abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 21:28:56 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30367554
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef eborn het volgende:

[..]

Als ze echt niet praten over de nominaties dan zet ik hem tot morgenmiddag 12.00 uur open.
Jaaaaaaaaa....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30367562
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ze hebben een speciale site geopend voor de nominaties. Adres is ergens hier in het topic te vinden... Ik werd alleen verrast door de nominaties en was daardoor te laat om mijn keuzes nog door te geven...
http://bb5.fambus.nl, maar binnenkort wordt het gewoon een eigen domeinnaam die makkelijk te onthouden is. Suggesties zijn altijd welkom
  woensdag 7 september 2005 @ 21:32:49 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30367728
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef eborn het volgende:

[..]

http://bb5.fambus.nl, maar binnenkort wordt het gewoon een eigen domeinnaam die makkelijk te onthouden is. Suggesties zijn altijd welkom
www.fokstemmen.nl / www.fokbb.nl / www.nomineren.nl

Overigens niet gechecked of het al bestaande namen zijn....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30367873
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

www.fokstemmen.nl / www.fokbb.nl / www.nomineren.nl

Overigens niet gechecked of het al bestaande namen zijn....
Nomineren.nl wel Ik denk dat het nominatiespel.nl wordt. Klikt wel aardig. Zit wel geen Big Brother in, maar dat hoeft op zich niet
  woensdag 7 september 2005 @ 22:22:31 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30370206
jaaaahaa.. Ik sta 1e

net als die 63 anderen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30370707
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:22 schreef E.T. het volgende:
jaaaahaa.. Ik sta 1e

net als die 63 anderen
Gefeliciteerd!
pi_30371204
Ik las in de streamverslagen dat Rob en Nathalie op Ralph hadden gestemd? Weet niet als het waar is, maar zo ja dan zou ik de database dicht knallen.
Viper 4 life
  woensdag 7 september 2005 @ 22:54:19 #133
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30371607
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ze hebben een speciale site geopend voor de nominaties. Adres is ergens hier in het topic te vinden... Ik werd alleen verrast door de nominaties en was daardoor te laat om mijn keuzes nog door te geven...
Ik wil niet op een andere site stemmen. Ik wil gewoon hier mijn speculaties plaatsen
....in de donkere nacht.
pi_30372028
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Showtime het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat Rob en Nathalie op Ralph hadden gestemd? Weet niet als het waar is, maar zo ja dan zou ik de database dicht knallen.
Klopt. Het is even dubieus en we moeten in de toekomst maar even kijken hoe we dat oplossen. Het is natuurlijk pas zeker als de nominaties getoond worden. Kan ook een spel van Rob zijn (van Nathalie is het geen verrassing). Er wordt op zich wel vaker iets over de nominaties verteld...

Ik hou hem vooralsnog even open

* eborn denkt: damn typo's
pi_30372039
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Magics het volgende:

[..]

Ik wil niet op een andere site stemmen. Ik wil gewoon hier mijn speculaties plaatsen
Dat mag natuurlijk altijd
pi_30373176
Kan Tanja wel vrijwillig het huis verlaten?
Of is het dan automaties op mediese gronden?

Mooie site, eborn!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30373406
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef svann het volgende:
Kan Tanja wel vrijwillig het huis verlaten?
Of is het dan automaties op mediese gronden?
Goeie vraag. Als Tanja zelf aangeeft dat ze vertrekt, dan is het een vrijwillig vertrek. Geeft Big Brother aan dat ze moet vertrekken omdat dit beter voor haar is, dan geldt dit niet als een vrijwillig vertrek.
quote:
Mooie site, eborn!
Bedankt
pi_30374756
in een reclameblok tijdens BvD kwamen iig de stemmen van Rikkert, Ingrid en Linda voorbij. Zij stemden respectievelijk: Tanja, Lieske en Lieske.

iemand nog andere info gedurende reclameblokken gezien? ik zou bijna geneigd raken serieus de reclames van talpa te gaan volgen... neh, toch maar niet.
  donderdag 8 september 2005 @ 00:16:49 #139
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30374812
Waren dat niet de proefstemmen van vorige week Mantator? Dat idee had ik wel in ieder geval..
  donderdag 8 september 2005 @ 00:17:33 #140
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30374827
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Mantator het volgende:
in een reclameblok tijdens BvD kwamen iig de stemmen van Rikkert, Ingrid en Linda voorbij. Zij stemden respectievelijk: Tanja, Lieske en Lieske.

iemand nog andere info gedurende reclameblokken gezien? ik zou bijna geneigd raken serieus de reclames van talpa te gaan volgen... neh, toch maar niet.
Zijn dat niet de stemmen van de proefnominaties?
....in de donkere nacht.
pi_30374890
o ja, dat is een goeie... om eerlijk te zijn zat ik met maar een half oog te kijken en heb ik vorige week donderdag de uitzending gemist.
pi_30382329
Kom op mensen ! Nog een kwartiertje om je in te schrijven ! Hoe meer zielen hoe meer vreugd !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30383133
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op mensen ! Nog een kwartiertje om je in te schrijven ! Hoe meer zielen hoe meer vreugd !
Als er echt nog mensen zijn die zich aan willen melden, en de streamers hebben nog niets vernomen van de uitslag, dan kan hij op zich weer open. Laat het dan even hier weten of stuur een mailtje naar bb5@fambus.nl

Vanaf morgen gaat overigens ook de url www.nominatiespel.nl in de lucht. Je kunt het spel vanaf dat moment ook op dat adres benaderen.

[ Bericht 16% gewijzigd door eborn op 08-09-2005 12:38:27 ]
pi_30398639
Deze week zijn er 5 genomineerden. Je krijgt daarom sneller punten, omdat de kans dat je 1 (of 2) van die vijf gekozen hebt groter is.

Ik hoor ook net dat er elke week minimaal 3 genomineerden zijn. We moeten even kijken of we daar het spel op aan gaan passen. Lijkt me op zich wel wenselijk
pi_30401490
Volgens mij worden er niet zo heel veel punten gescoord vandaag: geen Tanja, geen Chantal, geen Joost, Lieske niet meer genomineerd....
Please don't sit on my imaginary friend
pi_30401677
Hoe gaat dat dan als je Lieske als "bankzitter" hebt genomineerd?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_30405647
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef mark_03 het volgende:
Hoe gaat dat dan als je Lieske als "bankzitter" hebt genomineerd?
Daar is geen regel voor (verassend), dus moet die gemaakt worden. Omdat Lieske niet gekozen kan worden door het publiek, is ze ook niet genomineerd. Daarom krijg je voor Lieske geen punten.

We moeten hier wel een deadline aan hangen, want er worden natuurlijk geen punten ingetrokken als Ralph opeens morgen vertrekt. Het einde van de live uitzending (op TV) is daarmee het startpunt van de thuisstemming. Alle mensen waar dan op gestemd kunnen worden zijn 'genomineerd'.
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 00:50:55 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30407412
Wanneer worden de punten bijgeschreven op de site? Ben wel benieuwd hoeveel de andere er goed hadden! Ik maar 5
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30408066
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef MaJo het volgende:
Wanneer worden de punten bijgeschreven op de site? Ben wel benieuwd hoeveel de andere er goed hadden! Ik maar 5
De tijdelijke scores staan er op. Hier zit uiteraard nog niet de telling van de vertrekkende bewoner bij. Ik ga morgen kijken hoe ik dat ga oplossen. Als ze namelijk echt volgend week moeten nomineren, dan moeten mensen voor het vertrek weer kunnen kiezen

De punten zijn dus nog even onder voorbehoud, omdat ik nog niet alles ben nagelopen. Maar volgens mij kloppen de tellingen wel. Zoniet, laat het weten!

Je hebt overigens 8 punten, want je had ook een bankzitter (Ralph) goed Dat geeft 3 punten.
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 01:42:58 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30408570
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:18 schreef eborn het volgende:

[..]

De tijdelijke scores staan er op. Hier zit uiteraard nog niet de telling van de vertrekkende bewoner bij. Ik ga morgen kijken hoe ik dat ga oplossen. Als ze namelijk echt volgend week moeten nomineren, dan moeten mensen voor het vertrek weer kunnen kiezen

De punten zijn dus nog even onder voorbehoud, omdat ik nog niet alles ben nagelopen. Maar volgens mij kloppen de tellingen wel. Zoniet, laat het weten!

Je hebt overigens 8 punten, want je had ook een bankzitter (Ralph) goed Dat geeft 3 punten.
Op de site staat er bij mij nog steeds 0 punten...

Edit: Ik zie dat het er nu wel bijstaat. Ik sta in de top 10
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')