Nou, inderdaad, ook al was dat "per ongeluk", het staat in schril contrast.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Fonkmeistah het volgende:
mja grappig.. diezelfde lui als van de powell point presentatie komen ons waarschuwen voor misinformatie.![]()
als je denkt dat ze niet brutaler kunnen worden.
Eerst was er verdenking omdat de officiële versies niet op al die flauwekulverhalen reageerden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef Hallulama het volgende:
Ja, en bovendien gaan Elusive en Robbie1979 compleet voorbij aan een best interessant punt:
[..]
De VS vindt het schijnbaar de moeite waard om uberhaupt op dergelijke flauwekul verhalen te REAGEREN.
Dat lijkt me niet niks.
Ik kan me ook goed voorstellen dat Bush het onwenselijk vindt dat een aanzienlijk deel van de amerikaanse bevolking denkt dat hij schuldig is aan 9/11 en het zelf veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef Hallulama het volgende:
Dat is ook precies wat ik bedoel Wombcat, het hoeft niet per se te betekenen dat de conspiracy verhalen juist zijn, maar schijnbaar winnen ze aan populariteit en wordt dit als onwenselijk beschouwd?
Toch gek dat de VS overheid niet gewoon de in beslag genomen filmpjes van de Pentagon crash vrijgeeft dan.
Dat is simpel, dan geven ze gewoon het Pentagon video materiaal vrij, makkelijk zat.quote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik kan me ook goed voorstellen dat Bush het onwenselijk vindt dat een aanzienlijk deel van de amerikaanse bevolking denkt dat hij schuldig is aan 9/11 en het zelf veroorzaakt heeft.
Dus als die verhalen dan populair worden, dan is het niet zo vreemd dat er wat tegengas geboden wordt.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Hallulama het volgende:
Dat is simpel, dan geven ze gewoon het Pentagon video materiaal vrij, makkelijk zat.
als er bv. (al dan niet herkenbare) lichaamsdelen of kledingsstukken op te zien zijn, kan ik me daar ook nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
Dat zou pas baanbrekend zijn !
Maar dat zullen ze zelf ook wel beseffen.
Veel bewijsmateriaal zou niet vrijgegeven zijn ... uit respect voor de nabestaanden ...![]()
Dat vliegtuig dat in het Pentagon crashte is toch bijna compleet verdampt? Er zal weinig familie te zien zijn gok ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef Wombcat het volgende:
als er bv. (al dan niet herkenbare) lichaamsdelen of kledingsstukken op te zien zijn, kan ik me daar ook nog wel iets bij voorstellen.
Negers zeker, hun huid kan tenminste tegen een stootje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef UncleScorp het volgende:
Idd raar maar waar maar er zouden toch stoffelijke resten overgebracht zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |