volgens mij heet dat een "bij"quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:54 schreef errrrr het volgende:
Onder en bovenkant van een niet echt fotogenieke spin
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/IMG_0567.jpg
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/IMG_0570.jpg
en een of ander vliegbeest
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/IMG_0576.jpg
(omdat we het gister over fotografie hadden, ben ik met ma's camera even 5 minuten door de tuin gaan lopen, heb je dit... kan dus ook met kleine cameraatjes best wat)
Dat zei ik eerst ook, maar mijn moeder dacht van niet (en die heeft er over het algemeen meer verstand van) dus ik noem het maar gewoon een vliegbeest, altijd goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
volgens mij heet dat een "bij"![]()
Hans is niet zo goed in biologie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
volgens mij heet dat een "bij"![]()
Diersoorten krijgen we pas in 6Vquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hans is niet zo goed in biologie.
Een hommel zou trouwens ook nog kunnen volgens mij.
Dude, Marco en ik zijn je al ver voor :--Pquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, ik weet niet wie je allemaal verwacht vanavond? Maar als er veel mensen zijn vanavond wil ik wel even langs komen, maar dat verwacht ik niet eigenlijk. En dan ga ik zoals gewoonlijk naar Cel 4.
Maar is het niet gewoon beter om het hele gebeuren te verplaatsen naar een andere keer en er dan een keer echt wat meer tijd voor uit trekken, dan mag het misschien wel geen 'welcome-back-party' meer zijn, maar dan noem je het gewoon anders, en dan dus niet vanavond nog moeilijk te gaan lopen doen.
Je kan me niet voor zijn, ik ben namelijk nergens mee bezig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, Marco en ik zijn je al ver voor :--P
We zijn gisteren begonnen met de pre-sinterklaas en de sinterklaasparty
Verstrandig besluit, en dat laatste zal ik onthouden hoor.quote:Het feest is ook afgelast, maar menschen mogen wel gewoon een pilsje / wijntje komen halen... Mag altijd bij huize Boom![]()
wat stelt dit voor? Het is eigenlijk alleen maar echt scherpgesteld op het: voor 14.30quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:35 schreef errrrr het volgende:
Voor Ruben nog even, een a4'tje met gewone geprinte tekst (in roodbruin), op z'n dichtsbijst scherpgesteld zegmaar... ik vind het best pittig(alleen een beetje weinig scherptediepte, dat vind ik dan wel weer jammer...)
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/IMG_0583.jpg
Een papieren blaadje, om de macro-mogelijkheden van een supercompact cameraatje te laten zien, dat die nog best goed zijn... alleen, zoals ik al zei is de scherptediepte een beetje klein...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wat stelt dit voor? Het is eigenlijk alleen maar echt scherpgesteld op het: voor 14.30
heb je je nieuwe camera eigenlijk al?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Een papieren blaadje, om de macro-mogelijkheden van een supercompact cameraatje te laten zien, dat die nog best goed zijn... alleen, zoals ik al zei is de scherptediepte een beetje klein...
Nee, is in backorder dus duurt een paar dagen, maakt voor mij ook niet zoveel uit... (deze foto's zijn dus van mijn moeders camera, even voor de duidelijkheid)quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
heb je je nieuwe camera eigenlijk al?
Ah, vandaar, wel nette foto's overigens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee, is in backorder dus duurt een paar dagen, maakt voor mij ook niet zoveel uit... (deze foto's zijn dus van mijn moeders camera, even voor de duidelijkheid)
Zeker net, maar een beetje disturbing scherptestelling... sorry.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ah, vandaar, wel nette foto's overigens.
Dat vind mijn moeder dus ook, is niet geheel tevreden daarover... maar ja, ik vind het prachtig voor zo'n klein cameraatje, en als je echt foto's wilt gaan maken moet je gewoon een goede spiegelreflex nemen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeker net, maar een beetje disturbing scherptestelling... sorry.![]()
hoeveel man ongeveer?quote:Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Gister met Joep naar een feest van vrienden van zijn ouders, daar de barman uitgehangen. 130 liter bier en meer dan 100 flessen wijn, whoezaa.
Was erg leuk om te doen, de Small Buzz (Met Jaap Dros, Niels Lely e.d.) trad daar ook nog op, heel mooi gespeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |