abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30189638
Ik kwam laatst een site tegen met een 100 feiten en 1 leugen tegen over blanken en zwarten.
Kheb de lijst een aantal maal vluchtig en gedeeltelijk doorgelezen maar kan die 1 leugen niet vinden.

Aantal frappante feiten zijn bijvoorbeeld.
quote:
FACT #55: The Republic of Haiti, the only completely Black republic in the Western Hemisphere also happens to be the poorest country in the Western Hemisphere. It also has the lowest life expectancy, highest illiteracy, lowest per capita consumption of newsprint, lowest per capita GNP, and the lowest level of political stability. (27)
quote:
FACT #73-75: Iceland, the only all-White nation in the world, has the world's highest literacy rate. 100%. It is an island of cooled volcanic magma, located Just south of the Arctic Circle. It has no coal, no fuel, no timber, no mineral wealth or natural resources, and no navigable rivers. 75% of the interior is uninhabitable and only about 1% of the land is arable. It is the youngest nation in Europe and one of the most isolated countries in the world. Nonetheless, Iceland is #2 in the world in life expectancy and has one of the world's highest standards of living, in terms of per capita income. It has tremendous medical facilities and a thriving publishing business. Virtually every family has a telephone. Upon graduation from high school, each Icelandic student has learned five languages. (33)
Behoorlijk interessant spul om te lezen alhoewel sommige zaken lichtelijk racistisch zijn, maar wel allemaal verifieerbaar met een bron.

Ik heb de hele lijst nog niet doorgelezen, maar zou wel graag die 1 leugen willen weten.

De lijst is hier te vinden.
http://www.mdcbowen.org/p2/rm/white/100lies.txt
http://forum.wprost.pl/ar/?O=310411&NZ=1
en op nog meer plaatsen.

Wie helpt me zoeken!

P.S Laten dit topic aub vrij van rasistische reacties
pi_30195687
Ten eerste is het zo dat 60 tot 70 % van de donkergekleurde mensen uit een land komt dat erg arm is. Hoe dat komt? De westerse wereld, zoals Europa, had al een goede beschaving in 1400 toen de afrikanen nog in de bossen leefden als wilden. Dit is natuurlijk ook een beschaving te noemen, maar ver achter die van Europa. Wat dat betreft heeft het afrikaanse volk een flinke achterstand in te lopen qua ontwikkeling. En of die nou door de huidskleur komt....valt te betwijfelen.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30196709
Dat negers dommer zijn dan blanken is al lang duidelijk. Hetzelfde geldt als we blanken met Aziaten gaan vergelijken.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:08:48 #4
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30197372
Ijsland heef tnatuurlijk 1 heel groot voordeel.
Gratis energie voor altijd, voor iedereen.

Geisers en warmwaterbronnen genoeg. Daar kunnen ze dus enorm op besparen.

Dus Fact 73-75 klopt niet geheel. Ze hebben dan wel geen olie (of gas, uranium, hout) , maar wel erg veel gratis warm water wat je om kunt zetten in energie. Dat is ook een resource.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:24:28 #5
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30197842
1 ding zal ze flink tegenvallen.
Ze kunnen communisme niet in verband brengen met zwarten.
pi_30203510
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef Knarf het volgende:
1 ding zal ze flink tegenvallen.
Ze kunnen communisme niet in verband brengen met zwarten.
an sich is er met communisme (het idee erachter) ook niets mis
pi_30206551
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef Knarf het volgende:

Dus Fact 73-75 klopt niet geheel. Ze hebben dan wel geen olie (of gas, uranium, hout) , maar wel erg veel gratis warm water wat je om kunt zetten in energie. Dat is ook een resource.
En haiti heeft ontzettend veel grondstoffen. Wat geld betekend, wat ook weer energie betekend.
Stel je voor dat Iceland die grondstoffen had
pi_30206633
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:07 schreef thefunny het volgende:
Ten eerste is het zo dat 60 tot 70 % van de donkergekleurde mensen uit een land komt dat erg arm is. Hoe dat komt? De westerse wereld, zoals Europa, had al een goede beschaving in 1400 toen de afrikanen nog in de bossen leefden als wilden. Dit is natuurlijk ook een beschaving te noemen, maar ver achter die van Europa. Wat dat betreft heeft het afrikaanse volk een flinke achterstand in te lopen qua ontwikkeling. En of die nou door de huidskleur komt....valt te betwijfelen.
Armoede heeft er vrij weinig mee te maken.
quote:
FACT #40: Many people believe that crime is a product of poverty and lack of "advantages." However, the District of Columbia, which enjoys the highest average annual salaries and is second only to Alaska in personal income per capita, leads the nation in just about every category of crime including murder, robbery, aggravated assault, and vehicle theft. D.C. also has the country's strictest gun control, highest police costs per capita, highest ration of police and correctional officers per citizen, and highest rate of incarceration. Its permanent population is over 80% Black. West Virginia, which has the nation's lowest crime rate, suffers from chronic poverty and has the highest unemployment in the U.S. It also has the fewest police per capita. West Virginia is over 96% White. (33)
En natuurlijk heeft huidskleur er niks mee te maken, maar meer hun genenpoel dus. Ze zijn evolutionair volgens een fact 200.000 jaar niets veranderd.
pi_30206651
ik dacht dat het over die game ging
<hr>
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:06:56 #10
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30207003
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef Ra-z het volgende:

[..]

an sich is er met communisme (het idee erachter) ook niets mis
Met communisme is alles mis. Ik ben niet gelijk aan en ander. Iedereen is verschillend, met verschillende wensen en verschillende kundigheden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:07:56 #11
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30207026
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En haiti heeft ontzettend veel grondstoffen. Wat geld betekend, wat ook weer energie betekend.
Stel je voor dat Iceland die grondstoffen had
Dat heeft niets met fact 73 te maken. Daar staat alleen dat Ijsland geen resources heeft. En dat klopt niet.
pi_30207150
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:07 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dat heeft niets met fact 73 te maken. Daar staat alleen dat Ijsland geen resources heeft. En dat klopt niet.
Hmm, zou dat dan de leugen zijn? Of misschien een typfout ofzo?
pi_30208357
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef Knarf het volgende:

[..]

Met communisme is alles mis. Ik ben niet gelijk aan en ander. Iedereen is verschillend, met verschillende wensen en verschillende kundigheden.
in communisme is niet iedereen hetzelfde, voor een goed werkende (communistische) maatschappij heb je nog steeds allemaal verschillende mensen nodig. die zitten wel in dezelfde "klasse" materialistisch gezien.

je hebt dus geen rijk noch arm meer ( in theorie ) maar dat betekent totaal niet dat jou wensen gelijk moeten zijn of jij je kundigheid niet kan uitvoeren. maargoed das een hele andere discussie
pi_30208486
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef Knarf het volgende:

ik denk dat ze tradeable goods bedoelen warm water uit een geiser is leuk voor een land zelf maar je kan het niet exporteren, geen geld van buitenaf mee binnenhalen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:13:31 #15
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30209062
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:52 schreef Ra-z het volgende:

[..]

ik denk dat ze tradeable goods bedoelen warm water uit een geiser is leuk voor een land zelf maar je kan het niet exporteren, geen geld van buitenaf mee binnenhalen.
Energie kun je exporteren.
pi_30209345
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:13 schreef Knarf het volgende:

[..]

Energie kun je exporteren.
Zou Iceland z'n energie dan exporteren?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:47:02 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_30213539
quote:
Iceland, the only all-White nation in the world
Dit klopt trouwens niet, zie ook de recente IJsland special die in OOR stond.
pi_30214320
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:47 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dit klopt trouwens niet, zie ook de recente IJsland special die in OOR stond.
Ja er zullen heus wel wat andere huidskleuren zijn in Ijsland. Maar die zullen zodanig weinig aanwezig zijn dat ze geen invloed hebben. Ik heb werkelijk geen idee van de demografie van Ijsland, maar 1% buitenlanders lijkt me een voorzichtige schatting.
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:44:10 #19
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_30214862
Fact 1 is al een leugen..
quote:
It has
been responsible for the invention of the printing press
Nog steeds het sprookje van Europese boekdrukkunsten..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_30215039
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef Wuder het volgende:
Fact 1 is al een leugen..
[..]

Nog steeds het sprookje van Europese boekdrukkunsten..
Ik zou ook geen bron geven waar het tegendeel wordt bewezen. Gewoon zeggen dat het een leugen is en we geloven je op je blauwe ogen!
pi_30219473
Heeft iemand naar de bronnen gekeken? De eerste vier zijn redelijk respectabel, daarna wordt het een racistisch zooitje. Om de lezer op het verkeerde been te zetten, staan er ook een aantal boeken tussen van niet- westerse auteurs die eveneens racistisch zijn.
Als je het mij vraagt is het precies andersom: probeer een waarheid te ontdekken tussen honderd leugens.
edit: de bronnen zijn ook verouderd. Literatuur uit 1993, 1989, 1967 en 1929 kan je niet recent noemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dissolved op 03-09-2005 00:54:37 ]
Buurman, ik hier?
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:09:35 #22
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_30219989
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zou ook geen bron geven waar het tegendeel wordt bewezen. Gewoon zeggen dat het een leugen is en we geloven je op je blauwe ogen!
aangezien de meesten hier geilen op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Printing_press

De Duitser heeft alleen van verschillende technieken een goed massaal werkend geheel gemaakt.

Het "printing press" zelf was al 400 jaar eerder in China uitgevonden en in gebruik genomen door de Imperial Court.
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_30223198
Een goede vergelijking is misschien de volgende. Alle soorten honden zijn ook niet hetzelfde, terwijl het wel allemaal honden zijn. Sommige zijn groot en sterk, sommige klein, sommige slim en leren snel iets, anderen pas na het commando honderden keren te herhalen. Er heeft niemand problemen mee om hondenrassen zo in te delen, om er kenmerken aan toe te wijzen. Maar op mensen zou dat niet van toepassing zijn, want we moeten allemaal verplicht gelijk zijn Aziaten hebben op hun beurt weer een hoger IQ dan blanken, en daar heb ik geen probleem mee, dat vind ik helemaal niet 'racistisch' als iemand dat tegen me zegt. Dat bepaalde rassen slimmer of dommer zijn dan anderen is gewoon een feit.

Wat is trouwens de lie? Ik ga die lijst echt niet helemaal doorlezen hoor...

[ Bericht 12% gewijzigd door StefanP op 03-09-2005 08:00:49 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30223333
Pff, ik heb het doorgelezen, en de "1 lie" heb ik ook gevonden. #97.

Die quote van die generaal uit de burgeroorlog trouwens
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30223342
FACT #82-84: Almost all Blacks who have been leaders in fields other than
athletics or music have had some White ancestry: Fredick Douglas, W.E.B.
Dubois, Booker T. Washington, George Washington Carver, Alex Hailey,
Thurgood Marshall, Bryant Gumbell, Colin Powell, Carl Rowan, Ed Bradley,
Doug Wilder, etc. According to Dr. E.B. Reuter, ". . . Of successful and
best known men that the Negro race has produced, at least thirteen-
fourteenths are men of mixed blood. (27) (21)

[ Bericht 82% gewijzigd door Ratt op 03-09-2005 08:32:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')