Het gerucht gaat, met als bron De Telegraaf, dat de bewoners dènken dat ze om 21:00 vanavond klaar zijn, maar dat dat niet zo is. Zou een fijne kutstreek van BB zijn...ik denkd at ze gewoon helemaal instorten als ze dat horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Magics het volgende:
Hoezo? Moeten ze langer door dan?
Stichting EtherReclame oid.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
wat is de afkorting van STER ?
STER is een afkorting sukkel
Ik vind het 's nachts ook leuker...veel meer geroddel, geflirt en intriges en zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef AiaS het volgende:
Hou het weer even voor gezien. Valt me op dat het s'nachts pas echt leuk wordt. Overdag alleen maar wat suf
gekakel.
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Roel: waarom kopen belgen geen blue band
Iemand: omdat ze denken dat de boter blauw is
volgens mij zitten ze daar te eten en hebben ze het niet doorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Blue Thunder het volgende:
ik verwacht zometeen: "Roel, zender checken"
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand andersquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef CGJung het volgende:
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,![]()
![]()
Nou ja, je weet het maar nooit, met die Belgenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand anders
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit isquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft nog geen vraag gesteld waar ie zelf het antwoord op heeft (behalve de vogels)
Dan lijkt het wel interessantquote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Nee de wetenschap niet ...... Maar Roel wel, want hij is stoer, ...........quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |