Zie de TT.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Tokay het volgende:
Is het een sporter?
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Hij komt me wel ontzettend bekend voor...Nu weet ik het weer: hij speelt o.a. in All Stars.
Hihi.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
![]()
Raymi Sambo heet ie. Wel zieilig hoor als je een neger bent en je heet Sambo van achter.
Mooie serie was dat All Stars toch. Zowat de enige Nederlandse comedy die goed te pruimen was.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Raymi Sambo heet ie. Wel zieilig hoor als je een neger bent en je heet Sambo van achter.
De film vond ik hartstikke leuk. Vond de serie leuk tot Willem dood ging. Daarna kwam Frank Lammers erbij. Niks tegen Frank Lammers maar hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Mooie serie was dat All Stars toch. Zowat de enige Nederlandse comedy die goed te pruimen was.
Zo denk je toch hopelijk niet over je mede-RJPvD-ers ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
(...) hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.
Maar dat werkte toch ook mooi door in de serie zelf. Dat 'ie als brabo maar mondjesmaat geaccepteerd werd en vaak buiten de boot viel.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De film vond ik hartstikke leuk. Vond de serie leuk tot Willem dood ging. Daarna kwam Frank Lammers erbij. Niks tegen Frank Lammers maar hij was er toch later bij gekomen en hoorde er dus niet echt bij.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo denk je toch hopelijk niet over je mede-RJPvD-ers ?
Vond juist dat Peter nog steeds werd aangekeken als hij die er later bij kwam. Dat bevreemde mij een beetje. Maar misschien had ik toen genoeg van die Swift Boys 8.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Maar dat werkte toch ook mooi door in de serie zelf. Dat 'ie als brabo maar mondjesmaat geaccepteerd werd en vaak buiten de boot viel.
Is dat een Nederlandse acteur? zie TTquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Ballmer ?
'Meneer Harmsen' ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Is dat een Nederlandse acteur? zie TT![]()
Hij kan heel goed een zanger nadoenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Heeft Ronnie Tober ook geacteerd?![]()
Jouw kwaliteitseisen liggen echt héél laag, hè ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:36 schreef Berkery het volgende:
Hij kan heel goed een zanger nadoen![]()
Ik weet niet wie die Steve Ballmer van jou is, TH, maar hij zweet als een otter!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Ballmer ?
Da's een hoge pief bij Microsoft.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niet wie die Steve Ballmer van jou is, TH, maar hij zweet als een otter!
![]()
Het ligt een beetje aan je leeftijd of je hem 'gekend' hebt, mr_a.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar moeten we hem van kennen?
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef Bolkonsky het volgende:
Is het Q?
Nee, ik wil dat jij zwaait als je weggaat. En een nachtzoentjequote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zozo; 4 minuten te vroeg. Jij wil zeker een wit voetje halen ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wil dat jij zwaait als je weggaat. En een nachtzoentje![]()
Ja, precies. Maar het is dus niet jouw Q, maar die andere Q. Snappu?quote:
Maar die heeft wel de pijp aan Maarten gegeven...toch ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef Tokay het volgende:
Djeez! TH!
Ik was niet verliefd op die opa, hoor!
Ja ja, het is goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar het is dus niet jouw Q, maar die andere Q. Snappu?![]()
Sjeez, wat een Gooise kop! Zat 'ie toevallig ook bij Kinderen voor Kinderen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dit was hij dus, die ene Q.![]()
![]()
Maar hoe heette hij?
Qinderen voor qinderen...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Bolkonsky het volgende:
Sjeez, wat een Gooise kop! Zat 'ie toevallig ook bij Kinderen voor Kinderen?
Ben jij eigenlijk al uit de kast gekomen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Berkery het volgende:
Q und Q is een beetje voor mijn tijd (ik moest toen al naar bed geloof ik)
Je kunt ook gewoon in de kast kijken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al uit de kast gekomen ?
Qua leeftijd...
Doei!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef Bolkonsky het volgende:
Veel raadplezier nog! Ik ga m'n pc'tje wat rust gunnen.![]()
Mijn geboortedatum staat in mijn profielquote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Ben jij eigenlijk al uit de kast gekomen ?
Qua leeftijd...
* zakdoek geeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
Ik geef me over...![]()
Hij heet/te Martin Perels, en hij speelde Wilbur Quant.
En hij was het eerste jongetje waar ik ooit verliefd op was...![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is 't John Wilkes Booth
Jij bent altijd zo aardig voor me... *snif...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
* zakdoek geeft.
Poeh, ik dacht al dat ik het verkeerd onthouden had, hij is dus én moordenaar én acteur.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Berkery het volgende:
Dat was de enige acteur met zo'n oude foto die ik kon verzinnen![]()
Omdat jij altijd zo aardig bent. If you are a nice person, people are nice to you.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo aardig voor me... *snif...![]()
Thank you, doctor Phil.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
If you are a nice person, people are nice to you.
Ben niet kaal.quote:
Da's al de tweede keer dat je moet blozen, wat liefquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
'k wist niet eens dat-ie acteur was...![]()
'k ben wel lief...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
Da's al de tweede keer dat je moet blozen, wat lief
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
Katherine Hepburn.
Da's een grapje in dezelfde categorie van de 'boomklever'.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Die van Tokay is dus eigenlijk meer een acteur in Nederlandse bodem ?
Weer hardop ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Da's een grapje in dezelfde categorie van de 'boomklever'.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Die van Tokay is dus eigenlijk meer een acteur in Nederlandse bodem ?
Duh.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
Rembrandt ?
Da's mooi.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Tokay het volgende:
Duh.
Helaas... ik weet niks over de beste man, maar ik denk dat hij Spaans is.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm....heb je een hintje omtrent die contemporaine graffiti-artiest ?
Wannabe Andy!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's mooi.
Mijn nieuwe doelstelling: 'cola uit je neus'...
Is dat jou al gelukt dan ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Wannabe Andy!
'k ben bang dat ik kladderaar-technisch ietwat aan eruditie ontbeer...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Meneer was een Spaanse kunstschilder die werkte aan het hof van Koning Filips IV waar hij vele portretten van de koninklijke familie, evenals enkele religieuze schilderijen, genrestukken en andere werken maakte
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken, dit is RJPvD!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben bang dat ik kladderaar-technisch ietwat aan eruditie ontbeer...![]()
Je moest eens weten hoeveel plezier ik soms beleef aan Fok!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
Da's mooi.
Mijn nieuwe doelstelling: 'cola uit je neus'...
Hoe kan dat nou, dat jij iets moet opzoeken ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef wyccie het volgende:
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken, dit is RJPvD!
(Da's al de tweede keer dat ik een woord moest opzoeken)
Hmmm...ik krijg nu onmiddelijk een mental-image van jou als moeder de gans...met je gouden Fabergé-eieren...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Je moest eens weten hoeveel plezier ik soms beleef aan Fok!
Dat wordt helaas wel steeds minder, maar de weinige keren dát het gebeurt, koester ik als Fabergé-eieren.
Hahaha, ik nu ook....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...ik krijg nu onmiddelijk een mental-image van jou als moeder de gans...met je gouden Fabergé-eieren...
Voor sommige mensen heet ik Andy. Jij mag ook Andy zeggen hoor Tokay.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Tokay het volgende:
Heet jij echt Andy, mr_a?
Of is dat een domme vraag?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, dat jij iets moet opzoeken ?
Er is nog wel een online-encyclopedie naar je vernoemd...
Wycciepedia.
Ik bespeur hier een nieuwe coming-out ronde: 'Wat is je echte voornaam ?'...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor sommige mensen heet ik Andy. Jij mag ook Andy zeggen hoor Tokay.
Hier is het toch vaak een gezellige boel?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel plezier ik soms beleef aan Fok!
Dat wordt helaas wel steeds minder, maar de weinige keren dát het gebeurt, koester ik als Fabergé-eieren.
Da's dus een contradictie.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Had ik maar zo'n ei.
Dan Fok!te ik nu vanaf mijn resort op de Fiji eilanden.![]()
Inderdaad; daar kan heel dat klote-onzin dus écht niet aan tippen...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hier is het toch vaak een gezellige boel?
Hoogste tijd om offline te gaan! Tabee luitjes!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
Ik bespeur hier een nieuwe coming-out ronde: 'Wat is je echte voornaam ?'...
'k weet toch allang dat jij Ingrid heet...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
Hoogste tijd om offline te gaan! Tabee luitjes!![]()
Ciao Tokayquote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoogste tijd om offline te gaan! Tabee luitjes!![]()
San Andreas.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een nieuwe coming-out ronde: 'Wat is je echte voornaam ?'...
Excuse me?!?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet toch allang dat jij Ingrid heet...![]()
Naar wie ben jij vernoemd?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef Tokay het volgende:
Naar een bekende Zweedse actrice.
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:39 schreef Natalie het volgende:
Ingrid
Mijn zusje is ook vernoemd naar een Zweedse actrice. Echter niet Ingrid Bergman.
Amalia dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef wyccie het volgende:
Die plaat is te moeilijk he.... veel te cultureelHet was van Velazquez. En volgens sommigen heeft dat prinsesje het Down-syndroom.
Die is weer veel te makkelijk he.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Irwin.
Ikke wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef wyccie het volgende:
Die is weer veel te makkelijk he.
Jij heet André he?
Nee, want ik heb een in Nederland bijna-niet voorkomende voornaam.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel.
En jij wil je naam natuurlijk niet zeggen ?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
ooohh, Amalia heeft geen Down, ze is gewoon een beetje mollig. Toch?
Zo niet, kan ze nog altijd aan de slag als menselijk waterpas.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk toch echt dat dit de nieuwe triangelbespeelster van de Jostiband wordt.
En jij kwijlde nooit toen je een babietje was?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo niet, kan ze nog altijd aan de slag als menselijk waterpas.
Als 't kwijl uit allebei de mondhoeken loopt, is 't recht...
Jji studeert dus psychiaterie en wil haar als studieobject gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Amalia best wel een schatje.
Wat zijn gekke roepnamen?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Nee, want ik heb een in Nederland bijna-niet voorkomende voornaam.
Wyccie is zeker een afkorting.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een in Nederland bijna-niet voorkomende voornaam.
Nee; ik schijn een lach-baby te zijn geweest...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
En jij kwijlde nooit toen je een babietje was?![]()
Ik een slaapbaby. Sliep minstens 19 uur per dag.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; ik schijn een lach-baby te zijn geweest...
Hielden je ouders je zoet met een waterpijp ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik een slaapbaby. Sliep minstens 19 uur per dag.
Ik hoef die topics niet te bekijken om te weten dat mijn naam er niet bij staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zijn gekke roepnamen?
of
Ouders die hun kinderen achterlijke namen geven deel 5
?
Nee die fase kwam later pas.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hielden je ouders je zoet met een waterpijp ?
En je stopte toen ook met groeien?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoef die topics niet te bekijken om te weten dat mijn naam er niet bij staat.
Ik was een heel veel huilende baby, maar alleen 's nachts. Toen ik een jaar was werd ik heel slim volgens mijn moeder![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie is zeker een afkorting.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
En je stopte toen ook met groeien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En je stopte toen ook met groeien?
Ben je soms Christina Ricci?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, pas toen ik 14 was denk ik.
Da's eigenlijk een veel leuker spel, noem een naam, en plaats er later een foto bijquote:
Google je plaatje?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een veel leuker spel, noem een naam, en plaats er later een foto bij![]()
Helaas....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je soms Christina Ricci?![]()
![]()
Toch mag je mijn Mathilda zijn hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas....
En ook geen Rachael Leigh Cook.
Ik ben ook al geen Natalie en geen virginie, valt erg tegen he....
Ciao Berk, weltrustenquote:
There is only one Mathilda for me:quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef wyccie het volgende:
Deze Mathilda is ook lief:
[afbeelding]
Zou je niet eerst 's wat beredeneerd gokken ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
Shit, da's een historische meneer....
hint hint hint!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Oostenrijker
quote:koekoeksklokkenmaker
Allerlei kunstjes...quote:welke fratsen meer?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Bassie zonder schmink?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Houdini?
Ook niet Oleg Popov.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Of Popov?
circusbaas dus?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer was geen clown of goochelaar.
Hij stond net een treetje hoger op de ladder...
Wedden dat je straks 'Oh ja' zegt ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Meer circusbazen ken ik niet bij naam....
Die bestaat dus niet echt, hèquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Of is het meneer Soleil?
Vergeet niet dat ik a. nog jong ben en b. erg dom ben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wedden dat je straks 'Oh ja' zegt ?
en c je bent klein en d je hebt ongewenste huisdieren. Daarom kun je nog wel een circusbaas kennen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik a. nog jong ben en b. erg dom ben.
Daar denkt je moeder anders over...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Vergeet niet dat ik a. nog jong ben en b. erg dom ben.
Mijn moeder is ook dom. Maar ze heeft wel gelijk, ik was slim toen ik 1 was, nu niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar denkt je moeder anders over...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en c je bent klein en d je hebt ongewenste huisdieren. Daarom kun je nog wel een circusbaas kennen.
Ik hou ook van jou Wyc.quote:
Die van The greatest show on earth?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
Niet Boltini. Meneer was een Verenigde Stater.
Jazeker. Nu z'n naam nog...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van The greatest show on earth?
potdorie...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die beruchte huisdieren zijn wél gewenst ? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
potdorie...![]()
Jullie plagen mij.
oh jullie willen een kusje......
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
potdorie...![]()
Jullie plagen mij.
oh jullie willen een kusje......
![]()
![]()
Dat vind ik geen lekkere kusjes.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat vind ik geen lekkere kusjes.
PT Cruiser?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
Chrysler heeft een auto (deels) naar 'm vernoemd...
Zou jij ooit tegen ons liegen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk nooit aan gedacht dat ik ook een man kan zijn? Je weet maar nooit op het www.![]()
Misschien zijn wij wel vrouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk nooit aan gedacht dat ik ook een man kan zijn? Je weet maar nooit op het www.![]()
Dude !quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien zijn wij wel vrouwen![]()
Ik ben dan Andie McDowell en TH is Rachel Hazes.
Wat is er Rachel?quote:
Noooooiiiittt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou jij ooit tegen ons liegen ? [afbeelding]
Dat doe je maar bij cavia!quote:
Jij wil ook van de klits, klets klats ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
*gniffel gniffel, Rachel Hazes hahaha*
Veel geram maar weinig wol die TH/Rachel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wil ook van de klits, klets klats ?
![]()
Raad jij mijn PT circusmeneer eerst maar 's...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Veel geram maar weinig wol die TH/Rachel.
Geen zin in.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Raad jij mijn PT circusmeneer eerst maar 's...
Maar wel zo'n gesubsidieerde tramkaart.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ken geen Chryslers
(Nog steeds geen rijbewijs sniff)
Kom je een keertje bij mij op bezoek. Kun je ook met de tram en de metro.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Trein- en buskaart.
[Beatles]quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Phineas Taylor Barnum?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Beatles]
'I get by with a little help from my Google...'
[/Beatles]
![]()
Niks geen oh ja.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Phineas Taylor Barnum?
Hoezoe ga jij shoarma halen voor ons dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
Iemand honger?
In dat topic kwam ik dus op 't idee om 'm te plaatsen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
Lurkte even in dit topic: Je (historische) nick/avatar
Okee, waar woon je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom je een keertje bij mij op bezoek. Kun je ook met de tram en de metro.![]()
Ne, ik was weer plaatjes aan het zoeken van taartenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezoe ga jij shoarma halen voor ons dan?
Jij gaat eieren bakken ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
Iemand honger?
In een huis. **** en nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, waar woon je?
En wat is je pincode? Heb je ook creditcards?
![]()
Ik heb nog 1 ei, misschien is het nu al wel een foetus geworden....quote:
Omdat ik altijd meerdere eitjes gebruik in mijn omeletjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 ei, misschien is het nu al wel een foetus geworden....
Waarom zijn eieren niet per 1 te koop![]()
Zo dacht een reiziger ook 's bijdehand te kunnen doen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef wyccie het volgende:
Ohhhh... maar ik weet wel waar je huis woont hoor.
(Ik vind dat nog steeds een leuke grap)
Denk om je cholesterol!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik altijd meerdere eitjes gebruik in mijn omeletjes.
1 x per week mag toch wel?quote:
Die is leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo dacht een reiziger ook 's bijdehand te kunnen doen...
'Ik weet waar je huis woont', 'Ik weet waar je bed slaapt', 'Ik weet waar je baan werkt'...
Ikke: 'Ja; en ik weet waar jouw vrouw neukt'.
Stil...
Ik eet 1 x per week op zondag een omeletje van 3 eieren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
2 eieren per week maximaal. Maar dat is best veel toch?
Hee, heb jij nou net een punt weggehaald?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik eet 1 x per week op zondag een omeletje van 3 eieren.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, heb jij nou net een punt weggehaald?
Had gemogen hoor. Als je maar geen platjes geeft.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je was net op tijd...... ik wilde je heel hard uitlachen
Je maakt me elke keer aan het huilenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had gemogen hoor. Als je maar geen platjes geeft.
Georgie Porgy that am I, kiss the girls and make them cry.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je maakt me elke keer aan het huilen![]()
Lothar Mattheus?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Is ie zo beter te herkennen?
[afbeelding]
Mijn god..... dat was echt een enorme hint. Jij weet heemaal niks van voetbal he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Van Amerika?
Genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god..... dat was echt een enorme hint. Jij weet heemaal niks van voetbal he?
Ik volg voetbal absoluut niet hoor, alleen EK's en WK's.quote:
Vind het wanker misschien dat ik het daarom niet zag.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Jeremy Sisto met lang haar?
Ben begonnen met wanker roepen in de RJP hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef wyccie het volgende:
Begin jij ook al met de wankers
[afbeelding]
oh oh sorry hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben begonnen met wanker roepen in de RJP hoor!![]()
Lees maar:quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
oh oh sorry hoor!
Dan is Z een Andy wannabe
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lees maar:
Raad je plaatje voor Twin Peakskijkers #207
Die ligt nu met zijn hoofd op het toetsenbord te slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef wyccie het volgende:
Is die stomme TH nou alweer weggegaan zonder wat te zeggen?![]()
En als hij wakker wordt staat er 'ytrewq' op zijn wang.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die ligt nu met zijn hoofd op het toetsenbord te slapen
Oh wat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef Berkery het volgende:
Broes doet tegenwoordig ook iets op Discovery
Een programma over vliegtuigen ofzo. Hij is in zijn vrije tijd piloot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh wat dan?
Ik kijk tegenwoordig weinig Discovery. Niet zoveel interessante dingen te zien.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef wyccie het volgende:
Andy, kijk jij weleens naar Oprah?
Was die zo makkelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Annie MG Schmidt?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef wyccie het volgende:
Is die stomme TH nou alweer weggegaan zonder wat te zeggen?![]()
Juistem !quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:34 schreef Berkery het volgende:
Winston![]()
De tegenspeler van Tom Hanks uit Cast Away.
Trouwens...niet juistem...quote:
Hmmm, hij was weer eens te makkelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Berkery het volgende:
De DeLorean uit Back to the Future
he Tokayquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:50 schreef Tokay het volgende:
Hey Bim!![]()
Da's natuurlijk Marty 'nobody calls me chicken' McFly, uit Back To The Future.
O ja..... natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Bimmel het volgende:
Nee, da's niet Marty, maar zijn pa, George..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |