Misschien eens wat minder hard drukken en de hond er niet op laten knabbelen als je weg bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
Ja. Laatst nog met Advance Wars Combat muliplayer... wilde ik zo'n nieuwe unit selecteren door hem aan te tikken. Die staan dus op het bovenste scherm.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
dan koop je toch een stickertje zodat je beeldschermpje intact blijftquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
same here, tijdens het spelen van mario had ik er ook 'ineens' 3 krassen opzittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
Volgens mij zijn de Japanse DS'en wat steviger dan de Europese. De down side daarvan is dat een JAP-DS een beetje een gelig scherm heeft maar ja, tis wel krasvrijquote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet dat iedereen krassen krijgt hoorIk heb nergens last van, alleen wat beschadigingen van de lak, maar dat laat ik toch pimpen door Xzibit binnenkort
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
Ik bij schermpjes van pinautomaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef nrg het volgende:
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af, zou de play-yan voor de gameboy micro (play-yan micro dus) ook op de DS werken? En zo ja heb je bij filmpjes dan het volle scherm van de DS of het minder grote scherm van de GBA?
Uitlaten kan maar 1 keer per half uur, je kan maar meedoen aan drie toernooien per dag, en je kan je hond maximaal 2 of 3 trucjes per dag leren. De levensduur is enorm, maar ik raad je aan om een tweede hondje te nemen als partner voor je hond. Als ze samen spelen is het veel toffer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Lief_Konijn het volgende:
Ik heb nintendogs sinds gistteren. En het is opzich super verslavend. Maar na ong. 2 uur kon het hondje niks meer. Hij kan niks meer leren. hij kan niet meer uitgelaten worden. Hij kan nie meer meedoen aan wedstrijden helemala niks. Ik heb het gevoel dat ik het spel nu wel een beetje gezien heb. Vergis ik me, of heeft dit spel een hele korte levensduur?
Dat vind ik maar matigquote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |