Alleen de single Fake Tales of San Francisco, maar die is best okay.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:00 schreef dork22 het volgende:
Artic monkeys, kent iemand die?![]()
Fijne liedjes.
I bet u look good on the dancefloor, vind ik persoonlijk heel mooiquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alleen de single Fake Tales of San Francisco, maar die is best okay.
Redelijk offtopic jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef thaleia het volgende:
Ach, offtopic is ook maar een betrekkelijk begrip
Die van mij zit op de Groenewoudseweg, tel.nr. 3232928, mocht de Canisiussingel geen plek hebben en als die wel plek heeft, dan hoop ik dat het een goeie is! (Ik hou zelf absoluut niet van gepruts in m'n mond, dus hecht veel belang aan een prettige tandarts die niet als een holbewoner te werk gaat)
Op een vreemde manier wel fascinerend, inderdaad (het gaat over Juicebox, neem ik aan?). Typisch trouwens dat Pitchfork het nummer ondertussen alweer heeft gekraakt.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, en geheel geen verkeerd nummer! Wel erg glad en braaf geproduceerd, maar de modepopjes willen waarschijnlijk met de komende plaat commercieel gaan oogsten!
quote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Gaat het brainstormen over de naam voor het volgende deel al weer beginnen?
"Indiekoopjes in de grobbelbakken"
En die gaat van z'n leven niet passen, vrees ik. Wel een geniale titel, mich!quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
"Indie... or the topic for those who like bands which can't be put in any known genres, keep your ear to the ground"
Goeie! Ik heb 'Indie Geometry' in de aanbieding!.quote:Op zondag 25 september 2005 17:01 schreef thaleia het volgende:
Every day I love indie less and less
quote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef DaisyDuke het volgende:
"Indie-Children-R-Us" ("Boogie-Children-R-Us" van Evil Superstars)
"...And Don't The Kids Just Love It" (Geniale plaat van Television Personalities, een band die Indie mede definieerde.)
"The Sounds of the Sounds of Indie" ("The Sounds of The Sounds of Science" van Yo La Tengo)
"Keep It Like a Secret" (Een album van Built to Spill, in dit geval verwijzend naar het snobistische karakter wat we met veel plezier in stand houden met z'n allen.)
"No Indie for Kitty" ("No Pocky for Kitty", een van m'n Superchunk favorieten.)
"There's Nothing Wrong with Indie" ("There's Nothing Wrong with Love" van Built to Spill)
Morgen speelt Stephen Malkmus in Brussel en zijn concert gaat (gedeeltelijk) live uitgezonden worden op Studio Brussel in het programma Antenna (21u - 22u).quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kon verder ook niemand meekrijgen. Vriendin zit dit weekend in Maastricht, en diegenen binnen mijn vriendenkring die Malkmus ook kunnen waarderen hadden of geen tijd of geen geld. Jammer, maar helaas.
Ik ga overigens weer wel op 3 oktober naar Kaisers Orchestra in Tivoli, trouwens.
edit: het ziet er ook trouwens naar uit dat het concert van Stephen Malkmus ondertussen al is uitverkocht ook. Via ticketservice is in ieder geval niks meer te krijgen, en bij tivoli zelf neemt niemand op.
Ik zal die live-stream dan van de week nog wel bekijken dan, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Morgen speelt Stephen Malkmus in Brussel en zijn concert gaat (gedeeltelijk) live uitgezonden worden op Studio Brussel in het programma Antenna (21u - 22u).
(Een link naar de live-stream vind je links bovenaan de site van Studio Brussel)
quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
We Built This City On Indie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |