Geen problemen meequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haar string komt er wel een kilometer of 5 bovenuit of lijkt dat maar??
ik zie allang iets anders hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
03:03 Stream 3 & 4
Still Image
Tanja zit ... kijkt voor zich uit..
(leeft ze nog?)![]()
Oh shit streams stonden stil zag er inderdaad erg doods uit...vond het vrij normaal voor de Buik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, ze is alweer naar bed hoor
Aha, kijk, zo leer ik nog eens iets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Heleeeeen het volgende:
Dank je Slangedame.
Aspirine is acetylsalicylzuur. Maar in de volksmond is elke pijnstiller een aspirientje, bijna.
O'ja Ingrid was het, Tanja is "de buik'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:06 schreef Heleeeeen het volgende:
Ja fijn he.
Dat is toch Ingrid, met die zonnebril?
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. 9:00 weer lekker fris op
haha je doet je naam wel eer aan.....hoe heet je normaal op het forum?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Stream 4 DBK? Spannend...
Menno had een verzoek gedaan aan BB om 2 fietsers om te ruilen voor andere omdat ze anders de opdracht niet zouden kunnen halen.quote:
Tja echt inderdaad nieuws, ik zou zeggen: mooi morgen weer een dag pik.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Heleeeeen het volgende:
Nieuws, Menno naar dagboekkamerrrr. Ik wacht nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |