Tja, er rolt straks een levend wezen uit Tanja, waardoor ze ws (of hopelijk) toch nog heel wat jaren samen contact met elkaar hebben...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
En wat heeft Tanja nou nog met die gozer? Niets toch?
Geen idee. Kijk eens op de site van Talpa. Met een beetje geluk kan je het online bekijken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef caradoc het volgende:
Ik lees dit topic niet door want ik heb de uitzending NIET gezien. Ik zou wel graag willen weten wanneer de herhaling komt, maar er wordt nooit informatie gegeven over wanneer er een herhaling komt. Kan iemand misschien mij hier verder mee helpen?
volgens mij werden die nooit herhaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de live-uitzending gemist. Weet iemand of het nog herhaald wordt?
Probeer dat maar eens zonder een video/dvd/wat dan ook-recorder.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk eens op de site van Talpa. Met een beetje geluk kan je het online bekijken.
je had het ook op kunnen nemen
Ik heb nog wel een videorecorder te koopquote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef caradoc het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens zonder een video/dvd/wat dan ook-recorder.
Agree. Het was slecht. Vreselijk slecht. Vooral Ruud viel me ontzettend tegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een slechte eerste live uitzending trouwens. De eerste aflevering afgelopen zondag was erg sterk, maar deze live was beneden alle peil.
Probeer die maar eens te kopen, als je geen geld hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een videorecorder te koop
Denk het niet. De meeste kijkers zullen het ook wel vrij vals hebben gevonden van BB en dat levert haar weer een flink zooitje sympathie stemmen op.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef Jane het volgende:
Whehehe!Ik heb gewoon hardop zitten lachen bij die streek die ze Lieske flikten!
![]()
Ik kan het helemaal begrijpen dat ze voor het geld koos, maar ze heeft er natuurlijk niet goed over nagedacht. Ze had ook niet veel tijd om na te denken, maar toch... Het kan je ook kijkersstemmen kosten, natuurlijk.
Je mag hem ook wel lenen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef caradoc het volgende:
[..]
Probeer die maar eens te kopen, als je geen geld hebt.
Misschien morgen op www.bigbrother.tv of www.talpa.tvquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
Waar en wanneer wordt het herhaald?!
Je zou kunnen overwegen voortaan ook het tussenstuk te gaan zien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
Ik heb alleen het begin en eind gezien. En ik snap er geen hout van
BB heeft elke seconde naar haar zitten staren om haar ook maar érgens op te kunnen pakken. En dat is dus niet gelukt. Dan maar grove middelen ingezet en er vervolgens een beetje overheen lullen dat er feitelijk niets aan de hand was. Tjsa, dát is ook BB. Altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Het was ook een actie van niets trouwens. Het geld was niet gevonden en ze had niets over het geld aan Rikkert verteld. Matige actie wat mij betreft. Had het haar dan nog gewoon wat moeilijk gemaakt door wat acties zoals met die koffer.
Ik vind het wel leuk dat ze af en toe hard en scherp uit de hoek kunnen, met name bridget. Maar ze lijken nu iets te veel dat als "rol" te zien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef Cynix ® het volgende:
En wat waren Ruud en Bridget slecht.![]()
![]()
Deze mensen zijn hier totaal niet geschikt voor. Geen affiniteit, geen TV-persoonlijkheid, niet grappig, niet gevat en niet geïnteresseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |