dat ik totaal neit intelligent ben?
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_30340160
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Wuder het volgende:

[..]

Hey hier heb ik helemaal aan gedacht..

Betekent het nu dat ik totaal neit intelligent ben?
Nee, dat betekent het niet. Het was namelijk niet de intentie van de schrijver van het stuk. Hij begint niet voor niets met een blank verheerlijkend enr acistische quote...

Nogmaals: De schrijver is een bekend "white supremacist"
  woensdag 7 september 2005 @ 02:10:11 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30342484
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:01 schreef djenneke het volgende:
Wel raar dat het 101 verschillende punten zijn dan...
Pcies....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_30343354
BLA BLA BLA BLA BLA

en is het nu eigenlijk belangrijk of wat???

pi_30349902
quote:
Op woensdag 7 september 2005 05:31 schreef Klemvast het volgende:
BLA BLA BLA BLA BLA

en is het nu eigenlijk belangrijk of wat???

Ach, eerlijk gezegd, al zat er een gedeelte waarheid in (wat ik betwijfel) dan nog kan het me weinig schelen. Maar... als mensen deze propaganda gaan gebruiken om te oordelen over gemixte stellen, inferieuriteit, halfbloedjes, dan wordt het toch redelijk persoonlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')