geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef fokME2 het volgende:
Nuecken? Wat heb ik nou weer gemist?![]()
Een pot theequote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Ik zit n cadeau te verzinnen voor iemand die jarig is Zaterdag.![]()
Omdat jou msn ook vast liep ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik eruit ben gegaan![]()
hij bleef af en toe hangen.. en ik vind dat geping de hele tijd als iemand iets zegt irritantquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat jou msn ook vast liep ?![]()
Ik was al snel weg waar ging het daarna over dan ?quote:
Ja, gaan we nog steeds trouwen?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd wist je nog
en we gaan trouwen!
krizzol was met louis aan het aanpappenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik was al snel weg waar ging het daarna over dan ?![]()
Jij bent echt een fokslet hequote:
Ze willen je denk ik niet meer kennenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef MaRySe het volgende:
Ha ik zie zo de kronieken van mijn familie liggen
We hebben een eigen blad! Enzo..
En van het jaargang 1987 sta ik met 20 andere geboorte kaartjes op 1 pagina.
Mên. Wist niet dat ik zo veel familie had
*kuch proest*quote:
ik kan me nog een imberr herinneren die zelf een massamsngesprek starttequote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik eruit ben gegaan![]()
en toen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef EvilWasp het volgende:
Net in sauna geweest. Was lekker![]()
(Ja wij hebben een eigen suana)
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaalquote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ga m'n opa z'n as uitstrooien zaterdag![]()
Ow kom net aan. Gecondoleerdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaal![]()
Gecondoleerd ... me volgende biertje is op die ouwequote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaal![]()
Fuck jij hebt een leven !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
7 uur op staan, half 9 op school, half 4 uit, vriendin heeft me opgehaalt van school (vriendin is 14) Naar mijn huis gegaan, genueckt, half geslapen, genueckt, gegeten en net naar het terras geweest en paar corona's op..
![]()
Zo gaat sinds begin deze vakantie zo'n beetje elke dag bij mij...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Fuck jij hebt een leven !
ben jalours![]()
Ik niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
Hebben jullie ook steeds van die vervelende database errors hier?
Yup, soms.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
Hebben jullie ook steeds van die vervelende database errors hier?
Och.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Silven het volgende:
[..]
Nah.. je bent nooit te oud voor nuecken zuipen en slapen toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |