quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuismoet je nagaan.
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavendquote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Tamaartje het volgende:
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..
weet Ralph veelquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
Oh Chantal kan goed zwijgen hoor! Vooral s'nachts...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Rica het volgende:
Linda wil niet de 100 dagen volmaken zegt ze tegen Chan en Tan.
Ik hoop dat ze het de rest van de groep ook nog even vertelt.
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben hequote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavend
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
tanja denkt dat ze tot de bevalling mag blijven
Welterustenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben he
Ik ga er ook vandoor.. morgen weer om 7:15 op
Fijne nacht voor de mensen die opblijven
Slaap lekker voor degene die gaan slapen
Een andere Joost.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Joost = Ralphquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Ehhh... 'onze' Joost heeft toch ook een vriendin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |