Ik heb haar alleen maar achterover zien liggen, het geslijm van diverse heren tevreden aanhorend.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido is invoelend en analyserend![]()
Dat ie op haar gestemd hadquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef schatje het volgende:
Wat zie Menno tegen Nat?
Dat breekt hem nog wel op.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
Die Menno is niet te stoppen met fietsen he!
Dat is net ook al voorgesteld door Menno, maar Roel vond het geen goed idee omdat je dan uit je ritme raakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Dynabite het volgende:
Ik vind dat ze sowieso "dom" fietsen...lamp mag 1 minuut knipperen en moet daarna binnen 1 minuut weer branden....je kunt dus "pauzes" genoeg nemen.
Zucht.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Dynabite het volgende:
Ik vind dat ze sowieso "dom" fietsen...lamp mag 1 minuut knipperen en moet daarna binnen 1 minuut weer branden....je kunt dus "pauzes" genoeg nemen.
Dido pakt het mij wat te slim aan momenteel, ze ontwijkt momenteel alles en geeft overal een sociaal wenselijk antwoord op. Hou ik niet van.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido is invoelend en analyserend![]()
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
hej hoe kijken jullie? via Versatel ofzo? please zeg ff iemand
Zoals ik net al zei: gewoon via de streams. Ze werken perfect hier.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
Gewoon via BB streamquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
gewoon BBstream, ze doen het alle vier hierquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |