Ze hebben alleen gezegd welke 3 (van de 6 ) er de meeste stemmen hebben gekregen. En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is er nou eigenlijk veranderd? heeft er iemand veel stemmen gekregen? en ok ze fietsen voor extra geld wat uiteindelijk bij de winaar terecht komt?
Dan is Rikkert ook dom. Of hij denkt dat Lieske het is (goed mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert denkt dat Lieske maar 1 stem heeft, terwijl het er 4 waren. Hij staat niet stil bij de 'haat' onder vrouwen.
Shit ik wilde net gaan slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Dido en Natalie gaan de opdracht niet afmaken.
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Jojogirl het volgende:
En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).
Dat bedenken ze nu zelf al...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Ja, ik ook. Kutzooi.quote:
SCHEER JE WEGquote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Totdat de volgende complot theorie boven komt drijven en ze weer als idioten te keer gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
Jezus, wijven ook altijd... ze kunnen nu toch rustiger aan doen?
Ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |