linda word rielaks van alc'hool....quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef Zapje het volgende:
Linda zuipt aan 1 stuk door.............................
Ik zou je wel een topic deel aan willen bevelen met het verhaal erin, maar zou niet weten welkâhquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hm, dat heb ik niet meegekregah
21.00 wederom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Bedrag is voor de uiteindelijke winnaar. Ze moeten het tot maandagavond (??? uur?) volhouden.
Oh vandaar die verlopen kop.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
linda word rielaks van alc'hool....
7 dagen per week..
Ze hebben vanavond een koffer gekregen met 100.000 Euro cash. Dit is 100% zeker voor de winnaar. Ze kunnen die bedrag verhogen tot 400.000 E dmv opdrachten. De eerste is dus deze fietsopdracht waarmee ze 50.000 Euro kunnen winnen als de niet-genomineerde mensen tot maandag 21:00 door blijven fietsen. Dit zijn Menno, Ingrid, Roel, Nathalie, Dido, Chantal en Linda, maar Linda heeft al aangegeven dat ze niet mee wil doen met fiesten!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef Maurisico het volgende:
Begrijp ik nou dat ze iets moeten bereiken voor 50.000 euro??
een bwpaaldeafstand? En bedrag wordt gedeeld onder alle bewoners???
oeie oei wel zwaar, je fietst jezelf de pleuris., maar het kan goed zijn dat je nu vor een ander het geld bij elkaar fietst.... slim bedacht!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Bedrag is voor de uiteindelijke winnaar. Ze moeten het tot maandagavond (??? uur?) volhouden.
Maak daar maar 40+ van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh vandaar die verlopen kop.![]()
Ze is 25 en heeft een kop van minimaal 30.
Niet verantwoordelijk van haar: ze is één van de fietsersquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
linda word rielaks van alc'hool....
7 dagen per week..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rikkert is nu een btje de Johan Vlemmix van het huis. Hoop lulluh, niks kunnuh
Komt nog bij dat BB heus wel zorgt dat ze ongeveer op 3 ton uitkomen. Dus als ze deze niet halen, zorgen ze er wel voor dat ze de volgende halen... Zo werkt dat. Bij de vorige BB stond het eindbedrag ook al vast. Er waren een paar opdrachten niet te doen en een paar héle simpele!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou denk ik ook niet meefietsen... BB is toch een spel, dat je 50.000 kan krijgen extra is mooi meegenomen, maar er zijn zoveel variabelen die meespelen om winnaar te worden dat de kans klein is. Je kan beter zuipen en er van genieten.
bij mij ook.. volume gigantisch hard gezet, maar schrok me zo wel net de tyfus van een windows geluids meldingquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Bij mij is het geluid op stream 3 slecht: jammer![]()
OMG! Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Ze is 25 en heeft een kop van minimaal 30.
Eindelijk snap ik hoe het komt.
Hij wil wakker blijven om de volgende groep fietsers wakker te maken, kennelijk MOET hij zich nuttig maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom blijft Ralph wakker in hemelsnaam. Hij hoeft 1. niet te fietsen en 2. de mensen waarmee hij omgaat liggen of te pitten of zijn zwijggend aan het fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |