abonnement Unibet Coolblue
pi_30176580
Leek me wel handig om dit bij te houden in één topic zodat je niet alles door hoeft te spitten als je wat uitzendingen gemist hebt... snap je tenminste waar iedereen mee bezig is..

Lieske : heeft moeten kiezen tussen 5000 euro (voor zichzelf) of genoeg eten voor t hele huis.
De 5000 euro heeft ze gekozen, en moet ze nu verborgen houden in t huis, als iemand ze vindt is ze ze kwijt.

Ingrid : (tijdelijke missie) moet alle mannen 3 keer zoenen voor 12 uur, zonder dat ze het van elkaar zien om biefstuk voor iedereen te verdienen.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 1 september 2005 @ 20:02:50 #2
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_30176682
Is die laatste missie serieus?
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
pi_30176745
Jep... zojuist in de uitzending..
Dit topic is NIET voor fake-missies...
T lijkt me gewoon praktisch om alle dubbele agenda's op een rijtje te hebben...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30177013
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Jep... zojuist in de uitzending..
Dit topic is NIET voor fake-missies...
T lijkt me gewoon praktisch om alle dubbele agenda's op een rijtje te hebben...
Nou, en die laatste is wel gigantisch mislukt. Het lijkt wel alsof ze de brief niet goed had gelezen
  donderdag 1 september 2005 @ 20:22:07 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30177359
Ze kreeg geen brief, het was een gesprek in de dagboekkamer.
pi_30177435
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ze kreeg geen brief, het was een gesprek in de dagboekkamer.
Ik dacht dat ze in de dagboekkamer een brief voorlas? Nou ja, ik kan het ook verkeerd gezien hebben.
  donderdag 1 september 2005 @ 22:15:04 #7
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_30181760
quote:
Ingrid : (tijdelijke missie) moet alle mannen 3 keer zoenen voor 12 uur, zonder dat ze het van elkaar zien om biefstuk voor iedereen te verdienen.
BB5 is nog van een lager niveau dan ik had verwacht. Waar slaan zulke missies op? Gaan ze in BB6 ze helemaal geen eten meer geven en moeten ze voor met elkaar neuken omdat te krijgen om zo de kijkcijfers hoger te krijgen?
Where's my fear???
pi_30182902
Ik vind dat ze Tanja de opdracht/dilemma moeten geven dat elke sigaret die ze rookt er 1000 euro van het prijzengeld af gaat

Ze heeft het toch veel te makkelijk, ligt maar een beetje te luieren krijgt haar natje en droogje en hoeft verder nergens aan mee te doen, laat haar ook haar best maar eens doen
pi_30183205
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat ze Tanja de opdracht/dilemma moeten geven dat elke sigaret die ze rookt er 1000 euro van het prijzengeld af gaat
Dit vind ik een hele goede. Zo wordt zij en anderen gemotiveerd om haar niet meer te laten roken, krijgt die arme baby eindelijk eens wat meer zuurstof. Hoop dat Talpa dit leest.
pi_30183996
Goed idee cuall!

Trouwens, die opdracht voor Rob en Ingrid om Tanja te helpen bij het niet-roken, was die ook geheim? Ik geloof niet dat er iets mee te verdienen viel, maar moesten ze dit geheim houden voor de andere bewoners?
  donderdag 1 september 2005 @ 23:16:04 #11
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30184187
Het zijn allemaal geheime missies. Voor iedere peuk die ze opsteekt wordt een ¤ 1000 van het prijzengeld afgetrokken, maar dat weet de rest niet
Puike missie. Dat zal ze leren
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:46:51 #12
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_30217912
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:00 schreef Mvnl het volgende:
Lieske : heeft moeten kiezen tussen 5000 euro (voor zichzelf) of genoeg eten voor t hele huis.
De 5000 euro heeft ze gekozen, en moet ze nu verborgen houden in t huis, als iemand ze vindt is ze ze kwijt.
Die heeft ze al verloren, ze heeft er met Rikketik over gepraat in het bubbelbad, ze werd gister in de live uitzending ten overstaan van iedereen voor het blok gezet om het geld weer in te leveren..

Jammer genoeg reageerden de andere bewoners niet heftig genoeg op dat nieuws..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_30280397
Was er vrijdag in de uitzending nog een geheime missie? (ik heb de uitzending niet gezien)
Babe In Totale Control of Herself
pi_30280457
Menno moest de bewoners overtuigen om te stoppen met fietsen door een verhaaltjes op te hangen dat Big Brother met de bewoners meeleefde en vond dat het te zwaar was. Dat die 50.000 euro alsnog verloren gaat, heeft er dus voor gezorgd dat Menno daar ook een bedragje van mee kan pikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30280474
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat ze Tanja de opdracht/dilemma moeten geven dat elke sigaret die ze rookt er 1000 euro van het prijzengeld af gaat

Ze heeft het toch veel te makkelijk, ligt maar een beetje te luieren krijgt haar natje en droogje en hoeft verder nergens aan mee te doen, laat haar ook haar best maar eens doen
Laat me raden, jij hebt nog nooit gerookt?
Het is erg moeilijk om te stoppen met roken en minderen is ook lastig.
Denk je dat als ze zou proberen te stoppen of te minderen die ontwenningverschijnselen
en de stres niet veel schadelijker zijn voor de baby?
pi_30280481
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Ethel het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele goede. Zo wordt zij en anderen gemotiveerd om haar niet meer te laten roken, krijgt die arme baby eindelijk eens wat meer zuurstof. Hoop dat Talpa dit leest.
Onwenningsverschijnselen en stres dat is goed.
pi_30280493
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef Casema het volgende:

[..]

Die heeft ze al verloren, ze heeft er met Rikketik over gepraat in het bubbelbad, ze werd gister in de live uitzending ten overstaan van iedereen voor het blok gezet om het geld weer in te leveren..

Jammer genoeg reageerden de andere bewoners niet heftig genoeg op dat nieuws..
Ik vind het juist klasse dat ze voor het geld heeft gekozen.
Anderen zouden hebben gedacht: nee, laat ik dat maar niet doen want wat
zullen de mensen thuis dan van me denken.
Lieske had dat geld gewoon nodig. Zoals ze zelf al zij is 5.000 voor een student erg veel.
pi_30280521
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het juist klasse dat ze voor het geld heeft gekozen.
Anderen zouden hebben gedacht: nee, laat ik dat maar niet doen want wat
zullen de mensen thuis dan van me denken.
Lieske had dat geld gewoon nodig. Zoals ze zelf al zij is 5.000 voor een student erg veel.
Als ze het echt zo hard nodig had dan had ze beter dr mond kunnen houden
pi_30280531
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ze kreeg geen brief, het was een gesprek in de dagboekkamer.
Het was een brief in de dagboekkamer. Die las ze voor.
Er stond dus ook in die brief dat de mannen het niet van
elkaar mochten zien dat ze hun een kus gaf.
En wat doet ze. Kust ze een bewoner op de ene fiets
en die op de andere fiets. Ingrid, dan zien ze het toch van elkaar.
pi_30280545
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:04 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Als ze het echt zo hard nodig had dan had ze beter dr mond kunnen houden
Dat is wel zo.
Maar dan moest ze het al die tijd geheim houden dat ze in het BB huis zat, dat
lijkt me nog best lastig.
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 20:28:27 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30298388
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno moest de bewoners overtuigen om te stoppen met fietsen door een verhaaltjes op te hangen dat Big Brother met de bewoners meeleefde en vond dat het te zwaar was. Dat die 50.000 euro alsnog verloren gaat, heeft er dus voor gezorgd dat Menno daar ook een bedragje van mee kan pikken.
Is dat echt zo? Heb de vrijdaguitzending gemist. Hoeveel vangt hij ervoor dan?

En Ingrid mag in de herkansing, ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. Ze is wel een beetje simpel dat ze het in eerste instantie niet begreep
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 5 september 2005 @ 21:14:25 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30300073
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef MaJo het volgende:

En Ingrid mag in de herkansing, ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. Ze is wel een beetje simpel dat ze het in eerste instantie niet begreep
Wat ik vanavond niet echt begreep was of ze nu gelijk weer moest beginnen met zoenen of dat ze eerst moest wachten op een seintje. Hebben we Ingrid de afgelopen dagen nog andere mannen zien zoenen dan Menno?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 21:52:15 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30301435
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Wat ik vanavond niet echt begreep was of ze nu gelijk weer moest beginnen met zoenen of dat ze eerst moest wachten op een seintje. Hebben we Ingrid de afgelopen dagen nog andere mannen zien zoenen dan Menno?
Ja dat vroeg ik me ook af. Er is verder geen tijdslimiet gegeven ofzo...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_30301881
Ik ben blij dat er een topic is over "alle" geheime missies.... Kon het haast niet meer bijhouden

;-)

toe maar, het BB met de geheime missies is een succes...
pi_30332184
En die van Roel is... ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:29:01 #26
119994 aidyl
bla bla bla
pi_30333938
Dat vroeg ik me nu ook af
15 jaar te laat geboren...
pi_30364360
De geheime opdracht van Roel:

Hij mag op geen enkele manier meedoen met de weekopdracht. Hij mag dus niet meehelpen met het verplaatsen van Menno en Ingrid, mag niets voor hen doen als ze daarom vragen en mag het ook niet aan iemand anders doorgeven. Als de weekopdracht slaagt, maar Roel slaagt niet in zijn opdracht wordt het weekbudget van volgende week gekort naar 400 euro.
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:16:31 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30364567
Wat gebeurd er uberhaupt als ze de weekopdracht niet volbrengen, noodrantsoen? En staat dat gelijk aan een weekbudget van 400 euro?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')