Ik heb aan Lumines al zoveel meer plezier gehad dan aan de andere Ps2 portsquote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je gaat ook geen Lumines voor 50 euro halen ipv heftige 3d games
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
Nee. Lumines is het enige PSP spel dat ik nog wel eens speel. De rest ligt eigenlijk al maanden stof te verzamelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd. Voor 300 euro lumines spelen is wat teveel van het goede, niet?
Mediamarkt heeft zat!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom hebben ze nergens Virtua Tennis. Ik ben net bij de FRS, de Dixons, de Bart Smit en de Intertoys geweest...
Dat zalquote:
Da's niet aan mij alleenquote:Win ik nu?
Groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef Thomper het volgende:
Heb vandaag zwaar getwijfeld, maar tóch de PSP niet gekocht. Was niet nodig om snel te zijn, want in de vijf winkels waar ik in Eindhoven kwam hadden ze nog allemaal een grote lading PSP´s en games...
Da's voor de handigheid... Doe hem dan meteen op de releasedag erbij.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Yankee_One het volgende:
De game komt ook uit op 2 sept. Een aantal winkels gooien de game al eerder in de verkoop.
Dom natuurlijk om een game uit te geven op de dag ná de release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |