Kadootjes !!!
Beide kinderen zijn gruwelijk verwend. Jayden's buit bestond voornamelijk uit auto's, auto's en nog eens auto's. Wat kleertjes, nieuw'(camping)bedje welke hij al een paar dagen beslaapt, stapelblokken, zandbakspulletjes en een keyboard.
Alicia's buit uit my little pony's, barbies, make-up, tasjes, (een heel lief lammetjestas
![]()
) stempelsetjes, princessespulletjes en een brumauto
![]()
Aan het einde van de dag was er echt een tweekamp. Aan de ene kant van de kamer overheersde de parfumgeur en de vele roze spulletjes (heel herkenbaar van haar eigen verjaardagen) en de andere kant werd gedomineerd door felle primaire kleuren, iets wat ons erg opviel dat kennelijk kenmerkend is voor jongensspul. Op een gegeven moment was het hier (lees: binnen tien minuten) zo vol van visite en kadootjes dat we veel niet hebben gefotografeerd helaas. Maar smorgens des te meer:
Nog een klein stukje info erbij: Jayden vind speelgoed leuk voor 2 tellen, snapt totaal niet wat inpakpapier is en gunt ook zichzelf niet de tijd om dat uittevinden, hij ziet iets, denkt leuk, kan ik er iets mee ? nee het wil niet rollen of rijden, dus niet interessant. Alicia heeft dus alles uit mogen pakken tot groot genoegen van Jayden kwam er veel rijdend spul uit
![]()
Van een ding wisten we wel zeker dat we hem blij konden maken en wat hij zelf zou uit willen pakken. Onze kleine man is idolaat van krentebollen en roep dan ook al maanden, ik geef hem oor zijn verjaardag een krentebol in celofaan. En we kregen gelijk, de krentebol viel goed in de smaak en bleef hij tot de laatste kruimel vasthouden en overwin het bij ieder kadootje weer als hij de keuze moest maken
![]()
Joepie een hele grote kiepwagen!!!!
![]()
![]()
En uiteraard kan daar ook saampjes meegespeeld worden
![]()
![]()
DE krentebol
![]()
![]()
Tja leuk zo'n kadootje.. maaruh mijn krentebol...
![]()
Aha dus dat zit er in, maar mijn krentebol gaat voor..
![]()
Nou vooruit omdat je zo aandringt zal ik dat ding ffies aanraken...
![]()
Eindelijk zijn alle auto's uitgepakt terwijl Jayden lekker zijn krentebol opat en gunde hij zichzelf na voldaan te zijn even een momentje om de auto's uitetesten. Ditmaal zonder krentebol
![]()