wel leuk zo even... is er weer wat te beleven en te zeikenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
De drank komt hard bij haar aan zo te zien en te horen.
Thanks ik ga ze testen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef J-net het volgende:
[..]
Miss Bliss ik vond deze link hier vandeweek en hier doen de streams het beter dan op de site
en je kan alle4 kijken en 3 op stil zetten...
http://www.gillesdesmit.com/bb/
groetjes, J.
En Nathalie twijfelde nu juist heel erg of mensen haar wel leuk genoeg vonden en die heeft bevestiging nu ze niet genomineerd is dat ze blijkbaar wel goed in de groep valtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef LuukBes het volgende:
Chantal geilt op de jackpot en zit zich rijk te rekenen nu ze niet genomineerd is. "Kans op 1 op 12 dat je het wint, zo dichtbij ben ik nog nooit gekomen."
dat hebben ze nu ook gedaan, eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan misschien alleen gezegd hadden dat IEMAND 5000 euro had verdiend door de groep op noodrantsoen te zetten, maar niet wie.
Ik zit niet te kijken, maar ik vond al dat ze zo aanstellerig praatte bij die nominaties. Ik wil er niet eens aan dénken hoe erg het nu dan moet zijn.quote:
Ja, het valt ook niet op omdat ie al dagen met een hoofd als een depressieve ui rondlooptquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Nat kleedt zich ui!
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie vindt Tanja hier ook nog meer op een doodskop lijken?
Echt niet gezond
half nederland zit er nu opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik leg me er maar bij neer dat geen enkele stream het goed wil doen bij mij
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |