Ik zei het tochquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Jopie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand Psp ruilen tegen een Ds met non games
quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Of anders koop je gewoon een DS én een PSP!
Die tag powers zijn wel tering oneerlijk.. ben net in 1 dag in elkaar gebeukt door troepen die ik had willen ambushen (mission 19).quote:Op zondag 4 september 2005 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars Dual Strike is superHet spel gaat een stuk dieper als de eerste 2 delen als je eenmaal op het punt bent waar het tweede scherm en de Dual Strikes erbij komen. Overigens speel ik het wel gewoon met d-pad en knoppen ipv met de stylus. Ik ben niet precies genoeg waardoor ik vaak misklik
Had bij Meteos dat 'probleem' helemaal niet...
Ik weet wel op welk systeem jij tegen het einde van het jaar meer speeltquote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Mja idd koop nog wel een Ds. Wil wel electroplankton, Castlevania, Nintendogs, Meteos, Advance Wars Dual Strike, dat soort games erbij
Helaas domineer ik het gevecht en bouwt mijn power dus veel langzamer op (en heb twee teams).quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef Yankee_One het volgende:
Je moet zorgen dat jij als eerste de tag power gebruikt, anders is het vaak een vrij kansloze zaak
Yep, wij! Multiplayer is ie errug goedquote:Op zondag 4 september 2005 10:37 schreef Cutie het volgende:
Zijn er meer mensen die ZooKeeper spelen?
Hoe maak je die mooie foto's?quote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, dit is mijn Jopie.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik weet wel op welk systeem jij tegen het einde van het jaar meer speelt
Weggegooid geld dusquote:Op zondag 4 september 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gebruik Psp meer voor de multimedia functies eigenlijk![]()
Nee, want de multimedia functies worden in het schooljaar goed benut in de uur durende busrittenquote:
Jopiequote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, dit is mijn Jopie.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
Kirby gespeeld, advance wars is niet mijn soort spel... nintendogs ben ik bang dat ik snel op uitgekeken ben. En meteos had ik nog niet gezienquote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
dan heb je nintendogs, meteos, advance wars en kirby nog niet gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |