abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 10:04:08 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30194067
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef Ripley het volgende:
Vond dat ze de vader van de baby wel snel in de serie op lieten draven, ik had denk ik gewacht tot de emoties wat hoger opgelopen waren
Dat wordt waarschijnlijk door de 'regie' bepaald en niet door Ruud en Bridget zelf. Ik mis zelf de bevlogenheid van Rolf en de betrokkenheid en studentikoze relativerende humor van Beau. Bridget is een giecheldoos en Ruud lijkt zich ook af te vragen waarom hij zich hier in godsnaam voor geleend heeft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 10:06:23 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30194120
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze af en toe hard en scherp uit de hoek kunnen, met name bridget. Maar ze lijken nu iets te veel dat als "rol" te zien.
Yep, dat verkneukelende "wat zijn we gemeen he?".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30199287
Als ze de vader van de baby gevraagd hadden of hij even hardop tot 10 wilde tellen, had hij het niet gekund.. wordt dus een taak van Tanja hahaha
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:26:00 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30201778
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, dat verkneukelende "wat zijn we gemeen he?".
dat lag er wel erg dik bovenop ja
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30203565
Wat fijn, de show is niet te zien op programma gemist. Erg fijn zelfs, voor een show waarbij veel gebeurd.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30514509
Ik wil even proberen om een keer te rageren. Maar ik wil eerst zien hoe dit werkt, dus koos ik een zielig verlaten topic uit.
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')