Subtielquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef Yankee_One het volgende:
Ja hoor
Zou je ook de naam willen noemen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef Yankee_One het volgende:
Ja hoor
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Als je al bij vgp hebt besteld weet je dat het een goede webwinkel is, waarom vraag je dan nog naar een nieuwe?
Wario Ware is topquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef H.Flick het volgende:
Dat project rub is eigenlijk best leuk. Wario Ware is toch ook zo'n verzameling minigames die je met de stylus speelt? Misschien vind ik dat ook wel leuk dan.
Ik zei toch dat je nog meer games leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef H.Flick het volgende:
Dat project rub is eigenlijk best leuk. Wario Ware is toch ook zo'n verzameling minigames die je met de stylus speelt? Misschien vind ik dat ook wel leuk dan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je nog meer games leuk zou vinden.
De "echte spellen" komen nog. Ik noem een mario kart DS met online opties, een metroid prime hunters met online opties.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad
Het is wel compleet anders dan de PSP. Dit zijn echt allemaal korte spelletjes (tenminste, dat idee heb ik). Dus dat hele PSP vs. DS verhaal is complete onzin, ze zijn allebei goed en het ene moment is meer geschikt voor de DS en het andere voor de PSP.
Ja maar daar gaat het niet om. Het gaat erom of Nintendo zelf de firmware kan aanpassen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kán, maar niet zo simpel als bij de PSP. Om die illegale firmware update uit te voeren, moet je met een schroevendraaier een contactje kortsluiten op de DS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |