egg nieeeeequote:
Ach, mooi blond is niet lelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ohw sorryik ben echt te blond soms
![]()
Rikkert schijnt al tegen de andere jongen te hebben gezegd dat hij Lieske heel erg leuk vindt. Dus wie weetquote:
Die vriendin van xebrozius heette toch Lieske?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt weer over Vindicat en ook nog over drank en stevig drinken (Vindicat was toch di evereniging in Groningen met die jongen die zich dood had gezopen?), dat zal Vindicat toejuichen
Ik geloof hem, okayquote:Tom Burnam, author of More Misinformation (1980), quotes a letter from astronaut Alan Bean on the subject:
"The only thing you can see from the moon is a beautiful sphere, mostly white (clouds), some blue (ocean), patches of yellow (deserts), and every once in a while some green vegetation. No man-made object is visible on this scale. In fact, when first leaving earth's orbit and only a few thousand miles away, no man-made object is visible at that point either."
Oh mijn god, misschien was hij wel één van haar drie-achter-elkaar vaste scharrels!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:
Die vriendin van xebrozius heette toch Lieske?
En weeeeeeeeeeeeeeer, omdat hij een record heeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef Blue Thunder het volgende:
Arghh, Joost met z'n "DOORGAAN'
Ja, dat is op zich (vind ik) een uitstekend budget! Kan je makkelijk van rondkomen en zeke rmet 12 man.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
een budget van 50 pp. wat zeuren ze nou
je hebt geen geluid?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef Blue Thunder het volgende:
En tanja houdt zich weer afzijdig.. Ze kijkt af en toe wel en reageert soms.. Maar haar hele lichaamshouding zegt genoeg.. Het interesseert haar geen reet wat er gebeurt. Lijkt het
Je ziet livebeelden, en ze gaan een uur langer door op internet met de live-uitzending. Dacht ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Donderdagavond live camera wat houd dat in?? Dat je hetzelfde te zien krijgt als wat op tv komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |