quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Firefox belde net en zei dat hij je mist.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zoveel werk![]()
Kopieer de lijst, doe [b]-tags rond Hinds naam en druk op Invoeren.quote:
Joh, wees en vent en doe het gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben de enige die Jensen wegstemt.
Stumperds.r
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben de enige die Jensen wegstemt.
Stumperds.r
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Joh, wees en vent en doe het gewoon.![]()
Johnny Kraaykamp jr. isquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Lutein van Kranen is inderdaad erg ""
Misschien dat het nog lukt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[UITSLAG] FOK!'s Favoriete BN'er is......
Beev, heb je Daphne al kunnen bereiken?
Zo niet...kan de PR er misschien iets mee doen?(Ik zag net Pluisje posten, vandaar)
18 augustus mail verstuurd... Hmmm, gaat inderdaad lukken, ja.quote:
Niet echt een hekel. Ik vind het wel een eikel, maar hij is te weinig op tv om echt een hekel aan hem te hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef Bupatih het volgende:
TaniaHad jij niet een hekel aan Xander de Buissoissineejondinges?
Of was dat iemand anders?
Ach, als ik iemand een eikel vind, vind ik dat genoeg reden om op hem te stemmen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet echt een hekel. Ik vind het wel een eikel, maar hij is te weinig op tv om echt een hekel aan hem te hebben
Inderdaad. Ik zie sommige mensen echt nooit op de televisie, maar dan hoef ik alleen die naam te zien en dan krijg ik al braakneigingen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, als ik iemand een eikel vind, vind ik dat genoeg reden om op hem te stemmen hoor.
En net alsof jij Lutein van Kranen zo vaak ziet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
maar hij is te weinig op tv om echt een hekel aan hem te hebben
Daar heb ik een grotere hekel aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En net alsof jij Lutein van Kranen zo vaak ziet.![]()
Ja, maar je ziet haar toch haast nooit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb ik een grotere hekel aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |