Ik ken het gevoel, de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef taart het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer zo veilig
Homy Just go with the flow, go with the flowquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk stoer als we zo typen sister?![]()
If I only had a nickel for every time *that* happened.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Gabry het volgende:
Je kan niet eens meer je oma op de veranda zetten zonder dat ze gestolen wordt.
If you say so, esequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Homy Just go with the flow, go with the flow![]()
Now we're talkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Hé, die komt me bekend voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
Inderdaad, ik heb het gevoel alsof ik bespied word.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
Wat voelen we elkaar toch weer goed aan.
Oh...oke.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Volgens mij neukt Jett alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Ik hoop dat het werktquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |