Dat is niet nodig.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LuukBes het volgende:
Als gangsta-NL meekijkt dan kunnen die best op ideeen komen zo ja. Zien we vannacht wellicht live de overval. Trouwens, lijkt me echt iets voor deze BB om dat in scene te zetten.
Tja, daar houden mannen van, he?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef AiaS het volgende:
Wat is Dido weer lekker nietszeggend vandaag.
Begin me met de dag meer te ergeren aan haar. Dit is BB Dido ....doe iets!!! Zeg wat je geil vind.. Zet iemand eens een hak ......
Maar ja.... ze is populair![]()
Dido is invoelend en analyserendquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef AiaS het volgende:
Wat is Dido weer lekker nietszeggend vandaag.
Begin me met de dag meer te ergeren aan haar. Dit is BB Dido ....doe iets!!! Zeg wat je geil vind.. Zet iemand eens een hak ......
Maar ja.... ze is populair![]()
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Jane het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat iedereen die MAG ook MOET fietsen?
...met massagesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef eborn het volgende:
Lieske probeert zichzelf te profileren
Heb op alle vier perfect beeld hierquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Steve.Porter het volgende:
die internet streams doen het nu toch niet?
Oh?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Jane het volgende:
Tja, daar houden mannen van, he?
Dat gaan ze straks toch ook doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Wokkel het volgende:
Best dom van die 2 gasten dus om nu tegelijk te gaan fietsen. Ze kunnen beter altijd 1 man standby hebben voor als de dames omvallen.
Diegene wordt dan gelynched door Sjon. Weglopen mag, maar dan krijg je 0,0 money. Eruitgestemd worden is waarschijnlijk iets van 5000 euro ofzo.quote:Dat is niet nodig.
Misschien pakt één van de bewoners het geld wel en loopt vannacht het BB huis uit...
Die mag niet fietsen, want er is op hem gestemdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Coos het volgende:
Die Rob kan toch ook fietsen met één poot?
Als de dames dronken zijn? Of erger nog: bezetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat gaan ze straks toch ook doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |