een beetje is het goede woord er voor. Wees er wel wat voorzichtig mee, want er komen heel snel vlekken op en een kras heb je ook zo te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef child_of_the_matrix het volgende:
is dat scherm trouwens nog een beetje krasbestendig of wil ik nu teveel?
Ik moet vanavond werken (Intertoys). Zal eens kijken hoeveel we er binnen hebben gekregen en hoeveel er verkocht zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:
Ik zou wel willen weten hoeveel er vandaag/deze week verkocht worden... Helaas doet men daar in Europa niet aan
Krijgen we over 2 maanden eens te horen dat het ding gekocht wordt.
Die van Gametechquote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Dementor het volgende:
Wat is de beste screenprotector voor dit juweeltje?
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Die van Gametech
Perfecte bescherming tegen krassen, het scherm blijft er even helder door. Makkelijk op te brengen.
Tegen de zon helpt het alleen geen drol.
dat week ik niet, paar webshops afzoeken...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?
hier issie eauk te koop online volgens mij http://www.alcom.ch/games.php?mc=1quote:dat week ik niet, paar webshops afzoeken...
nl en buitenlands...
Zwitsers toetsenbordquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
eauk
Op de site van FRS staat dat hij vanaf vandaag verkrijbaar is. Dus jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef Even het volgende:
Ik heb dr ook 1
Alleen vraag ik me af wat de launch titels zijn..
Ik heb dr maar need for speed bij gekocht maar eigelijk zag ik net metal gear acid staan op een site..
Is MGA al uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |