Ze heeft wel een leuk koppie, maar haar lichaam vind ik niets eigenlijk. Van alles te weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef Coos het volgende:
Ik zie en hoor haar nu wel niet maar ik blijf Didofan.![]()
ja doe maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan wil ik jou alvast een fijne nachtrust wensen? Moet ik je wakkersmsah als er iets gebeurd?
Zijn vriendin weet dat dan niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is homo volgens mij
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
ff ontopic (kan wel 's nachts)
Met welk programma maken jullie die screens??
Ik heb Screenshot pilot, Capture-A, en nog 1 gebruikt maar niets werkte!!
Ik gewoon print screen of screehunter. (beide in media player).quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..
Heerlijk toch een streng wief??quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is me te arrogant de laatste dagen.
Joost zei dat!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Menno: Rikkert ik trek jou af, als je me nu twee dropjes geeft
Echt ik hoop zo dat die er als eerste uitgaat. Ik word gewoon sjagerijnig van die gast.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
Joost met z'n quiz...Nieuwe Jos Brink?
In BB wel ja... om mee te leven... nee, dank je. Maar ze is niet streng. Ze laat eigenlijk niets zien, behalve haar lichaam en mooie glimlach.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |