Neeheeee maf wijfquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
lees nouhou
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Ja, tenzij je vrijwillig vertrektquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef b0ng het volgende:
rikkert "ik hou sowieso 4500 euro over aan bb"
4500euro startgeld dus?
Niks mis meequote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
*gelezen heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Tja, wat moet ik zeggen? Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
zeg, ik ben aan het stoken, jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheeee maf wijf
Ze had het over rimmen, niet winnen.
Liefurts, nogmaals een fantastische dag gewenst morgen!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Zie Met z'n allen fietsen voor de winnaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef Isabeau het volgende:
En nu ga ik echt![]()
*klik* *klik* en ik lees alles morgen wel weer (als ik tijd hebik moet eerst naar Groningen en daarna naar mijn ouders en kom dan laat thuis en moet vroeg naar bed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |