Hmm.. ik hoor wat gezoem geloof ik ..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet haar toch haast nooit?En waarom geldt bij Xander wel "ik zie hem te weinig op tv om een hekel aan hem te hebben" en bij Lutein niet.
Ik vind dit gewoon een een-nulletje voor mij.
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hmm.. ik hoor wat gezoem geloof ik ..![]()
Ik heb hier een déjà vu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:12 schreef BVO het volgende:
Waar ben ik aan begonnen..
Wat een lijsten om te tellen zeg..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Doe eens niet zo vaag. [afbeelding]
Al 20 stemmen ofzo in 15 minuten..quote:
Jaquote:
Ik moest het wel eerst even Google'enquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Ik zat zo te kijken van: "Wow! Hij kan het.
"
Wat een kutsmiliesquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Gokje:
Zoemen -> Mug -> Irritant ?
[afbeelding] [afbeelding]
Typefouten voorbehouden.quote:
Nee, man!quote:
Maa dat is geen FOK!smiliequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man!
Ze zijn leuk. [afbeelding][afbeelding]
Net als deze: [afbeelding]
Betekenis: Wat lul jij nou weer, man
Ofzo.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maa dat is geen FOK!smilie.
Jou moet ik eens even speken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef The_Langolier het volgende:
Hallo!
Die van "Wat lul jij nou wee, man" niet hoo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ze zijn wel in Fok!-stijl hoor.
Hoi Lango.
Nou, bijna ja eh....quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Gokje:
Zoemen -> Mug -> Irritant ?
[afbeelding] [afbeelding]
Wél.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van "Wat lul jij nou wee, man" niet hoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |