Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan'squote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef spenky het volgende:
[..]
dan isdie denk ik tog beveiligd ofzo...
haha jaa is wel laggequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan's
Joh. Wij hebben het al met zijn 4en gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef vannilesoep het volgende:
Trouwens, Koop ridge-racer als je iemand kent met een psp, Ridge Racer kun je met 2 personen spelen met 1 UMD (welliswaar niet legaal maar wil wel)
bedankt voor deze post, ik heb dit geprobeerd waarop mijn MS in de cardreader/externe HD is verdwenen. Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Tunnelen van games? wat bedoel je daar precies mee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:49 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al meer info over het tunnelen van de games met bv xlink ???
Zou het wel eens een keer willen proberen!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PESquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een kut spel zeg
- punten
Commentaar stinkt. Hij noemt alleen maar namen van de spelers op
Punten. Het voetbalspelletje gaat om punten ipv doelpunten
Je kan geen 1 leuke actie maken
+ punten
-
-
-
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Inderdaad. Heerlijk. en in mijn auto kan ik hem nu ook koppelen op de speakersquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Lekker hea? Zo'n PSPORTABLE
![]()
Wat houd 'AVC' trouwens in?
Waar zijn dan de reviews?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PES
Wist niet dat die demo's speelbaar warenquote:
Sorry, je wou geen excuusquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..
Eigenlijk beetje eigen schuld.. had je kunnen weten.. ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Imo erg jammerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.
kan dit uberhaupt met de psp? Zou wel koel zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef Henk-B het volgende:
Dat je met zijn 2-en bv ridge racer speelt over het internet.
Hetzelfde effect krijg je dan alsje met zijn 2-en in een kamer zit, maar je wordt dan nu getunnelt voa het internet!
Niet speelbaar. Je ziet zo'n demo'tje van het spel zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wist niet dat die demo's speelbaar waren...ga gelijk proberen!
![]()
Lumines dude!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Dixons verkoopt de PSP games voor 43.95.Hier dan in Hellevoetsluis.
omdat FRS een 3halen =2betalen actie heeft.
Morgen mijn BAGGER voetbalspel omruilen voor een andere... Iemand tips aub?
http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Bad_MoFo het volgende:
Heb gister mijn psp gehaald met NFSU: R![]()
Ik heb vandaag ook een kaartje van 1 gig erbij genomen (toch nog vrij duur)
Maar nu wil ik er filmpjes opzetten, maar dat word voor geen meter uitgelegd in de handleiding.
Nu ben ik er wel achtergekomen dat mp3's in de map music moeten en foto's in de map photo, maar voor de rest ho maar.....
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat betekent "verbindingsfout 80410D07" ?
Bedankt !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875
Iets met beveiligingsinstellingen zo te zien dus
ding-dong!quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:04 schreef deGVR het volgende:
*trommelt wat met vingers en loert naar de deur...* 'ding-dong... toe nou, ding-dong!'
ik heb het 1 dag volgehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe lang hou ik het nog vol om niet naar de winkel te rennen
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar 32 mb is toch genoeg voor jew saves enzo?
Ik zou niet weten wat er nog meer bij moet?
oh ok, het is dus niet nodig om een 1gig stick te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Even een vraag... Ik ga straks een PSP kopen, maar kun je nou wel of geen Amerikaanse en Japanse spellen op een EU PSP spelen?
Sluit je PSP via de USB poort aan je pcquote:En nog eeen vraagje mbt wipeout pure.
Kan je die pack gewoon ergens downloaden (gamma ofzo?).
En hoe krijg je dat dan op je stick, ik heb geen wifi en ook geen ms stick aansluiting op me pc
Thanksquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.
It's your lucky day..... ze zijn goedkoper geworden... 235,-quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:20 schreef nlboy het volgende:
Ik wil echt super graag een PSP, maar vind het gewoon dik zonde om er zo 250 euro (=550.927 gulden) er voor te gaan betalen. Tja...hopelijk word ie goedkoper.
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb trouwens net de Spiderman 2 preview ontdekt op de Demo Disc -> IMPRESSIVE![]()
Echt waar? Wow...ga meteen doen...bedankt voor de tip! ( waarom wist ik dit niet?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.
quote:Een exemplaar van Spider-Man 2 op UMD-video zal gratis worden aangeboden aan vroege PlayStation Portable-kopers die hun PlayStation Portable registreren en hun UMD-video Spider-Man 2 bestellen op http://www.yourpsp.com, de officiële PlayStation Portable-webportal van SCEE.
Zo'n 100 euro.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
ik ga die 1gig winnen met fok gamesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
(dat ene pakket met hoesje, standaard etc is ook wel verdomde handig btw)
Hehe, mijn highscore is iets van 190.000quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat jullie allemaal zulke fucking hoge scores halen bij Lumines
Mijn highscore is iets van 2.000 ofzo
Mja hoe hoger jij de kwaliteit doet en hoe groter het bestand, hoe langer het duurt inderdaad. Ik heb er maar een Dragonball Z film opgezetquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:14 schreef cyberrobin het volgende:
Ik waag nu een poging om een filmpje van Pure Pwnage om te zetten naar MP4 via 3GP Converter, maar gaat best langzaam![]()
Binnenkort 1 GB kaart erbij halen
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem vandaag gekocht(gelijk fok getest) tis echt een super ding!! maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Datakabel? gewoon UMD cd erin, en upgrade naar Firmware 2.0?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?
Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen danquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef Fliepke het volgende:
Woei mijn psp via 2call.nl is vandaag toch binnen gekomen
Yup, ik heb woensdag de papieren gefaxt en vandaag al in huis. Kon ook al gisteren, maar toen was er niemand thuis. Ik heb nog een mailtje van ze gehad dat hij pas later zou komen, maar hij zat er toch al bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen dan
*PROEST* Enfin, mn toetsenbord baadt nu in Senseo koffie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef deGVR het volgende:
Ik wacht nog immer ongeduldig... Postbode is al langs geweest, maar de pakketdienst rijdt apart geloof ik.
Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Mister_T het volgende:
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)![]()
En dan te bedenken dat ik dat ding al een half jaar heb ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:00 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...
jaa via de webrowser.. met wifi... gaat best goed. ik vind het alleen jammer dat je tniet uit kan zoomen net als met opera enzo....quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |