Misschien eens wat minder hard drukken en de hond er niet op laten knabbelen als je weg bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
Ja. Laatst nog met Advance Wars Combat muliplayer... wilde ik zo'n nieuwe unit selecteren door hem aan te tikken. Die staan dus op het bovenste scherm.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
dan koop je toch een stickertje zodat je beeldschermpje intact blijftquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
same here, tijdens het spelen van mario had ik er ook 'ineens' 3 krassen opzittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
Volgens mij zijn de Japanse DS'en wat steviger dan de Europese. De down side daarvan is dat een JAP-DS een beetje een gelig scherm heeft maar ja, tis wel krasvrijquote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet dat iedereen krassen krijgt hoorIk heb nergens last van, alleen wat beschadigingen van de lak, maar dat laat ik toch pimpen door Xzibit binnenkort
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
Ik bij schermpjes van pinautomaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef nrg het volgende:
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af, zou de play-yan voor de gameboy micro (play-yan micro dus) ook op de DS werken? En zo ja heb je bij filmpjes dan het volle scherm van de DS of het minder grote scherm van de GBA?
Uitlaten kan maar 1 keer per half uur, je kan maar meedoen aan drie toernooien per dag, en je kan je hond maximaal 2 of 3 trucjes per dag leren. De levensduur is enorm, maar ik raad je aan om een tweede hondje te nemen als partner voor je hond. Als ze samen spelen is het veel toffer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Lief_Konijn het volgende:
Ik heb nintendogs sinds gistteren. En het is opzich super verslavend. Maar na ong. 2 uur kon het hondje niks meer. Hij kan niks meer leren. hij kan niet meer uitgelaten worden. Hij kan nie meer meedoen aan wedstrijden helemala niks. Ik heb het gevoel dat ik het spel nu wel een beetje gezien heb. Vergis ik me, of heeft dit spel een hele korte levensduur?
Dat vind ik maar matigquote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.
Is er eentje die wél gemaakt is voor de DS?quote:
Volgens mij niet, zouden ze wel moeten doen vind ik. Gewoon met upgradebare firmware want dat is bij deze niet zo. Dat houd dus in dat je de nieuwe firmware op je flashkaart moet zetten, wat weer ruimte inneemt.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is er eentje die wél gemaakt is voor de DS?
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooitquote:
Het is trouwens de N64 versie.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooit
die verre sprongen steeds, daar moet je toch zere handen van krijgen na een tijdje
Tja.. ik heb alles liever officieelquote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooit
die verre sprongen steeds, daar moet je toch zere handen van krijgen na een tijdje
Ik bedoelde dat de DS versie zoveel mooier is dan deze N64 versiequote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is trouwens de N64 versie.
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de DS versie zoveel mooier is dan deze N64 versie
Ik vind die SMB3 enger. Die laatste levels met al die kogelsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Cerbie het volgende:
Bijna klaar met kijken, maar dat filmpje is gewoon eng, ik vind hem nog erger dan dat filmpje over Super Mario Bros 3 op de NES.
Als ik klaar ben met kijken hoor ik Mario nog 20 minuten lang jahoooh roepen vrees ik
Inderdaad.. we tellen er 5 minuten bij opquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk filmpje, best knap gedaan. Er wordt alleen wel veel gebruik gemaakt van bugs in het spel.
Ik heb op allebei de schermen screenprotectors, dus dat is het probleem niet. Het gaat mij er meer om dat ik nu elke 2 uur spelen weer een nieuwe thumbstrap kan bestellen. Laten we hopen dat er een goede third-party thumbstrap komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:59 schreef maggi het volgende:
[..]
dan koop je toch een stickertje zodat je beeldschermpje intact blijft
Ik geloof dat ie bij DVDBoxoffice niet zo duur is (Amerikaanse prijsverlaging is daar al geweest) en bij Lik-Sang hebben ze de meeste kleurtjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef twi het volgende:
Ik sta op 't punt om een Nintendo DS te gaan aanschaffen. Zelf ben ik niet zo'n handheld gamer, maar Nintendogs lijkt me fantastisch. Maar zijn er nog dingetjes waar ik op moet letten qua bescherming van de schermpjes? Het kopen van wat plastic plak-beschermdingen of iets dergelijks? Het ding is namelijk met name voor m'n ma bedoeld, en die gaat er net zo lief op zitten, bij wijze van. En zijn er nog ergens leuke aanbiedingen, voordat ik 140 a 150 euro neerlap en er later achter kom dat ik 'm ergens online met game voor die prijs kon bestellen?
Wario Ware is super, ook voor 50+quote:Op donderdag 8 september 2005 02:04 schreef twi het volgende:
Dank. Ik denk dat ik 'm in eerste instantie gewoon kaal haal, tenzij ik er een leuk budget spelletje bij kan vinden. 't Is in eerste instantie namelijk meer bedoeld om de kapotte Gameboy Advance te vervangen (zonde om nu nog een SP te kopen). Buiten 't feit dat Nintendogs nog niet uit is, en Mario & Luigi ook pas aan 't einde van 't jaar uit komen, zie ik nog niet echt games waar ik 40 euro voor over heb, tenzij iemand een hele leuke tip heeft van een game waar weinig geweld in zit, maar gewoon veel lol. Want om nu met Rayman aan te komen zetten....
Of is er nu een game die er qua minigames en puzzelen bovenuit steekt? Ik zit aan Wario Ware te denken, maar misschien is dat wel iets too much weird shit voor een 50 plusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |