Inderdaad, heb 'm toen ook gedownload (heb ik 'm toentertijd ook niet ergens in deze reeks getipt? Weet het niet meer). Best leuk nummer in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef hesselmid het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia.com/tracks/05-08-26.shtml
Hier kan je het nummer "Un-Deux" Downloaden
Nee, sta op het punt om te vertrekken naar een verjaardagsfeest in Enschede of all places, dus dat zal er niet inzitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef thaleia het volgende:
Danku! Kom je vanavond nog met mij en broer naar de Love Substitutes?
(nouja, "met mij en broer"...we zijn er allebei)
Dat zal ik zeker blijven doen... Moet ik mijn avatar voorstellen? of is deze man (boom?) bij iedereen gekend?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Z het volgende:
En oh ja, de_man_in_beige, name-droppen is een must in dit topic! Zo hoor je nog eens wat namelijk
quote:
Staat op de luisterpaal. Een paar leuke nummers inderdaad...quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Het nieuwe RoboCop Kraus album is ook uit. De Duitse epitaph-band is een mix van alles wat sinds the Strokes hip is, niet spannend, maar soms best wel leuk dus.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:32 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Staat op de luisterpaal. Een paar leuke nummers inderdaad...
http://www6.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=20856quote:Op maandag 12 september 2005 16:24 schreef Grobbel het volgende:
Ik zie al dat je in het andere topic wat tips gekregen hebt gelukkig.Hopelijk kun je daar wat mee.
Heb vandaag nog met de nieuwe CD van dEUS in mijn handen gestaan, maar zo graag ik 'm ook zou willen hebben, 20 euro heb ik er toch echt niet meer voor over.Ik wacht wel tot ik 'm wat goedkoper tegenkom.
Cool, mooie prijs! En ja, ik heb een creditcard gelukkig. Dank!quote:Op maandag 12 september 2005 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
http://www6.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=20856
maar je hebt wel een creditcard nodig...
Is dat niet die kerel van The Prayer Boat, trouwens?quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
In het reviewtopic staat nog een review van Emmett Tinley overigens.
Jammer, probeer het nog eens een keer, echt... wat een dansbare nummers!quote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef Z het volgende:
En ik kreeg de RoboCop Kraus cd van een vriendin (ze had hem dubbel) en daar werd ik nou ook niet echt blij van, geen enkel nummer spring er uit.
Ik welquote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef Grobbel het volgende:
En de nieuwe Franz Ferdinand is nu ook al gelekt, trouwens. Nog geen mening over.
Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef Grobbel het volgende:
Is dat niet die kerel van The Prayer Boat, trouwens?
Mag dat zomaar van Fok!?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef tonks het volgende:
ik heb wat indie opendirs gepost op de weblog
Ja. Zie ook de review.quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel van The Prayer Boat, trouwens?
Dat was zuiver platonisch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:19 schreef Z het volgende:
Hij deed het toch ook een tijdje met Eleanor van de Fiery Furnaces (FF en FF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |