Ik zit 3 te kijken, maar perfect beeld.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef Blue Thunder het volgende:
s1 &s3 niet bereikbaar hier
Het BB Nomineer Spelquote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
MAak daar dan een apart topic voor
Ralphie? Ik denk dat je Rikkert bedoelt.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:
Menno: Welkom in de tienerwereld (terwijl Ralphie met Lies zit te kletsen)
Om vier uur is As The World Turns.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Lieske cynisch:
"Ik zou best een goede huisvrouw zijn. Lekker s'middags Bold en the beautiful kijken om 4 uur"
Nee Ralph... Rikkepik was druk met de piepers...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralphie? Ik denk dat je Rikkert bedoelt.
In WMP: extra -> opties -> tabblad prestatiesquote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Jojogirl het volgende:Als ik een screenshot probeer te maken loopt stream 3 in Irfanview gewoon door?
Halverwege werkt bij mij ook al prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In WMP: extra -> opties -> tabblad prestaties
Videoversnelling op laagste stand zetten.
Hehe heb ik ook tenzij je de live stream minimaliseert en vervolgens (in jouw geval) IrfanView weer maximaliseertquote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Jojogirl het volgende:Als ik een screenshot probeer te maken loopt stream 3 in Irfanview gewoon door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |