Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren American Beauty gezien.
Uiteindelijk leert Lester dat voor ultieme vrijheid ook een ultieme prijs betaald moet worden...
Vermoord wordt?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Dat hij vermoord wordt heeft toch niks met zijn herwonnen vrijheid te maken?
Wat me het meest bijgebleven is is die kop van Kinski als hij recht de camera in kijkt en zegt "Ich bin der Zorn Gottes!". Brrr.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:14 schreef Hare het volgende:
Aguirre, der Zorn Gottes
Verhaal sprak me weinig aan. Acteerwerk (voor zover daar sprake van was) ook niet echt. Toch vond ik het wel een interessante film. De manier waarop ie geschoten is maakt hem erg bijzonder. Ook de muziek en omgeving hielpen goed mee de film naar een wat hoger niveau te tillen.
Ik vond hem nogal overacterig aandoenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:25 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat me het meest bijgebleven is is die kop van Kinski als hij recht de camera in kijkt en zegt "Ich bin der Zorn Gottes!". Brrr.
Verwacht geen woord Amerikaans hoorquote:Hell in the Pacific moet ik misschien ook eens proberen, al is het maar om Mifune een keer in iets Amerikaans te zien.
Als ik dat eerder had geweten, dan had ik niet zo'n moeite gedaan om deze pic van de avi te capturen, te croppen en te uploaden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 06:08 schreef kinky_queen het volgende:
Hey pik, ik heb je pic even geleend
Heb ik het niet begrepen? Hij wordt toch vermoord op het einde? Door die buurman?quote:
Want dat was zoveel moeitequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef Price het volgende:
Als ik dat eerder had geweten, dan had ik niet zo'n moeite gedaan om deze pic van de avi te capturen, te croppen en te uploaden.
ssssst geen spoilers!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb ik het niet begrepen? Hij wordt toch vermoord op het einde? Door die buurman?
Of ben ik nou in de war![]()
Dat is eerste zin dat ie zegt in de film. Min of meer ..dus dat Lester dood gaat is geen spoilerquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is eerste zin dat ie zegt in de film. Min of meer ..dus dat Lester dood gaat is geen spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |