Ik heb echt schijt aan de industrie. Homebrew is niet illegaal en ik wil dar graag draaien. En in ruil daarvoor ben ik ook nog bereid om 'de industrie' geld te komen bengen om de benodigde hardware aan te schaffen, en wie weet nog een spel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ook hier leest de industrie mee.
Money makes the world go round.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Semargofni het volgende:
Ik moet er ook een hebben maar ik kan me nog wel ff inhouden(I Hope). Wat ik wel nep vind is dat je over een jaar voor downloadble content moet betalen...
Colin zou vandaag in de winkels moeten liggen dacht ik...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef knater het volgende:
Wanneer komt Colin Mcrae en WRC uit, ik dacht dat dit launch titels waren maar ik zie ze nergens liggen
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Tsjonge
Dixons zei dat ik had gezegd dat ik de PSP kwam ophalen
Wat dus helemaal niet zo is
Maarja heb nu eindelijk me PSP
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef knater het volgende:
[..]
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?
Ik ga zometeen die logitech case kopen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
Kost dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zometeen die logitech case kopen...
15,99 bij Media Marktquote:
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkelquote:Maar kan je wel games inleveren?!
Oh mooi dan koop ik hem straks daar bedankt saviourquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
15,99 bij Media Markt
Erg stevig ding, van hard plastic. En je kunt hem schuin wegzetten met de PSP erin, om video's te kijken.
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB kabeltje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Relaxed..quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB-kabeltje is het goedkoopst denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.
Dankzij dit soort "grijze sector nieuws" gaan juist die mensen en organisaties ons met een scheef oog aankijken, uiteindelijk wantrouwen en dan hebben we binnen de kortste tijd geen reviews, previews en prijzen.
Ik hoef geen excuus, geen uitleg, geen weerwoord en andere argumentatie Gewoon ergens anders doen. Zo hou je FOK!Games in leven. Bij voorbaat hartelijke dank.
480 x 272quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is het schermresolutie eigenlijk? Ik zie hem niet in mijn gebruiksaanwijzing staan.
Goedzo, heb je toch naar me geluisterdquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |