Daar komen we vast nog wel opquote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Paxlie het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over LA
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Wie gaat er dan ook onder zeenievau wonen
de orkanen razen ons land binnen bij de vleetquote:
Ja, je opent leuke topicsquote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef McCarthy het volgende:
Ben je hier nu ook al yvonne.
Dat zeg ik.quote:
Nou...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de orkanen razen ons land binnen bij de vleet
we hebben net zo veel beschermingquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
wij hebben enigzins beschermingkun je van hun niet zeggen
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:23 schreef McCarthy het volgende:
ik hoop toch wel dat je snapt wat ik bedoel he?
Was 53 een orkaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zal ik je even overhoren voor de zekerheidquote:
Doe maar danquote:Op donderdag 1 september 2005 17:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zal ik je even overhoren voor de zekerheid
Nee, westerstorm, kracht 11 of 12 plus springvloed.quote:
V: Aangezien Ondanks dat NL net als NO voor een groot gedeelte ook onder de zeespiegel ligt open ik er geen KLB topic over. Waarom niet?quote:
Je bedoelt "Ondanks dat..."?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
V: Aangezien NL net als NO voor een groot gedeelte ook onder de zeespiegel ligt open ik er geen KLB topic over. Waarom niet?
Deze keer kom je er niet onderuit door even onder het bureau van de leraar te gaan zitten.quote:
Omdat ons landje niet in een gebied ligt dat met grote regelmaat door orkanen bezocht wordtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
V: Aangezien NL net als NO voor een groot gedeelte ook onder de zeespiegel ligt open ik er geen KLB topic over. Waarom niet?
Zeg, achterlijke gefrustreerde triangelFA.quote:
Weet ik. Was meer een opmerking in de richting dat er geen orkaan voor nodig is om een hoop land onder water te zetten en gebouwen te verwoesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, westerstorm, kracht 11 of 12 plus springvloed.
Onze dijken zijn alleen wel een stuk beterquote:Op donderdag 1 september 2005 17:23 schreef Tique het volgende:
[..]
we hebben net zo veel bescherming
Nederlanders minus Lucille dan, ook goed.quote:
En toch tekent zo'n school je jongenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:34 schreef McCarthy het volgende:
op de regenboog school deden we niet aan taal, was alleen maar lastig voor die allochtonen
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nederlanders minus Lucille dan, ook goed.
Welke broodtrommelmongool gaat er dan ook Lingo presenteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als hier een watersnoodramp is net als in Zeeland dan boeit dat ook niet omdat wij zo dom zijn om onder zeeniveau te gaan wonen???quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb echt geen medelijden met die mensen. Wie gaat er dan ook onder zeenievau wonen in een gebied waar orkanen veelvuldig voorkomen.
Ik dacht dat het een typfoutje wasquote:
Oiquote:Op donderdag 1 september 2005 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar,quote:
Ik neem aan dat jij niet uit Zeeland komt? Die mensen hebben de watersnoodramp verdient?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Wie gaat er dan ook onder zeenievau wonen in.....
Maar sinds 53 is er gelukkig wel het één en ander veranderdquote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weet ik. Was meer een opmerking in de richting dat er geen orkaan voor nodig is om een hoop land onder water te zetten en gebouwen te verwoesten.![]()
Springvloed en achterstallig onderhoud aan dijken will do the trick.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
En juist voor deze aankomende drama-gebeurtenis heb ik onlangs alvast wat hulpgoederen ingeslagen voor een bepaald persoonquote:
Hebben we hier ook helemaal niet nodig om natte voeten te krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Het oostenquote:
Grappig dat het arrogante deel in het te verzuipen gedeelte woont terwijl diegenen die zij boeren noemen wel droge voetjes houden.quote:
de omstandigheden zijn anders, maar ik denk dat de ravage minstens net zo groot is, om over het dodental nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Als ik die ravage zo zie schat ik het minder erg in als tsunami.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb echt geen medelijden met die mensen. Wie gaat er dan ook onder zeenievau wonen in een gebied waar orkanen veelvuldig voorkomen.
Ik hoop dat de staten louissane en mississippi de schade uit eigen zak betalen en dat de verzekeraars de premies flink verhogen. Jaagt de mensen lekker weg.
En dan bush blaten dat ze het lekker gana opbouwen. Geweldig, wachten tot de volgende orkaan de stad verwoest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |