wat zeggen de TCP/IP instellingen ???quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Cappy het volgende:
PC1 had geen firewall ... alleen XP PS1 op pc
PC2 had zone alarm deze EERST op laag gezet en genertic als PASS gezet om vervolgens in program deze uit te zetten en daarna Uninstall
Router is nu ongeveer 7 keer gerest geweest ( ben er sinds 15:30 mee bezig)
PC's ... zie router![]()
Ik zit nu totaal onbeveiligd om het zomaar te zeggen.. geen WEP beveiliging of iets op de wireless
needless to say is de laptop een echte XP versie .. en de rest .. welll you know.
wanadoo .. tornado geval ..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Scorpie het volgende:
wat zit er voor modem voor...
dan ligt het probleem in de router dat is logisch. wat mijn vermoeden is. dat jouw router op ingestelde IP staat. hoe probeer je op de router te komen?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Cappy het volgende:
[..]
wanadoo .. tornado geval ..
Heb ook 1 pc weer rechtstreeks op de modem aangesloten ... no problem . .hij gaat gelijk waar naar ik hem wil .. maar achter de router .... nope
ken geen andere modus dan AAN en UIT .. eigenlijk ...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef GewoneMan het volgende:
ik vind je gateway vreemd!
heb je de tornado toevallig in router mode staan?
10.0.0.1quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Scorpie het volgende:
geef de router eens een ander ip adres via je wireless, schakel hem eens in een andere range, bjivoorbeeld 10.0.0.1 ofzo, zo heb ik het ook staan namelijk (ook een sitecom wl114, werkt na wat bokken prima)
kijk eens in de handleiding ik gok dat je erin kan komen via een IP adres in je browser. en dan kijken of hij in router stand staatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Cappy het volgende:
[..]
ken geen andere modus dan AAN en UIT .. eigenlijk ...
geprobeerd..........quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Scorpie het volgende:
geef de router eens een ander ip adres via je wireless, schakel hem eens in een andere range, bjivoorbeeld 10.0.0.1 ofzo, zo heb ik het ook staan namelijk (ook een sitecom wl114, werkt na wat bokken prima)
de handleiding geeft 192.168.123.254...... of IP naar keuze op poort 80 t/m 88 van buitenaf ... bla die bla ...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kijk eens in de handleiding ik gok dat je erin kan komen via een IP adres in je browser. en dan kijken of hij in router stand staat
maar scorpie .. vindt jij het feit dat poort 3 op die router van mij ..... actief blijft met een knipper eens in de seconde ? Net alsof hij denkt dat er echt wat op die poort zit aangesloten..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Scorpie het volgende:
Ja, dat heeft de mijnes ook, maar die werkt perfectquote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef Cappy het volgende:
[..]
maar scorpie .. vindt jij het feit dat poort 3 op die router van mij ..... actief blijft met een knipper eens in de seconde ? Net alsof hij denkt dat er echt wat op die poort zit aangesloten..
Alls is straight .. ben net het hele huis voor je door gerend .. hope you like lol .. ( z'n vrouw zou ik ook willen ) lol ( nee ben er zelf geen )..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef GewoneMan het volgende:
zijn je UTP kabels wel straight ipv crosslink?
alleen wireless werkt het dus. wireless en een kabel dan niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef Cappy het volgende:
zijn we weer..
Router meegesleept naar iemand anders... werkt perfect ....ALS je het maar wireless doet.Doe je er een kabel in krijg je geen verbinding met inet.Je kunt de router niet benaderen en ook niet pingen.
zucht .. iemand nog een idee ?
gecondoleerdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef Cappy het volgende:
Er mag nu een slotje op![]()
6-9-2005 at 22:33 is router officieel overleden.
Geheel niet meer te benaderen kabel noch wireless. ..ook niet na reset wordt geen netwerk meer gevonden door laptop..
sniff![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |