Bij deze:quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:30 schreef pfaf het volgende:
Over nieuwsbrieven gesproken, in de XLSR nieuwsbrief van een paar weken terug stond dat ze een nieuwe band getekend hadden, maar ik ben compleet vergeten welke dit was. Iemand hier?
edit: Ik vond wat demo's op Vitaminic.quote:Een nieuw album van een nieuwe band, jawel! The Heights uit Noordwijk en het album heet ‘Beachyhead’. Medio October komt-ie uit en voor die tijd ook al veel meer.
Dat kan kloppen, de site van The Height verwijst naar Vitaminic.nl en die is al een tijd uit de lucht (ze hadden Vitaminic.com moeten gebruiken in de link).quote:Op woensdag 14 september 2005 10:08 schreef pfaf het volgende:
Ooh ja! Dankje.
Ik wilde destijds ook al op de vitaminic-site kijken, maar die was down.
k Zal eens luisteren als ik thuis ben.
25 september al, da's al rap - helemaal vergeten ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:08 schreef thaleia het volgende:
Hee, het blijkt dat Stephen Malkmus binnenkort in Utrecht optreedt (zondag 25 sept). Misschien wil ik daar wel naartoe. Ben niet bekend met zijn werk na dat eerste solo-album, maar goed het is wel Stephen Malkmus...
Dat wel, maar als je tijdens een concert zelf begint te denken hoe erg het allemaal op iets anders lijkt, dan doe je toch iets niet helemaal goed...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef peaceman het volgende:
Het is toch ook bekend dat Sonic Youth 1 van de invloeden is van Nirvana?
Daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je tijdens een concert zelf begint te denken hoe erg het allemaal op iets anders lijkt, dan doe je toch iets niet helemaal goed...
Uitslover!quote:Les was wel okay, maar ik heb wel spannendere dingen gezien ondertussen bij de studie die ik doe. Als ook gepresenteerd trouwens - tijdje terug een presentatie gegeven en een 40 kantjes werkstuk geschreven over rassenhaat vanuit het optiek van de jazzgeschiedenis.Ben wel de hele vakantie bezig geweest met dat werkstuk, maar toch mooi een 9 voor gekregen.
De Mickey Mouse-studie die ik momenteel volg is trouwens Brits Engels, waarbij ik Amerikanistiek er als extraatje bij doe voor een dubbele bachelor. Oh, en ik doe ook nog een minor Spaans en eentje over Canada.![]()
Eentje van de In Utero tour, geen idee waar of wanneer precies (was in '93). Het was in ieder geval een concert waar Kurt Cobain bij het laatste nummer/feedbackgefreak het publiek een 'kom dichterbij' handgebaar toonde, en waarbij (uiteraard) alle instrumenten aan het einde sneuvelen en Kurt tenslotte als een volleerd josti het klapveeprincipe parodieert. Oh, en hij spuugde nog een keer op de camera, en toonde geen enkele glimlach noch had enige interactie met het publiek of andere bandleden tot driekwart van het concert, toen ze Pennyroyal Tea speelden.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Welk Nirvana optreden Grobbel?
Valt wel mee hoor, ik heb nu nog een weekend van 4 dagen.quote:
Dat zal de new-years/show van 93/94 zijn. Dat ongeinteresseerde tegenover het publiek is ook typerend voor de In Utero periode. Veruit de minste periode qua live spel mijns inziens. Hoewel de setlist vele malen beter was ontbrak toch vooral de power tijdens die tour. Als je dat vergelijkt met een Reading '92 of Whino '89 kun je je nauwlijks voorstellen dat het dezelfde band is.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eentje van de In Utero tour, geen idee waar of wanneer precies (was in '93). Het was in ieder geval een concert waar Kurt Cobain bij het laatste nummer/feedbackgefreak het publiek een 'kom dichterbij' handgebaar toonde, en waarbij (uiteraard) alle instrumenten aan het einde sneuvelen en Kurt tenslotte als een volleerd josti het klapveeprincipe parodieert. Oh, en hij spuugde nog een keer op de camera, en toonde geen enkele glimlach noch had enige interactie met het publiek of andere bandleden tot driekwart van het concert, toen ze Pennyroyal Tea speelden.
[..]
De desinteresse richting het publiek was natuurlijk ook schaamteloos gejat van de Pixies....quote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal de new-years/show van 93/94 zijn. Dat ongeinteresseerde tegenover het publiek is ook typerend voor de In Utero periode. Veruit de minste periode qua live spel mijns inziens. Hoewel de setlist vele malen beter was ontbrak toch vooral de power tijdens die tour. Als je dat vergelijkt met een Reading '92 of Whino '89 kun je je nauwlijks voorstellen dat het dezelfde band is.
De mp3 en streams doen het hier niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:34 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Bij deze:
[..]
edit: Ik vond wat demo's op Vitaminic.
Ik heb hem nu al meerder keren gedraaid en hij is inderdaad erg fijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
Maar ze rockten.
Wie ook rocken: Franz Ferdinand! Wat een goede vervolgplaat zeg. Nog maar één keer gehoord, maar wat een topplaat zeg.
Bij mij ook niet vandaag. Gisteren is het me gelukt om de eerste twee te downloaden.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
De mp3 en streams doen het hier niet.![]()
Gelukkig heeft 3voor12 wel een nummer, en ik moet zeggen dat de beschrijving redelijk klopt: "Seedling doet Bettie Serveert"
Een ode aan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef bukgeit het volgende:
Groningse tip: Nevland van Audiotransparent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |