Ik ben net klaar met tandenpoetsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Heleeeeen het volgende:
Nieuws, Menno naar dagboekkamerrrr. Ik wacht nog even.
offtopicquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha je doet je naam wel eer aan.....hoe heet je normaal op het forum?
ontopic: Wat een irritante nep robotstem steeds![]()
Cool, ik had die sig ik denk een jaar of 7 geleden een keer gezien ergens...... waar ging dat boek over?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
De onderste bedoel je? Heb ik uit het boek TIKHAL van Alexander Shulgin.
i see....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic
Zit net weer op Fok was inlog en pw kwijt dus speciaal voor BB maar nieuw profieltje aangemaakt.... FOK is het BB forum...las er in BB1 ook al vaak op! Nu net weeer zo spannend als BB1 vond de rest echt maar niks
Kort samengevat:quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Cool, ik had die sig ik denk een jaar of 7 geleden een keer gezien ergens...... waar ging dat boek over?
quote:A massive body of information concerning the conception, synthesis, definition and use of consciousness changing chemical compounds. Many, many formulas, receipes, extraction methods, experiences and so on.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:28 schreef Krizzol het volgende:
beetje zitten ofzo
Gigantisch aan het instorten, lijkt mequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
WAT is Tanja daar nou aan het doen?
Tanja was genomineerd door Rikkert geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Gigantisch aan het instorten, lijkt me
Het lijkt ook wel of ze door de rest wordt genegeerd!
Is zij overigens genomineerd?
Jep 1x minimaal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Gigantisch aan het instorten, lijkt me
Het lijkt ook wel of ze door de rest wordt genegeerd!
Is zij overigens genomineerd?
mischien is hij het in z'n slipje en BH aan het verstoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
Menno zit al behoorlijk lang in de DBK
Is ie al het geld aan het natellen wat BB hem heeft aangeboden???
Hij is aan het tandenpoetsen....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
Menno zit al behoorlijk lang in de DBK
Is ie al het geld aan het natellen wat BB hem heeft aangeboden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |