Heb ik hier ook gedaan. Normaal het werkblad op 90cm komen, maar nu is hij 105 of 110 cm hoog. Werkt veel lekkerderderder.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef blieblie het volgende:
Het ding is alleen wel voor grote mensen, want het werkblad is zoon 6 a 7 cm hoger dan normaal...
Snie handig bij het verkopen van de tent, maar goed... Los ik dan wel op.
Iedere generatie is gemiddeld groter dan de voorgaande dus ik denk niet dat het een erg groot probleem gaat worden. Gemiddelde lengte van de nederlander ligt op 1m80 ofzo nu? In de tijd dat de aanrechthoogte genormeerd werd was dat 1m75 ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef blieblie het volgende:
Het ding is alleen wel voor grote mensen, want het werkblad is zoon 6 a 7 cm hoger dan normaal...
Snie handig bij het verkopen van de tent, maar goed... Los ik dan wel op.
Ik hoop hier geen 30 jaar te wonenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedere generatie is gemiddeld groter dan de voorgaande dus ik denk niet dat het een erg groot probleem gaat worden. Gemiddelde lengte van de nederlander ligt op 1m80 ofzo nu? In de tijd dat de aanrechthoogte genormeerd werd was dat 1m75 ofzo?
denk niet dat je je app er ooit moeilijker door kwijt zal raken...*biedt 10 euro*
Ghe, het arme beestquote:Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef Juup© het volgende:
Zito doet aan reddingszwemmen. Ik ben de zee in gezwommen, en hij komt mij halen. Ik hou mij dan vast aan zijn halsband en hij zwemt met mij net zover totdat hij vaste grond onder voeten krijgt en mij niet meer kan meeslepen. Daarna gaat hij staan blaffen en zoekt hij of er mensen zijn die hem zien of horen.
Nooit geweten dat mijn hond dat kon![]()
(bij hoge uitzondering een belabberde foto van ons)
[afbeelding]
29 is ook goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik hoop hier geen 30 jaar te wonen.
Maar hoe staat het met jouw appartementenjacht?
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb en nu een Xerox hebquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
Hoerenzooi..... De scherminstellingen van mijn Iiyama E435S zijn verkloot.
De D-Sub stuurt een groen beeld naar buiten, en de tft gooit er ook nog eens een 70% brightness kleurtje overheen.... Daarnaast heeftie de menutaal veranderd naar Japans.
Godverdegodver....
Ipod gebruikers kan je daar ook redelijk mee over de zeik krijgenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef r8ality het volgende:
Dat was vroeger ook leuk met Nokia's. Gewoon elke Nokia die je tegenkwam bij iemand op Suomi of Turks instellen. Gegarandeerd lachen.
Winamp now playing: Captain Jack - Captain Jack.mp3.
Wromnie?? Het ghosting verhaal is achterhaalt, met een CRT in de zon werkt ook niet. Blijft alleen het verhaal van invalshoek blijft over.... En mjaah, als je het weet zie je de backlights bij mij zitten. Maar bij de meeste TFT's is dat ook al verholpen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:34 schreef daNpy het volgende:
Ik vind een TFT nog steeds niet bieden wat ik wil
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb en nu een Xerox heb
Resolutiequote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wromnie?? Het ghosting verhaal is achterhaalt, met een CRT in de zon werkt ook niet. Blijft alleen het verhaal van invalshoek blijft over.... En mjaah, als je het weet zie je de backlights bij mij zitten. Maar bij de meeste TFT's is dat ook al verholpen.
Mijn scherm heeft een kijkhoek van 170 graden dus waar praten we nog over?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wromnie?? Het ghosting verhaal is achterhaalt, met een CRT in de zon werkt ook niet. Blijft alleen het verhaal van invalshoek blijft over.... En mjaah, als je het weet zie je de backlights bij mij zitten. Maar bij de meeste TFT's is dat ook al verholpen.
Wachten tot je keukenkastjes van de muur vallenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:43 schreef blieblie het volgende:
Mjaah zit wat in... Maar als je er nu 2 koopt.....
Volgens mij is het vandaag het "alle apparaten keren zich tegen BB"-dag.
Mijn wasmachine wil niet meer het deurtje open doen, tft is verneukt.... What's next.
Ik zit meer te wachten op het "De Koppele" Debaclequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wachten tot je keukenkastjes van de muur vallen
* Deja vu*quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef febster het volgende:
Na een half jaar eindelijk met een heel leuk en lief meisje gezoend![]()
Bedoel je nou dat je een half jaar lang niet meer met een meisje gezoend hebt of dat het je een half jaar gekost heeft om haar te overtuigen dat ze jou moest zoenen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef febster het volgende:
Na een half jaar eindelijk met een heel leuk en lief meisje gezoend![]()
Arme beest? Hij doet het zelfquote:Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe, het arme beest.
MAar het was wel lekker weer daaro?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je een half jaar lang niet meer met een meisje gezoend hebt of dat het je een half jaar gekost heeft om haar te overtuigen dat ze jou moest zoenen?
Dat 1e was eerder regel dan uitzondering, maar dit in dit geval is het toch het eerstequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je een half jaar lang niet meer met een meisje gezoend hebt of dat het je een half jaar gekost heeft om haar te overtuigen dat ze jou moest zoenen?
Gek hè, dat zijn TI'ers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef daNpy het volgende:
Ik was net nog op school voor de meeste saaie les die er is: Telematica
Krijgen we samen met lui van informatica (CT2 voor hun oid). En sorry hoor, maar daar zitten dus echt nerds^3453
Snel de beautskoên' aan en de beaurd omheaugquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:54 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw, weekendje zeilen in Fryslân (Heeg) op kosten van de zaak
Zow, die is echt knap mooi BB!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef blieblie het volgende:
Ouwe keuken (plus wat beginsloopwerkzaamheden)
[afbeelding]
En de nieuwe![]()
[afbeelding]
Halleluja! Dat doe je goed in 2 weken! Door veel te sporten of gezonder te eten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:20 schreef r8ality het volgende:
Zeilen in Friesland met mannelijke collega's.
Als iemand me dat ooit ziet doen, please kill me.
EN, JAJA, hopsakee. Mijn ledig gewicht met alleen boxershort en sokken bedraagt op dit moment 99 kilo. Ter vergelijking, 2 weken geleden was dit nog 105. Gaat prima.
iets verkeerd met TI'ersquote:
1 boterham 's ochtends, 1 's middags maar wel fatsoenlijk avondeten, echter daarna niks meer. En elke dag fietsen. Helpt prima.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Halleluja! Dat doe je goed in 2 weken! Door veel te sporten of gezonder te eten?
Hmhm.. haha!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef Inu het volgende:
Pff, mezelf weer even een drama aangedaan... ik was mn portemonnee verloren in de bios. Heel de zaal doorgekeken, maar niks gevonden, de volgende ochtend nog een keer, nog niks. Toen maar naar de politie, die hadden ook niks, dus maar aangifte gedaan. Was een nieuw politiemeisje dus ze heeft het een aantal keer opnieuw moeten doen en na anderhalf uur was het eindelijk goed. Toen maar zonder geld en pasjes en OV naar Den Haag, daar wat rondgelopen en uiteindelijk maar naar huis gegaan. Sta ik op Eindhoven, bel mn moeder op dat ze me op moet komen halen, zegt ze dat iemand mn portemonnee heeft gevonden! Als het goed is komt hij dalijk met de postIk denk niet dat het geld er nog in zal zitten mja... Heb ik iig wel mn OV terug
![]()
En als je dus alles wilt vervangen ben je eerst 31 euro vermissingskosten kwijt, daarna nog 40 euro voor mn rijbewijs en 30 voor mn ID en ook nog eens 31 euro voor een nieuwe OVEcht asociaal duur!
Maar het was wel erg leukHebben lekker op het strand gezeten en haring gehapt
En het hotel was ook erg kjoet, we hadden een 4persoonskamer en een koelkast en een hele mega doesj
En ik heb Sjakie gezien in de bios
Jepquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef blieblie het volgende:
Jezus, ik nomineer die film voor de meest stupide film van de afgelopen 2 eeuwen.
Vink nog meevallen... Ik dacht dat OV 75 euro was... Maar dat zal wel int gulden tijdperk geweest zijn dan. Maar waarom heb je Rijbewijs & ID in je portomonnee zitten? Keb alleen rijbewijs bij me omdat ik dan EN mag rijden EN het ding geaccepteerd wordt als ID in Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef Inu het volgende:
Pff, mezelf weer even een drama aangedaan... ik was mn portemonnee verloren in de bios. Heel de zaal doorgekeken, maar niks gevonden, de volgende ochtend nog een keer, nog niks. Toen maar naar de politie, die hadden ook niks, dus maar aangifte gedaan. Was een nieuw politiemeisje dus ze heeft het een aantal keer opnieuw moeten doen en na anderhalf uur was het eindelijk goed. Toen maar zonder geld en pasjes en OV naar Den Haag, daar wat rondgelopen en uiteindelijk maar naar huis gegaan. Sta ik op Eindhoven, bel mn moeder op dat ze me op moet komen halen, zegt ze dat iemand mn portemonnee heeft gevonden! Als het goed is komt hij dalijk met de postIk denk niet dat het geld er nog in zal zitten mja... Heb ik iig wel mn OV terug
![]()
En als je dus alles wilt vervangen ben je eerst 31 euro vermissingskosten kwijt, daarna nog 40 euro voor mn rijbewijs en 30 voor mn ID en ook nog eens 31 euro voor een nieuwe OVEcht asociaal duur!
Maar het was wel erg leukHebben lekker op het strand gezeten en haring gehapt
En het hotel was ook erg kjoet, we hadden een 4persoonskamer en een koelkast en een hele mega doesj
En ik heb Sjakie gezien in de bios
Niet my kinda musicquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:01 schreef gazylady2 het volgende:
Vanavond naar de Matrixx! (Pavo en Zany)iemand hier die hun kent? Pg is al zoo lang weg..
![]()
Staat ergens in het vorige topic.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Hmhm.. haha!
Waar ben je geweest dan?
Nou, die ID was ook nog eens verlopen, alleen daar staat mn sofi nummer op en dat heb je soms wel eens nodig en omdat ik zo ongeveer in drie steden woon, is het makkelijk om het bij me te hebben... Maar alles komt terug hopelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vink nog meevallen... Ik dacht dat OV 75 euro was... Maar dat zal wel int gulden tijdperk geweest zijn dan. Maar waarom heb je Rijbewijs & ID in je portomonnee zitten? Keb alleen rijbewijs bij me omdat ik dan EN mag rijden EN het ding geaccepteerd wordt als ID in Nederland.
En haring happen is ranzig...
SOFI nummer staat ook op je rijbewijs lieve schatquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, die ID was ook nog eens verlopen, alleen daar staat mn sofi nummer op en dat heb je soms wel eens nodig en omdat ik zo ongeveer in drie steden woon, is het makkelijk om het bij me te hebben... Maar alles komt terug hopelijkHet zat vandaag niet bij de post, dus heb volle mep moeten betalen voor mn treinkaartje, dus maandag maar weer terug naar Helmond om hem dan op te halen
Ja Ferry heeft gezoend...moet nu weer 6 maanden thuisblijven anders zoent die jongen ineens meer dan goed voor hem is ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zie het al.
Keb dadelijk alle vrouwen voor mij alleen.
Want Ferry gaat ook al niet (It's amaaazing)
Neuh, het "slachtoffer" is momenteel op bezoek geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja Ferry heeft gezoend...moet nu weer 6 maanden thuisblijven anders zoent die jongen ineens meer dan goed voor hem is ...
Jammer..weer een strijder van de onthouding ten prooi gevallen aan het wezen 'vrouw'quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh, het "slachtoffer" is momenteel op bezoek geloof ik.
En idd, je sofinummer staat ook op je rijbewijs.
Vrouwen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SOFI nummer staat ook op je rijbewijs lieve schat
bovenaan staan twee reeksen van nummers (2e is je SOFI nummer), vergelijk ze maar met je ID
Wrongquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zie het al.
Keb dadelijk alle vrouwen voor mij alleen.
Want Ferry gaat ook al niet (It's amaaazing)
Suuupervet. Echt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
Hoe was het zeilen?
Ja Joost, het is toch wat als mensen plezier in iets kunnen hebben wat jij nog nooit gedaan hebt en meteen al afkeurt hè. Guttegut.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:20 schreef r8ality het volgende:
Zeilen in Friesland met mannelijke collega's.
Als iemand me dat ooit ziet doen, please kill me.
Whehehe... schuurfeesten zijn goâfquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef daNpy het volgende:
Ik herhaal: Bier is goor![]()
't was overigens op Schuurfeest Bant. Het thema was roze en lime-groen.
Mijn schoonpa, Patje en ik hadden lime groenen shirts aan. Patrick met voorop:
"Z.O.Z."
en achterop:
"Z.O.Z.
* onder voorbehoud(t)"
En ik heb er in mooie letters opstaan: "Eindhoven de Gekste"
Een commissiegenoot van me was ook meequote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Suuupervet. Echt.![]()
We waren met zo'n 48 mannen en 2 vrouwen van het OGD-promo-team en 10 ValkjesCamperen op het eiland bij Heech (In het Heechermeer of Fluessen) met op zaterdag zeilen van Heech naar de Galamadammen. (Ongeveer 2 a 3 uur zeilen.) En 's avonds op het eiland weer geheel verzorgde BBQ. En vanmiddag hebben we 2 wedstrijdjes rondje om het eiland gedaan. Overall 3e geworden door 2 maal een slechte start helaas, maar wel veel mensen ingehaald, dus dat was wel mooi. De directeur werd uiteraard weer laatste
Valkje huren kost trouwens maar 50 Euro per dag, dus zeker voor herhaling vatbaar
![]()
[afbeelding]
Is hij oorspronkelijk een Drent uit Emmen? Want dan zat hij bij mij op de boot.quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Een commissiegenoot van me was ook meeTom van Herpen, kennie die?
Alles was in die kleuren, dat was wel vetquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe... schuurfeesten zijn goâf
Maar hoezo is een kleur een thema? Gaat niet echt diep hè.
Nee, hij komt uit Roosendaal dacht ik.... En hij is ietsjes langer dan ik, denk 1.85 met donkerblondig haar. Beetje sjaggie foto hier:quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is hij oorspronkelijk een Drent uit Emmen? Want dan zat hij bij mij op de boot.
1,80m lang ongeveer, donker haar. Ik moet zeggen dat ik bij hem wel zoiets had van: Waar ken ik jou van? Maar dan niet via OGD naar mijn idee... was hij ook op jouw verjaardag?
Ja hij zat bij mij op de boot. Ik verwarde zijn naam ff met die van een andere gast.quote:Op maandag 5 september 2005 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij komt uit Roosendaal dacht ik.... En hij is ietsjes langer dan ik, denk 1.85 met donkerblondig haar. Beetje sjaggie foto hier: [afbeelding]
En hij was niet op mn verjaardag....
Nja, hij kan op zich wel snowboarden volgens mijquote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja hij zat bij mij op de boot. Ik verwarde zijn naam ff met die van een andere gast.
Ik hoop dat hij beter kan snowboarden dan zeilen![]()
Volgens mij op der handschoenen ofzo....quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef blieblie het volgende:
Godver... Wanneer leer ik nu gaten op de goeie plek te boren.
Zit er een kleine 5mm naast.
Durven ze niet, daarnaast had ik mn viswijf ook bijquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef r8ality het volgende:
Dat je niet in elkaar gerost bent.
Eten.
Inderdaad..liever kwijt dan rijk zo'n clioquote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw, eindelijk m'n auto verkocht. Liever kwijt dan rijk, helemaal met de huidige benzineprijs![]()
Maar woensdagmiddag is het pas officieel, dan wordt ie overgeschreven.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Durven ze niet, daarnaast had ik mn viswijf ook bij
quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Inderdaad..liever kwijt dan rijk zo'n clio Renault
Weet je hoe duur... Inductie.... En daar kan ik niet op kokenquote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef amaranta het volgende:
He blieb, waarom geen inductie?
Vond je mn dinnetje leuk? Ze is vrijgezel. En ze was toen overigens jarig, 23 jaartjes!
toen was ik er wel..alleen daar ben ik niet heen geweestquote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef amaranta het volgende:
Das lang geleje..
Ik heb je niet gezien in Salou, welke periode was je daar? Met tiësto toevallig?
Dat je mij lief vind dat wist ik alquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet je hoe duur... Inductie.... En daar kan ik niet op koken.
Ik je vriendinnetje leuk? Of Amaranta?
Omdat je Tiesto niet leuk vond/vind?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
toen was ik er wel..alleen daar ben ik niet heen geweest
Heb je geen foto? Dan weten we allemaal waar het over gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat je mij lief vind dat wist ik alMaar ik vroeg me af of je mijn vrijgezellle vriendin ook aardig vond...
Vind ik niksquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat je Tiesto niet leuk vond/vind?
Ow die vond ik wel lief ja... Vond ze dat ook van mij dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat je mij lief vind dat wist ik alMaar ik vroeg me af of je mijn vrijgezellle vriendin ook aardig vond...
Hoezo kan jij niet koken op inductie?
Mooi!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Vind ik niksDe pabo tot nu toe nog wel
![]()
Weet ik niet... maar ze heeft aandachtstekort en wil graag van jongens horen dat ze leuk is..quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow die vond ik wel lief ja... Vond ze dat ook van mij dan?
Die heb ik wel..maar die mag ik hier niet plaatsen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je geen foto? Dan weten we allemaal waar het over gaat
Ah... kben weer goed genoeg voor het ego tekortquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar ze heeft aandachtstekort en wil graag van jongens horen dat ze leuk is..
Ze is nl recentelijk gedumpt en heeft nu een low self esteem..
Vandaar
use and be usedquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah... kben weer goed genoeg voor het ego tekort![]()
mama was erg blij met dat berichtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mooi!
Ik las op teletekst dat ze pabo gratis willen maken....om meer studenten aan te trekken.
vinnik prima maar dr is gewoon GEEN WERK!
potverdrie.... en het invallen valt oook tegen, nog niet echt veel zieken
Veel aandacht geven en dan nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar ze heeft aandachtstekort en wil graag van jongens horen dat ze leuk is..
Ze is nl recentelijk gedumpt en heeft nu een low self esteem..
Vandaar
Vanachter?quote:
Of je stuurt gewoon geheel per ongeluk een foto naar mijn MSN, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik wel..maar die mag ik hier niet plaatsen...
Ik zou je wel via msn perongeluk haar space adres kunnen geven...
per ongeluk dus he...
dat ik hem per ongeluk in het verkeerde venster plakte ofzo
per ongeluk
Over een jaartje of 3 zal er genoeg werk zijn, juist door dat tekort aan aanmeldingen van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mooi!
Ik las op teletekst dat ze pabo gratis willen maken....om meer studenten aan te trekken.
vinnik prima maar dr is gewoon GEEN WERK!
potverdrie.... en het invallen valt oook tegen, nog niet echt veel zieken
Probeer eens een andere VGA-kabel (D-Sub heet dat).quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een oplossing voor dit grapje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Om een één of andere rede stuurt de VGA aansluiting een verneukt signaal uit en door de monitoren te switchen (DVI naar links en VGA naar rechts ging ie opeens van Rood naar Groen).
Hoe kan ik van één uitgang de RGB instellingen rechttrekken??
Of is mijn Radeon 9800Pro goed voor een enkeltje trashcan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef r8ality het volgende:
Zit je op de Fontys een Informatica-opleiding te doen, moet je verdomme als "spel" een bedrijf runnen wat tomaten en komkommers verkoopt..
Zucht.
Ik misschien... Zeg, kan ik gewoon naar je wish.net mailadres mailen?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Juup© het volgende:
Iemand op een terras in de stad vanmiddag?
Wat is jouw emailadres eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef r8ality het volgende:
Zit je op de Fontys een Informatica-opleiding te doen, moet je verdomme als "spel" een bedrijf runnen wat tomaten en komkommers verkoopt..
Zucht.
Hmmmm... You've got a point... Naja, kzie wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef daNpy het volgende:
Er zijn altijd mensen die moeite hebben hun drank of sigaretje vast te houden...
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef r8ality het volgende:
Zucht.
Das meer in mijn straatjequote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef r8ality het volgende:
Zucht.
Je bent weer in Utrech?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef Inu het volgende:
Ik heb gordijnen! Ofjah, ik had al gordijnen, maar die waren wit en schenen door, nu heb ik rood verduisteringsgordijn![]()
Ik kan weer normaal uitslapen!
Nu nog die slaapbank...
Jupquote:
Ow ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:43 schreef Inu het volgende:
[..]
JupVanavond afscheids/cocktailparty met vriendinnetjes, eentje gaat een half jaar naar Manchester...
Graag dan even duidelijk vermelden zodat ik er ook gebuik van kan maken..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe ik mijn geheugen herstel na enkele jaren overmatig alcohol gebruik?.
Ik zou gewoon stoppen .. stelletje kaffers!!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef r8ality het volgende:
Zucht.
Ik heb 'm meteen maar even uit z'n droom geholpenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:24 schreef blieblie het volgende:
[TK] Opel Kadett E 1.4i uitgebouwd.
Je hebt toch helemaal geen motorrijbewijs nodig om op een brommer te mogen rijden?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef omegaproject het volgende:
Nou .... dit zou hem dan moeten worden:
[afbeelding]
Jullie komen me toch opzoeken in het ziekenhuis hè?
"If there is life, the Dutch will find it"
Ik zal deze reply maar even ongemoeid laten. Beetje triest, maar geeft niks hoor Laurens.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen .. stelletje kaffers!!
Ik bedoel .. ze doen het immers niet op jouw manier, dus waarom zou je er dan aan mee doen?
Wacht ff ........... ff wachten ......... bijna .......... ik voel hem komen ...............quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen motorrijbewijs nodig om op een brommer te mogen rijden?
Dies wel gaaf... Al heb ik geen verstand van motoren... Maar hij ziet er gaof uit.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef omegaproject het volgende:
Nou .... dit zou hem dan moeten worden:
[afbeelding]
Jullie komen me toch opzoeken in het ziekenhuis hè?
"If there is life, the Dutch will find it"
Meer dan 3x ongeveer genoeg? ... 172 ongeveer...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef r8ality het volgende:
Echte mannen rijden op 4 wielen. Met een veelvoud van 52 pk's.
1.5 mag ookquote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Meer dan 3x ongeveer genoeg? ... 172 ongeveer...
Klopt, mijn motor is een eenvoud.quote:
Die koffiemolen wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, mijn motor is een eenvoud..
igquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, mijn motor is een eenvoud.
Die Ford draait ook al 13 jaar probleemloos ... kan nog jaaaaaren meequote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef r8ality het volgende:
Mijn koffiemolen draait echter nog wel na 31 jaar.
Af en toe wat flink olie bijkiepen, maar hij draait
We hebben al 2 ton winst gemaakt (euro's dus he, niet komkommers)quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Die Ford draait ook al 13 jaar probleemloos ... kan nog jaaaaaren mee
Maar goed .. genoeg over auto's
Heb je moeite met komkommers verkopen Joost?![]()
Misshien moet je ze een kleurtje geven en er een trilmotor in bouwen
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
We hebben al 2 ton winst gemaakt (euro's dus he, niet komkommers).
Nope.. in een winkel.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
okee. nee niet mijn smaak.
Maar heb je die via internet besteld?
Ik weet niet of jij dat kunt, maar het is wel een adres wat ik af en toe gebruikquote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik misschien... Zeg, kan ik gewoon naar je wish.net mailadres mailen?
[..]
Wat is jouw emailadres eigenlijk?
Gast ... wen er maar vast aan, dit soort dingen gebeuren altijd. Na 3 jaar Fontys blunders ga ik er niet eens meer over zeuren, als iets niet werkt dóe ik het gewoon niet. Heb ik zelfs al een studiepunt mee gehaald; stomme Fonyts had een bepaald software pakket niet voorhanden, of ik dat dan zelf maar even wilde regelen. NEE! En mijn mentor was het met mij eens, dus heb ik voor dat vak een 6 gekregen zonder er een minuut tijd aan te bestedenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef r8ality het volgende:
Hebben we VB.net practicum, kan ik door mijn temp account-rechten geen dir aanmaken op geen 1 van de 3 netwerkschijven, alsook de C:. Werkt weer lekker Fontys!
Er bestaat ook nog ziets als de lokale D-schijf waar iedereen rechten op heeft meen ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef r8ality het volgende:
Hebben we VB.net practicum, kan ik door mijn temp account-rechten geen dir aanmaken op geen 1 van de 3 netwerkschijven, alsook de C:. Werkt weer lekker Fontys!
Joh!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:34 schreef Partygurl het volgende:
Fontys...regelt alles echt geweldig ja...
Ik werk in Roermond ... kunnen we 'trein-poolen'quote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef Partygurl het volgende:
Ik moet stage lopen in Weert, echt geweldig
Nou ... pak je zwembroek, handoek en zwembandjes ......quote:
Van school ja .... vrije dagen ben ik gewoon aan het werk hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef r8ality het volgende:
Niet zeuren Laurens, je hebt meer dan genoeg vrij per week.
Op laten halen in Kampen of Zwolle.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef daNpy het volgende:
Helaas komende 2 weekenden toch maar weer gebruik van maken, scheelt een boel geld
't voordeel is wel dat je lekker kunt relaxen/lezen/muziek luisteren onderweg, maar je bent dus wel langer onderweg en kan nooit precies komen waar je wezen moet. De weg naar het station is meestal al een ramp
En in Emmeloord is ook geeneens een station
Ik ging eerst via Lelystad, maar dat is zwaar kut vergeleken met Zwolle.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op laten halen in Kampen of Zwolle.
Wat en waar is Qlubtempo?quote:
quote:
Jep, verjaardagskadootjequote:Op donderdag 8 september 2005 19:58 schreef blieblie het volgende:
Linda en Robert (was het toch?) zijn vanzelfsprekende ook uitgenodigd.
Kzal jullie ook ff een uitnodiging sturen.
Maar PG, jij bent dan op Qlubtempo?
Tja, ik ben heel even op de markt geweest en heb daar wat gegeten en gedronken. Maar de markt trekt mij niet, er hangt geen sfeer en al die patsertjes en sjonnies en anita's die er rond lopenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef blieblie het volgende:
keb je niet eens gezien opt terras.
Straalzender?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef blieblie het volgende:
De Desillusie van vandaag
[afbeelding]
Wie weet wat het is?.
De achterkant van een (grote)(kerk) klok....quote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef blieblie het volgende:
De Desillusie van vandaag
[afbeelding]
Wie weet wat het is?.
Mijn broertje heeft er laatst voor gezorgd dat 1 van die klokken een minuut achterloopt, hij schijnt daar de sleutels van te hebben ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef blieblie het volgende:
OP en Juup kwamen in de buurt.
Vele mensen komen er vaak langs met de trein.
Het was de binnenkant van het klokgebouw van Philips.
[afbeelding]
Ik dacht dat daar een enorm raderwerk zou zitten die alle 2 die klokken zou aandrijven.
Viel me enorm tegen.
Wel een gaaf gebouw trouwens... Lekker industrieel sfeertje straalt het uit.
Dat dacht ik dus ook, en had echt niet verwacht dat het een klok zou zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef blieblie het volgende:
Ik dacht dat daar een enorm raderwerk zou zitten die alle 2 die klokken zou aandrijven.
Viel me enorm tegen.
Boefje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er laatst voor gezorgd dat 1 van die klokken een minuut achterloopt, hij schijnt daar de sleutels van te hebben ofzo
Not anymore dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er laatst voor gezorgd dat 1 van die klokken een minuut achterloopt, hij schijnt daar de sleutels van te hebben ofzo
Waarschijnlijk niet nee, die wisselt sneller van baan dan jij van fles colaquote:
Wat wisseltie niet snel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:39 schreef febster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, die wisselt sneller van baan dan jij van fles cola
Nouw... Vanaf maandag heb ik dus de sleutels van het klokgebouwquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef febster het volgende:
[..]
Shit..mijn identiteit ligt bloot op het webquote:Op donderdag 8 september 2005 19:58 schreef blieblie het volgende:
Linda en Robert (was het toch?) zijn vanzelfsprekende ook uitgenodigd.
Kzal jullie ook ff een uitnodiging sturen.
Maar PG, jij bent dan op Qlubtempo?
Psst PG, je staat leuk op de foto bij de matrixx hoorquote:
De klokkenluider van Philips.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... Vanaf maandag heb ik dus de sleutels van het klokgebouw![]()
.
Iets groens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef blieblie het volgende:
Iets voor poezebeest, iets groens (wat makkelijk in leven te houden is en waar katten niet dood van omvallen als ze er van vreten), ehm.... tjaah.... zoiets? Een vaas is ook wel okee. Maar als je wil dat je cadeau langer dan 2 maanden in leven blijft hou dan asjeblieft beetje rekening met hyperactieve kat
.
Oh, en mijn interieur is zeg maar alle kleurtjes in mijn foto behang.
Zeg ik, iets waar ie dadelijk niet dood van omvaltquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets groens?
Als het maar niet iets van het volgende is:
(h+k)
Ik wil hem eigenlijk voor wat muziek enzo gebruiken, het kleine schermpje is idd wat minder mbt foto's, maar dat is ook niet het hoofddoel van de aanschaf. Lekker klein en ligt, enw at voor mij belangrijk is geen harde schijf (ik ben erg ruw met mijn spullen en laat zo nu en dan wel eens iets hard stuiteren).quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
Waarvoor heb je het ding gekocht.
Ik gebruik em zelf als mobiele HD en als MP3 speler, alle andere functies als agenda, wekker, spelletjes etc. vind ik beetje loos en gebruik ik niet.
Maar de Nano is voorzien van een kleurendisplaytje waarmee je foto's kan bekijken op je ipod. Maar of je dat wil op zoon klein ding is weer een andere vraag.
Maar kben wel jaloers, is echt een vet dingetje...
Ow verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef Juup© het volgende:
Wat heb jij al voor de kat, en wat zou jij graag willen hebben?
Ik zal eens overleggen met de vrouw des huizes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef blieblie het volgende:
Ow en tuurlijk is er bier... Kweenognie welk merk, want das afhankelijk van de aanbieding op dat moment.
Als dat je doel in je leven is dan heb je ook maar een saai levenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
Foto van je DVD-Collectie Deel #4
Teeeeeering!!!!*nieuw doel in leven heeft*
.
Weltrustenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
Anyhows... ik ga maar eens pitten. Morgen vroeg op om niet de Qualifying op Spa te missen
Jullie ook een prettig weekend gewenst, laters
Is dat een verkapte uithaal naar de ongelukkige dood van onze Dinky?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeg ik, iets waar ie dadelijk niet dood van omvalt.
Helemaaaaal nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat een verkapte uithaal naar de ongelukkige dood van onze Dinky?
Tsss, dat heb jij al eens gedaan. Toen was jij nog tiepmiep bij de praxis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef amaranta het volgende:
Leuk als Juup en zn vrouw ook komen....zien we die ook eens een keer..!
Das wel vetquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef daNpy het volgende:
In Fok!kin' Emmeloordt!
Mijn vriendingetje is naar de F1 in Spa. Ik heb haar gisteren een Team McLaren-Mercedes shirtje gegeven (fan van Kimi), je had dat gezichtje moeten zien
Die heb ik alquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:13 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Leuk shirt.
Ideaal voor r8al.
Leuk voor in de mx-5quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:57 schreef amaranta het volgende:
ik heb mijn vriendje deze cadeau gedaan
[afbeelding]
Ze bewijst mijn punt alleen maar. Ze verdraait alles om anderen ergens te schuld van te geven waar ze zelf schuld aan heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef blieblie het volgende:
Wat zegt ze dan allemaal over je?
En ach... vrouwen... Allemaal abschiessen.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef blieblie het volgende:
K, das dan wel weer beetje matig.
Zeg, ga je niet op stap 2nite?
Go figure.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef r8ality het volgende:
Okay. Ziek. Niet tof.
Had hem verstand en een BAR shirt gegeven, heeft die jongen veel meer aanquote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij vroeg erom, wie ben ik dan om hem iets anders te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |