Scherp, Lars!quote:
Morgen pas...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een betere OP dan de vorige
Tennist Wessels al?
Well, Lightningstruck has a dazzling conclusion about the ill-affecting digital translation of the first OP.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een betere OP dan de vorige
Tennist Wessels al?
Ik vind serve-and-volley niet saai. Dat is Ivo zijn kracht en dat moet hij doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef suus21 het volgende:
wat is er fantastisch aan Karlovic echt saai tennis zoals ie speelt
Hewitt gaat lekker. Het zou me verbazen als hij de halve finale niet haalt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef Machielovic het volgende:
Nou dat moet spannend geweest zijn Coria - Spadea :| Nog weinig echt geweldige partijen gezien, of heb ik iets gemist? Ok die pot van Roddick tegen die luxemburger was wel ok. Hoe doet mijn grote vriend Hewitt het trouwens?
klopt J. maar ik vind die Karlovic doodsaai spelen echt alleen maar een mega harde service en af en toe wat volleys. Hij loopt niet na elke service op.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ik vind serve-and-volley niet saai. Dat is Ivo zijn kracht en dat moet hij doen.
Agassi reageerde daar prima op. De weinige kansen die hij kreeg, benutte hij (bijna) optimaal.
Props to Andre.
Nooit iemand afserveren, die Andre tot drie tb dwingt suus.
J.
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Norrage het volgende:
Vandaag speelde er echt geen enkele speler van naam behalve Agassi en dat was gewoon een doodsaaie wedstrijd om te zien.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?
Ik vond het prachtig. Mooiste van wat ik totnogtoe van de US Open gezien heb.
Mijn huisgenoot dacht dat de WK voetbal begonnen was... Zo hard als ik het uitriep als die oude man er nog eens een backhand langs zwiepte.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef mitt het volgende:
[..]
het contrast van de beste serveerder tegen de misschien wel beste returnspeler.
Bovendien is Karlovic echt een fenomeen, die beheerst een onderdeel van het tennis zo ontzettend goed, daar kan ik van genieten.
Mjah, ik vond het fantastisch om te zien hoe Agassi Karlovic ontleedde, maar verder hielt hij zich in bij zijn services(tegen Karlovic hoef je je service alleen maar in te slaan en het zit eigenlijk al goed) en was het allemaal hetzelfde wat er gebeurde. Af en toe een geweldige return van Agassi, maar verder zat er geen actie in. Agassi was gewoon uitermate geduldig. Klassequote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?
Ik vond het prachtig. Mooiste van wat ik totnogtoe van de US Open gezien heb.
17.00.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Hoe laat begint het live tennis weer?
gaat wessels niet halen nalbandian is veel beter maar alles kanquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef mitt het volgende:
Nalbandian - Wessels laatste partij op baan 10.
Misschien met een beetje geluk en als de andere wedstrijden zijn afgelopen dat we aan het begin van de nacht nog wat te zien krijgen.
Volgens mij hebben ze dat niet zelf in de hand.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef Norrage het volgende:
Zenden ze Dent - Almagro een absoluut onboeiende partij uit als Davydenko - Shrichapan aan de gang is, een partij tussen een top 10-er en een oud top 10-er die misschien wel de spectaculairste tennisser is van de tour :/
Echt...Die zenders moeten echt eens leren prioriteiten te stellen.
Zit Davydenko weer te gokken ofzo .....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Moya eruit.
Srichaphan is nog één game van de winst op Davydenko.
edit: Die Thai wint gewoon in 3 setjes.
Amen broeder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:57 schreef mitt het volgende:
even een herinnering voor later.
die Djokovic, ongeacht hij vandaag wint of verliest van Ancic, die komt er wel. (top 20 minimaal)
Gelukkig dat ie nog ontwaakt maar wel weer op zijn Duitsquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Lijkt er wel op. Kiefer wordt laat wakker.
J.
Het duurde wel ontzettend lang voordat ze eens aan die vijfde set begonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Stepanek schijnt rugklachten te hebben.
J.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef mitt het volgende:
nou ben ik geen fan van Clement maar asjeblieft mep die kwal van een Murray van de baan.
EN HEEL GAUW
Zonder problemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
Murray speelt toch niet onaardig. Al werkt Clement knap drie setpunten weg. Even kijken of Murray mentaal ook sterk is.
En toch speelt Nalbandian hem niet wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef mitt het volgende:
Wessels is toch al een eikol.
[afbeelding]
5-0 alquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
3-0 Clement.
Wessels 4-2 achter. Venus nog niet begonnen, wie weet zometeen toch wat beelden van Wessels.
edit: Eurosport gaat z.s.m. naar Venus nadat Clement-Murray klaar is.
Murray is een aanwinst voor het tennis - niet zo'n dode emotieloze pier. Hij is loikquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Murray? Geweldig zo iemand die doorgaat tot hij er bij neer valt....Op Wimbledon vond ik hem trouwens ook wel irritant, maar heb daar hier niet veel van gemerkt. Veel volwassener, minder onnodige vuistjes en zo...dus..zeur niet zo? Is het gewoon een anti-overhypen-gevoel van jullie of zo?
En Go Nalbandian...Ik gun het Wessels om ver te komen maar ik wil een Federer - Nalbandian 4e ronde! Dat kan echt cool zijn(heb er niks op tegen als Wessels wint hoor....hij houdt in ieder geval goed stand)
Absoluut, als hij nou nog eens leert tiebreaks te winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef pfaf het volgende:
Op de cijfers afgaande heeft Peter zich kranig geweerd.
Ik heb verder niets tegen Murray ofzo. Kan prima naar zijn tennis kijken en zijn gedrag stoort me totaal niet. Ik mag het wel als iemand zo'n intense uiterlijke wedstrijdbeleving heeft. Maar ik stoor me ook niet zo gauw aan Hewitt als de meeste mensen geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Murray? Geweldig zo iemand die doorgaat tot hij er bij neer valt....Op Wimbledon vond ik hem trouwens ook wel irritant, maar heb daar hier niet veel van gemerkt. Veel volwassener, minder onnodige vuistjes en zo...dus..zeur niet zo? Is het gewoon een anti-overhypen-gevoel van jullie of zo?
En Go Nalbandian...Ik gun het Wessels om ver te komen maar ik wil een Federer - Nalbandian 4e ronde! Dat kan echt cool zijn(heb er niks op tegen als Wessels wint hoor....hij houdt in ieder geval goed stand)
Het is maar wat je een aanwinst noemt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Murray is een aanwinst voor het tennis
De derde kans is raak.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Ljubicic mist wederom een setpoint in de tiebreak, krijgt nu bij 7-6 in de tiebreak wederom een kans....
Ik vond Nadal gewoon op zijn best spelen, maar het was gewoon niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef hayder het volgende:
Blake Speelde goed .
nadal was niet sterk genoeg
Precies, zeer knap 9 toernooien, maar win er dan niet ik geloof 8 op gravel, en ook wat op andere ondergronden. Dan ben je een grote. Niettemin is Nadal een zeer goede speler.quote:
En ze heeft verloren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Myskina, het toppunt van falen.
5-3 voor in de beslissende set, 5-6 achter.
Dat zegt niet zo heel veel.quote:
Masters.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo heel veel.
Nadal heeft ook al de finale van een Hard Court toernooi gehaald van die (vroeger heette het zo ben ff kwijt hoe het nu heet) super 9 serie.
Ook sterk bezet dus hij kan het wel op hardcourt.
Maar het moet nagegeven worden dat Blake ook in vorm is
Daar kan ik me wel in vinden. Murray heeft niet echt een aantrekkelijk spel...Alhoewel zijn wedstrijden dat wel waren. Zaten toch wel leuke punten inquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb verder niets tegen Murray ofzo. Kan prima naar zijn tennis kijken en zijn gedrag stoort me totaal niet. Ik mag het wel als iemand zo'n intense uiterlijke wedstrijdbeleving heeft. Maar ik stoor me ook niet zo gauw aan Hewitt als de meeste mensen geloof ik.
Ik vind het alleen wel een doodsaaie speler om naar te kijken. Qua spel bedoel ik. Hij slaat voornamelijk alleen maar de bal terug. Er zit niet heel erg veel vaart in. Het is allemaal voornamelijk erg degelijk en dat vind ik een beetje saai...
Aan de reacties te lezen kan ik morgen lekker herhalingen gaan kijken!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:19 schreef XL het volgende:
Jammer dat ik vanavond vrijwel niets kan zien....
Hewitt heeft het altijd moeilijk tegen Dent om een of andere rare reden...Tegen de rest van het circuit verliest Dent altijd dik...Murray bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt valt een beetje terug. 6-3 3-6 2-3 en een break achter.
Dent sliced zich naar een re-breakquote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Break in de 5e set voor Hewitt, lijkt over nu.
Ik heb voor Hewitt gekozen... maar geen makkelijke keuzequote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef mitt het volgende:
nou, ik vind deze keuze niet moeilijk hoor
fuck Hewitt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb voor Hewitt gekozen... maar geen makkelijke keuze
Is het zo makkelijk, maak je nog de verkeerde keuzequote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb voor Hewitt gekozen... maar geen makkelijke keuze
Die Dent is Tim Henman in het saai en geen brit.quote:Op zondag 4 september 2005 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk, maak je nog de verkeerde keuze
Ik sla hem regelmatig zo, daarom krijg ik er ook niet zoveel geld voor.quote:
Toch ga ik wat anders doen, tot er weer mannen spelen....quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap niet dat ze Djokovic nu afkappen (en niet eens live lieten zien net), om dan het inspelen (!) te laten zien van Sharapova. Op zich niet erg om naar te kijken, maar toch.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Eurosport is living its life between its legs.
Flikker toch op met die WTA.
Mannen willen we zien.
XL.
Geeft toch wel een goed gevoel dat die gasten dat soort ballen ook wel eens fout slaan hequote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik sla hem regelmatig zo, daarom krijg ik er ook niet zoveel geld voor.
Ah, tennis gaat weer verder!quote:Op maandag 5 september 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Venus wint, relatief makkelijk eigenlijk.
Hehe, dat viel mij ook op met dat Fedderrer. Ik hoef er pas uit morgen wanneer ik dat wil, dus ik kijk ook gewoon.quote:Op maandag 5 september 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Federer ook maar even kijken, dat was namelijk juist m'n plan. Hoef toch pas om half negen op
Dit is weer die commentator die op de meest irritante wijze de naam "Fedderrer" uit weet te spreken
Dan is een homo die van HerenVeen houdt inderdaad beter te verklaren. (of kende je die al?quote:Op maandag 5 september 2005 09:18 schreef SCH het volgende:
Trouwens wel gek: een zwartman die bleek heet
misschien wel hij heeft wel de kwaliteiten ervoor.quote:Op maandag 5 september 2005 13:16 schreef Norrage het volgende:
Go Nalbandian...ZOu hij eindelijk constant kunnen presteren? In ieder geval een Kwartfinale Federer - Nalbandian in het verschiet, dat zou mooi moeten zijn!
quote:Op maandag 5 september 2005 16:43 schreef hayder het volgende:
[..]
als ie een goede dag heeft dan kan ie federer wel van de baan slaan.
heb je het over Nalbandian als tegenstander?quote:Op maandag 5 september 2005 17:21 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Als Federer met links speelt en op krukken loopt misschien net....
Ik vind die Nalbandian altijd de meest overschatte speler van de tour.quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef mitt het volgende:
[..]
heb je het over Nalbandian als tegenstander?
5-2 voor de Argentijn
quote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind die Nalbandian altijd de meest overschatte speler van de tour.
Om die reden kijk ik dan ook vrijwel nooit naar hem
Heeft hij echt vaker van Federer gewonnen dan Federer van hem?
Zijn er meer spelers met die statistieken?
Overschat?? Nou valt het hier dit keer erg mee, maar ik zit me vaak te verbijten over hoe die kerel elke keer afgezeken wordt en hoe iedereen 1-day-fly roept.quote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef XL het volgende:
Vorm is meestal niet zo snel weg....quote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
Men's Singles - 4th Rnd.
Andre Agassi (USA)[7]
vs. Xavier Malisse (BEL)
Not Before 3:00 PM
Men's Singles - 4th Rnd.
Tommy Robredo (ESP)[19]
vs. James Blake (USA)
Hup Blake.
Als de vorm er nog steeds is moet Robredo kunnen lukken.
Blijft een apart verhaal, ook al wat ie heeft moeten 'verwerken' in het verleden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef XL het volgende:
[..]
Vorm is meestal niet zo snel weg....
Maar mentaal heeft hij nogal wat moeten verwerken....
Ik bedoel meer dat hij er mentaal overheen moet stappen dat hij van Nadal heeft gewonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijft een apart verhaal, ook al wat ie heeft moeten 'verwerken' in het verleden.
't Ging niet altijd even makkelijk.
Dat mochten we willen....quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
Aha, vandaar.
Zendt RTL5 het nog steeds uit in Nederland? Met Jacco en Jan?
Eurosport is toch best heel redelijk vond ik altijd.quote:
Dat is gewoon jouw goed recht natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef XL het volgende:
maar ik mag hem nog steeds niet
Dat lijkt me ook de veiligste optie jaquote:en denk dat hij in drie sets, waarvan tenminste 1 met 2 breaks verschil, van Federer verliest.![]()
Als ze maar niet die Evert mooist-geslagen-backhand-dropshot-vanaf-de-service-line-na-een-service-naar-buiten Snieder (oid) neerzetten.quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Eurosport is toch best heel redelijk vond ik altijd.
RTL is beter...quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Eurosport is toch best heel redelijk vond ik altijd.
Jawel, onze eigen Jan Siemerink!! 1-0.quote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef XL het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik dan ook vrijwel nooit naar hem
Heeft hij echt vaker van Federer gewonnen dan Federer van hem?
Zijn er meer spelers met die statistieken?
Duidelijk een kennerquote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
6-4 in de tweede en de Belgische commentaar heeft nog hoop.
Blijkt weer van wel want het is toch een 5de setquote:
Minderquote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef mitt het volgende:
Coria had het erg moeilijk tegen Nicolas Massu, maar wint uiteindelijk in 5.
Moeilijk, moeilijk. Ik gun het Agassi wel, maar het publiek helemaal niet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Komakie het volgende:
Wel knap om zo terug te komen. En wat is het Amerikaanse publiek weer "heerlijk" chauvinisch
Istie al en tijdje aan begonnen. Bij Wimbledon heeft ze ook les gehad.quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef Riert het volgende:
Cool.
Krajiceck gaat Dementieva leren serveren
Ah, ze (Mariette P.) zei het net alsof ze net begonnen warenquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Istie al en tijdje aan begonnen. Bij Wimbledon heeft ze ook les gehad.
Maar wel tactisch veel sterker..quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Norrage het volgende:
Robredo is echt 10x minder dan Nadal... -_-
Maar hij won welquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Norrage het volgende:
Ja..Dat is waar..Dat frustreert me altijd van Nadal...Die is altijd maar op forehands aan het hameren. Denkt nooit ergens over na...Ik herinner me die wedstrijd tegen puerta, hij bleef maar cross court slaan met zijn forehand...dat heeft echt geen zin...
Volgens mij wel, ook op CBS.quote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Norrage het volgende:
O_O..Wat is Blake aan het doen? Ik ga maar even kijken...Is het nu op eurosport?
Ik ben onder de indruk van deze wild-cardspeler.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
Wat een partij.
Blake pakt alles, niks is te gek.
Olé olé, da's nog eens wakker wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Pierce heeft van Henin gewonnen,
de dag begint idd goed zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:10 schreef Riert het volgende:
[..]
Olé olé, da's nog eens wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |