Ja ze zei idd Karim..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef AiaS het volgende:
BB bleef dus maar door vragen over de ex-en van de dames. Dido's -ex wilde niet. Linda's heette Karim?
Wat zit er tussen je billen wat je kan eten?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Blue Thunder het volgende:
en uiteraard gaat het weer over schijt
Zwaar onder narcose denk ik zomaarquote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Ralphie nog in bed of weer in bed
stofzuigerquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Rob heeft gestofzuigd...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Ah! Ik heb geen geluidquote:Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Rob heeft gestofzuigd...
zow jij baaltquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Bel een medestreamer en vraag de hoorn bij de box te houden?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Ik kan het niet horen, maar ik gok dat het gesprek gaat over buiken, zwangerschap, baby's of over "devadervanhetkindje"quote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja mengt zich ook helemaal niet in de groep of zo.. Toont geen enkel initiatief.. Wat een saaie sopdoos zeg...
Totally Agreequote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja mengt zich ook helemaal niet in de groep of zo.. Toont geen enkel initiatief.. Wat een saaie sopdoos zeg...
Nee, gaat over de opdracht, dat Tanja de minste kilometers heeft enzo.. Beetje kansloos dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het niet horen, maar ik gok dat het gesprek gaat over buiken, zwangerschap, baby's of over "devadervanhetkindje"
Wat zei ie dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ohwjaaaaaa Ingrid geloofd Menno ook gewoon..![]()
![]()
Nou in de badkamer mis je in ieder geval niets. Wat is die Menno een groot kind, maar jah dat wisten we al. Aaah nu zegt hij tegen Ingrid "Wat moet je toch ook een klein kind"..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien mis ik de dideridoogeluidjes
Vind ik ook... Maar dan is wel de smaakmaker (voor de programmamakers dan) uit het programma. Zo'n ophef over een zwangere en dan na 1 week eruit.. Neuh, dat dacht ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef No-Li-Ta het volgende:
Tanja zwijgt als het graf... ze moet er maar uit vanavond vind ik
Dat een vriend van hem eens 2 wattenstaafjes in zn oor had gedaan (dus net alsof het 1 lange is)quote:
YESquote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef allardh het volgende:
Big Brother Live
Live reality-programma. Twaalf mensen, die elkaar nooit eerder hebben ontmoet, nemen hun intrek in een huis, compleet afgezonderd van de buitenwereld. Hun leven in het huis wordt vastgelegd door tientallen camera's. Vandaag moet één van de bewoners het huis verlaten via het systeem nomineren en wegstemmen. De kijker bepaalt wie er het huis uiteindelijk moet verlaten. Presentatie: Bridget Maasland Ruud de Wild
Er gaat dus iemand weg vandaag.
Mwa, Heb het ook gehad. wattenstaafje te ver mijn oor in geramd. Beschadigd trommelvlies, hoor vaak nog ruizen enzo..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat een vriend van hem eens 2 wattenstaafjes in zn oor had gedaan (dus net alsof het 1 lange is)
En iemand anders deed dat na maar deed de 1ne dus wel doordrukken.. en Menno zei dus dat die hele gast zn oor verrot was..
wie geloofd dat nou?!![]()
Ja oke als je het zelf te ver doet.. maar niet dat je echt denkt dat die er aan de andere kant weer uitkomt?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mwa, Heb het ook gehad. wattenstaafje te ver mijn oor in geramd. Beschadigd trommelvlies, hoor vaak nog ruizen enzo..
Maar verrot? Niet helemaal
dat klopt niet, want er is nog niet genomineerd, dus er kan nog niemand wegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef allardh het volgende:
Big Brother Live
Live reality-programma. Twaalf mensen, die elkaar nooit eerder hebben ontmoet, nemen hun intrek in een huis, compleet afgezonderd van de buitenwereld. Hun leven in het huis wordt vastgelegd door tientallen camera's. Vandaag moet één van de bewoners het huis verlaten via het systeem nomineren en wegstemmen. De kijker bepaalt wie er het huis uiteindelijk moet verlaten. Presentatie: Bridget Maasland Ruud de Wild
Er gaat dus iemand weg vandaag.
Niet alleen spannende tv... ook bakken met geld voor John dmw sms enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef AiaS het volgende:
Hmm vreemd en jammer. Normaal zijn er toch een aantal genomineerden die vervolgens een aantal dagen voor mooie BB-tv zorgen voordat bekend is wie daadwerkelijk moet oprotten.
Je kan er toch nog omheen lopen. Ruimte genoeg dus hij staat niet in de wegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Blue Thunder het volgende:
Iedereen loopt ook gewoon OM de stofzuiger heen. Zal niemand even dat ding oppakken en wegzetten...
Ja iddquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Blue Thunder het volgende:
Iedereen loopt ook gewoon OM de stofzuiger heen. Zal niemand even dat ding oppakken en wegzetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |