Herken *hier* mensen die niet op de rest van het forum komenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] stappen morgen in het huwlijksbootje!
Dat dus.
Gaat Golfer trouwen?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dus.
Dat zal wat worden met de openingsdans.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
And we have a winner!quote:
Toch zit ik qua lenge verschil ook best aardig met deze 2 foto's.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dus.
Priiiiiiieeeeeeeeeeehhhhhhh, obstructie !!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat zal wat worden met de openingsdans.![]()
Uiteraard blijven we elkaar betastenknuffelen en mag jij mij nog steeds helpen op het toilet.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
We blijven toch wel nog steeds knuffelen he?
Ook na morgen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
Uiteraard blijven we elkaar betastenknuffelen en mag jij mij nog steeds helpen op het toilet.
Die rollator maakte het in een klap duidelijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
And we have a winner!
Voor altijd zal hij verloren zijn voor de jonge maagden van deze wereld.
met wie gaat ie trouwen denk jequote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die rollator maakte het in een klap duidelijk!![]()
Justme natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
met wie gaat ie trouwen denk je
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:34 schreef SteveBallmer het volgende:
Justme natuurlijk!
Precies! Dat gedoe met Bluezz is alleen maar om de aandacht van zijn innige relatie met Justme af te leiden.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaar dat ze haar rok ging strijken en een nieuwe panty ging kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |