Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan'squote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef spenky het volgende:
[..]
dan isdie denk ik tog beveiligd ofzo...
haha jaa is wel laggequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan's
Joh. Wij hebben het al met zijn 4en gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef vannilesoep het volgende:
Trouwens, Koop ridge-racer als je iemand kent met een psp, Ridge Racer kun je met 2 personen spelen met 1 UMD (welliswaar niet legaal maar wil wel)
bedankt voor deze post, ik heb dit geprobeerd waarop mijn MS in de cardreader/externe HD is verdwenen. Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Tunnelen van games? wat bedoel je daar precies mee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:49 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al meer info over het tunnelen van de games met bv xlink ???
Zou het wel eens een keer willen proberen!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PESquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een kut spel zeg
- punten
Commentaar stinkt. Hij noemt alleen maar namen van de spelers op
Punten. Het voetbalspelletje gaat om punten ipv doelpunten
Je kan geen 1 leuke actie maken
+ punten
-
-
-
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Inderdaad. Heerlijk. en in mijn auto kan ik hem nu ook koppelen op de speakersquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Lekker hea? Zo'n PSPORTABLE
![]()
Wat houd 'AVC' trouwens in?
Waar zijn dan de reviews?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PES
Wist niet dat die demo's speelbaar warenquote:
Sorry, je wou geen excuusquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..
Eigenlijk beetje eigen schuld.. had je kunnen weten.. ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |