Ela
je bent stoer!
dat en de rits (????) maken de broek bijna compleet: ze heeft ook nog een spijkrebroek met een heus muntenvakjequote:
quote:Jolietje een beetje verlegen
Wat een populaire broek en erg leuk ja. Benthe heeft die ook en Jenthe het jurkje EN de broekquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef Jdee het volgende:
[..]
dat en de rits (????) maken de broek bijna compleet: ze heeft ook nog een spijkrebroek met een heus muntenvakje. die riem zat erbij (voor t geval ie van dr luier zakt ofzo
![]()
[..]
![]()
het was een uurtje of 6 in de morgen en papa lag idd nog te slapenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef bixister het volgende:
thijs wat een mooie trein! (grappig, en profil zie je er ineens heel anders uit, waarschijnlijk ken ik alleen frontale foto's van jou!) en ligt je papa daar nog gewoon te pitten of lijkt dat maar zo.
Ok, nou ja ze zijn allebeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef Lois het volgende:
Ik zie dat zelf niet Igraine, ik vind het 2 heel verschillende kindjes maar ik hoor het wel vaker.
Niet alleen kinderen hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef Karin het volgende:
Dat kinderen dat lekker vinden he, rauwe paprika, brrrrr.
ik weet hetquote:Op zondag 11 september 2005 10:02 schreef jessie het volgende:
Genuivere wat een tijd geleden. Echt leuk om dan weer eens je kindjes te zien. En wat zijn ze groot geworden. Lekker zooitje ongeregeld bij elkaar!
Met photoshop, beetje gespeeld met de saturation...Eh ja, wat kan ik er verder nog over zeggen...?quote:Op maandag 12 september 2005 10:34 schreef Githa het volgende:
Myrhon![]()
![]()
echt een mooie foto Igraine
mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt ?
keeeeeeeeeeeeej Thnxquote:Op maandag 12 september 2005 21:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Met photoshop, beetje gespeeld met de saturation...Eh ja, wat kan ik er verder nog over zeggen...?
lang haar is goedquote:Op woensdag 14 september 2005 15:12 schreef m@x het volgende:
Kai's haar is inderdaad al lang. Eigenlijk moet het wel een keer geknipt worden, maar ik vind het zo lief zoals het nu is.
Wat ze nu dragen is allemaal van de Hemaquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef Anitra het volgende:
Tan wat heb je toch geweldige kinderenEn ze hebben altijd van die leuke kleertjes
Wil toch eens weten waar je die vandaan tovert
Ik heb je gemist mede Hema-gek!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat ze nu dragen is allemaal van de Hema

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |