quote:Ik kreeg ook Advance Wars: Dual Strike binnen, maar daar begin ik vanavond pas aan.
quote:The numbers are in and people really do love Nintendogs. The DS-only puppy simulator sold about 250,000 copies in its first week, according to Nintendo. Tendo goes on to say that the game is both America’s hottest selling video game and the best-selling new game franchise ever to hit a portable system. (Both statements are based on Nintendo’s internal tracking of sales, the independent numbers won’t hit for a week or two.)
Nearly 15 percent of all DS owners bought Nintendogs in just a week, a virtually unprecedented adoption rate for any title on an established system. And it’s also helping sell new DS hardware. Coupled with a price drop to $129.99, retailers are reporting DS sales up between one and a half and three times previous levels, and last week DS comfortably outsold our portable competitors
It looks like the game is well on its way to having the same impact on the gaming market here that it did when it hit Japan. Just goes to show that gamers are hungry for games that break the mold. Let’s hope that developers and publishers are paying attention.
http://www.rockymountainn(...)MN_6_4030384,00.html
Waarom ze die game dan niet vandaag tegenover de PSP zettenquote:Nintendogs in the US sold 220,000 units in the first 5 days. - Dachshund sold the most with 85,000 - with Lab Retriever selling 70,000 and Chihuahua selling about 65,000.
DS Hardware went from 17,000 the previous week to 50,000 the week of Nintendogs' launch.
De screenprotectors van PDAShop.nl heb ik ook en ben er zeer tevreden over.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef Yankee_One het volgende:
Én een goede nieuwe screenprotector, iemand aanrader?
Hoe zit het met de krassen op de protector zelf?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De screenprotectors van PDAShop.nl heb ik ook en ben er zeer tevreden over.
Ik heb er zelf geen last van.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hoe zit het met de krassen op de protector zelf?
Je hond trainen terwijl je PSPt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, wat een luxe-dilemma.
Net een PSP gekocht met 3 games, maar toen ik terugkwam lag daar ook Nintendogs op de deurmat te wachten. Wat te doen...
eheh zag deze week bij replay in nijmegen een jongen ook nintendogs spelen, eerste indruk, ziet er niet uit eheh "flappie, flappie! FLAPPIE? ahhhh flappieeee"quote:Op donderdag 1 september 2005 19:24 schreef Mr.Happ-E het volgende:
En toch, toch voel ik me ietwat idioot als ik tegen die schermpjes zit te pratenHeb het nog niet in het openbaar gespeeld en ben het eigenlijk niet van plan ook
Situatie in de trein:
* Mr.Happ-E] fluit doet.[/me]
'Zit! Zit! Nee, niet rollen, zit!'
Mensen:![]()
'Zit kreng! Goedzo, braaf!' *krast met pennetje over scherm* 'Poot!'
Mensen:![]()
![]()
[me=Mr.Happ-E opkijkt.
'WAT NOU?! IK TRAIN M'N HOND VERDORIE'
^^ dat gaat dus niet gebeuren heNintendogs is prive voor mij
Oh, en de mensen die 'tendogs hebben, hoe roepen jullie het hondje?Gewoon met naam of door te fluiten? Ikzelf met fluiten, werkt ideaal.
Dan weet je meteen waarom hij zich niet schaamdequote:wel tof dattie er zicht ook totaal niet voor schaamde (en het feit dat ie een korte broek droeg met uberwitte beentjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |