Zie de TT.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Tokay het volgende:
Is het een sporter?
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Hij komt me wel ontzettend bekend voor...Nu weet ik het weer: hij speelt o.a. in All Stars.
Hihi.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
![]()
Raymi Sambo heet ie. Wel zieilig hoor als je een neger bent en je heet Sambo van achter.
Mooie serie was dat All Stars toch. Zowat de enige Nederlandse comedy die goed te pruimen was.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Raymi Sambo heet ie. Wel zieilig hoor als je een neger bent en je heet Sambo van achter.
De film vond ik hartstikke leuk. Vond de serie leuk tot Willem dood ging. Daarna kwam Frank Lammers erbij. Niks tegen Frank Lammers maar hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Mooie serie was dat All Stars toch. Zowat de enige Nederlandse comedy die goed te pruimen was.
Zo denk je toch hopelijk niet over je mede-RJPvD-ers ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
(...) hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.
Maar dat werkte toch ook mooi door in de serie zelf. Dat 'ie als brabo maar mondjesmaat geaccepteerd werd en vaak buiten de boot viel.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De film vond ik hartstikke leuk. Vond de serie leuk tot Willem dood ging. Daarna kwam Frank Lammers erbij. Niks tegen Frank Lammers maar hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo denk je toch hopelijk niet over je mede-RJPvD-ers ?
Vond juist dat Peter nog steeds werd aangekeken als hij die er later bij kwam. Dat bevreemde mij een beetje. Maar misschien had ik toen genoeg van die Swift Boys 8.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Maar dat werkte toch ook mooi door in de serie zelf. Dat 'ie als brabo maar mondjesmaat geaccepteerd werd en vaak buiten de boot viel.
Is dat een Nederlandse acteur? zie TTquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Ballmer ?
'Meneer Harmsen' ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Is dat een Nederlandse acteur? zie TT![]()
Hij kan heel goed een zanger nadoenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Heeft Ronnie Tober ook geacteerd?![]()
Jouw kwaliteitseisen liggen echt héél laag, hè ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:36 schreef Berkery het volgende:
Hij kan heel goed een zanger nadoen![]()
Ik weet niet wie die Steve Ballmer van jou is, TH, maar hij zweet als een otter!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Ballmer ?
Da's een hoge pief bij Microsoft.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niet wie die Steve Ballmer van jou is, TH, maar hij zweet als een otter!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |