50 euro en wat moeten ze ermee doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef aidyl het volgende:
50 euro pp!?! Dat geef ik in de week voor zn tweeen uit
Ik vind dat behoorlijk luxe hoor
nee iddquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaan
hij patstquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaan
Dalijk krijgt degene die het minst heeft gefietst (Tanja na) een geldbedrag oidquote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Blue Thunder het volgende:
is dido nu al klaar met fietsen????
Kolere dat is vlot
da's haar gewone stemquote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm Tanja is toch zwanger?? Ik hoor Linda zo krijssen
Ik vind het wel heel bijzonder en fascinerend als ik eerlijk ben. Ik ken weingi mensen die zo wereldvreemd zijn, is eens wat anders. Ik denk dat Lieske over tien jaar ook terugkijkt naar dat naieve, wereldvreemde meisje en er dan ook mom moet lachen dat ze zo dom overkwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef LuQas het volgende:
Ik trek die wereldvreemdheid van Lieske zo enorm slecht... Haar enige referentiekader is haar studentenvereniging... heel vervelend...
Dat lijkt me echt meesterlijk. Want dat hele verhaal over geld krijgen als je het meeste gefietst zou hebben....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dalijk krijgt degene die het minst heeft gefietst (Tanja na) een geldbedrag oid:D
Dan lach ik Menno en Ralph uit
Mijn collega is ook zo wereldvreemd hoor...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel bijzonder en fascinerend als ik eerlijk ben. Ik ken weingi mensen die zo wereldvreemd zijn, is eens wat anders. Ik denk dat Lieske over tien jaar ook terugkijkt naar dat naieve, wereldvreemde meisje en er dan ook mom moet lachen dat ze zo dom overkwam.
Hoezo? Moeten ze langer door dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie roept over de fietsen "ik wil ze graag nog een week houden!"
be careful what you wish for...
Het gerucht gaat, met als bron De Telegraaf, dat de bewoners dènken dat ze om 21:00 vanavond klaar zijn, maar dat dat niet zo is. Zou een fijne kutstreek van BB zijn...ik denkd at ze gewoon helemaal instorten als ze dat horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Magics het volgende:
Hoezo? Moeten ze langer door dan?
Stichting EtherReclame oid.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
wat is de afkorting van STER ?
STER is een afkorting sukkel
Ik vind het 's nachts ook leuker...veel meer geroddel, geflirt en intriges en zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef AiaS het volgende:
Hou het weer even voor gezien. Valt me op dat het s'nachts pas echt leuk wordt. Overdag alleen maar wat suf
gekakel.
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Roel: waarom kopen belgen geen blue band
Iemand: omdat ze denken dat de boter blauw is
volgens mij zitten ze daar te eten en hebben ze het niet doorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Blue Thunder het volgende:
ik verwacht zometeen: "Roel, zender checken"
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand andersquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef CGJung het volgende:
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,![]()
![]()
Nou ja, je weet het maar nooit, met die Belgenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand anders
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit isquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft nog geen vraag gesteld waar ie zelf het antwoord op heeft (behalve de vogels)
Dan lijkt het wel interessantquote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Nee de wetenschap niet ...... Maar Roel wel, want hij is stoer, ...........quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |